Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

JAK NA VESTAVBU ??? Rady a nápady při realizaci.

Poslední aktualizace před 11 let
calycalyČlen
Přidáno před 14 let
Jsem laik ale myslim ze nize uvedena charakteristika:

Jedná se o tepelně izolační dvousložkový pěnový materiál, který vykazuje otevřenou buněčnou strukturu a aplikuje se nástřikem. Izolační pěna vytváří zcela kompaktní, vzduchotěsnou a nenasákavou tepelně izolační vrstvu

Otevrena bunecna struktura a vzduchotesnost + nenasakavost si podle myho selskyho rozumu protireci.

Jestli je zde nejakej odbornik necham se rad poucit.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

XTRAN napsal:
Buď máš v příspěvku chybu a místo cm píšeš mm. Nebo to máš hodně slabé, 1.5mm mirelon se dává pod plovoucí podlahy, jednovrstvá karimatka má 1 cm, to považuji za minimum.


Mám chybu. Ach ty desetiny. Bude to 15 mm, nebo-li jeden a půl centimetru. :@
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 14 let

Citovat

honza_vy napsal:
Při návštěvě výstaviště v Brně jsme v pavilonu, kde jezdili cyklotrial, narazili na pěnový bochánky a u toho byl leták. Díval jsem se na to na jejich webu a pak mě napadla teoretická souvislost s izolací u vestaveb. Jediný (a asi hlavní) problém je, že instalace je možná pouze strojově, na druhou stranu jezdí zateplovat po republice, tak by se to dalo okouknout na místě a zkonzultovat a zrealizovat. Podle toho, co jsem se dočetl, by pro tuto pěnu neměla být vhkost problém, v mojí fantazii (jak by se to dalo využít) - vypěnit prostor v roštu na zemi, případně stěnách a stropu a pak seříznout na požadovanou tloušťku. Tolik teorie.