Taky jsem absolvoval přepis. Jel jsem na magistrát v Praze na Bohdalci. Zde jsem byl odeslán k magistrátnímu technikovi, pro kterého bylo zcela jasné že to změnit prostě nelze a "ani k tomu není žádný důvod".
Na radu Cestmira zde z fóra jsem se vydal s již vyplněným formulářem na Prahu 2, kde mě to bez jakýchkoli dotazů udělali jako soamozřejmou věc.
Stačí se dostavit s vyplněným formulářem, TP, OTP a samozřejmě občankou. Změna byla provedena takto:
- V TP bylo přeškrtnuto SPECIÁLNÍ AUTOMOBIL, M1 ponecháno a vedle do sloupce Změna bylo dopsáno "VOZIDLO ZVLÁŠTNÍHO URČENÍ". Do úředního záznamu vyplněno že bylo vydáno ORV č......
- Byl vystaven nový OTP se stejnám údajem
- Správní poplatek 50 Kč
Týden poté udělána STK v Dekra opět již na běžné 2 roky
dracekvoČlen Přidáno
před 6 letTak jsem dnes byl v tom-car u pana Kahouna.
Má povolení hromadných přestaveb z N1 na M1 a ze speciální na vozidlo zvláštního určení u originálních přestaveb.
Při té příležitosti mi změnil výšku. Nevím proč, ale v TP byla pořád dodávková výška 2,5metru, ale alkovna má ve skutečnosti 3m.
Technik na magistrátu sice křivil hubu, ale nemohl říct ani fň :D
Trošku jsme pokecali a v létě tam ještě asi pojedu na navýšení povolené hmotnosti. Tou dobou by měl mít vyřízené povolení od ministerstva.
Mám totiž max. hmotnost 2,8t a prázdnej bez vody, plynu, 1/2 nafty jsem na váze měl necelejch 2,4t. Jen to bude vyžadovat na zadní nápravu instalaci měchů, nebo zesílenejch pružin. Nejsem si jistý, ale podle mě už na autě mám nejsilnější možné listové pera. Mají 5 listů. Kdyby to nestačilo, tak holt cca 15 tis za měchy. Ale za doložnost 900kg se to myslím vyplatí :)
A na příští technickou si prej raději připravit revizi elektro a plynu. Možná jí budou chtít. Uvidíme za rok, až mi vyprší roční STK. Příště už pěkně na 2 roky. Juchů.