Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 letNa vědomost ctěný karavanistický obci se dává že:
dnes jsme změřili centrálu Parkside 1200W (LIDL) a naměřené výsledky jsou tyto:
výstupní napětí (efektivní, měřené běžným digitálním voltmetrem - byl jsem línej tahat laboratorní s přesností lepší než 0,1%) při zátěži 0-500W, 245-252V, proud 2,14A.
Při zátěži 1000W - proud 4,15A,provozní napětí 235-238V.
Průběh zvlnění špiček na osciloskopu při plné zátěži - menší než 5%po dobu cca 0,2-0,4sec.
Zátěž klasická odporová s malou indukcí (kulmofén 220V,500/1000W)
Závěr: je to kopie Hondy se vší parádou, za pětinovou cenu.
Protože Hondu 1,0i mám. Stejná váha, stejná pohonná jednotka, podobná elektronika. Hluk neměřen, štítková hodnota 95dB.
Identická je pohonná jednotka (asi kopie z kopie, ale to nám může být jedno). Invertor předpokládám složený ze stejných nebo podobných součástek.
Výhody:
láce (v Lidlu cca 4500 i dopravou)
parametry téměř stejné jako Hondí
-
Nevýhody:
vyšší výstupní napětí (nám nevadí)
náběh invertoru chvíli trvá (nabíjení kondů a stabilizace)
Toto je obří perla vržená všanc karavanistický obci. Tak si to užijte, a vzpomínejte na mě v dobrým.
Tož tak.
:_ Karel Váš servisák v aktivní službě.
Na obrázku je voltík 248V a klešťový A-metr 2,14A (provoz na 500W). Obrazovka osciloskopu ukazuje zvlnění na plnou zátěž (perfektní čistá sínusofka v celým rozsahu výkonu).
Upravil Fun dne 11.01.2018 19:08,
před 6 let
Karel Prokop Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
floridan79Člen Přidáno
před 6 letCitovat
Karel Prokop napsal:
Na vědomost ctěný karavanistický obci se dává že:
dnes jsme změřili centrálu Parkside 1200W (LIDL) a naměřené výsledky jsou tyto:
je to kopie Hondy se vší parádou, za pětinovou cenu[/color][/b].
Výhody:
láce (v Lidlu cca 4500 i dopravou)
parametry téměř stejné jako Hondí
-
Nevýhody:
vyšší výstupní napětí (nám nevadí)
náběh invertoru chvíli trvá (nabíjení kondů a stabilizace)
Toto je obří perla vržená všanc karavanistický obci. Tak si to užijte, a vzpomínejte na mě v dobrým.
Tož tak.
:_ Karel Váš servisák v aktivní službě.
Obrazovka osciloskopu ukazuje zvlnění na plnou zátěž (perfektní čistá sínusofka v celým rozsahu výkonu).
Wow ses perfektni Kadle. Veril jsem ze nas karavanisticky shop Lidl a jeho naradi znacky Parkside neni vubec na spatne urovni, sam od nich mam tavnou pištol a minipajku na 3 tuzkovky a opravdu to mam abych to vozil v autaku kde se to cas od casu hodi. Centralu jsem si pral ale na Hondu nemel, ale ted kdyz tohle slysim od Tebe jako od nejvyssiho elektrickyho boha pro me (myslim to uprimne) pro me. Ted uz jen zbejva najit nejake misto kam se ta mrcha vejde :-D
Dik
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
zemanekpetrČlen Přidáno
před 6 letKarle pro mne dobrá zpráva.Ten verk se mě zdál lacný na to aby dělal to co má.Jsem ve fázi kdy zvažuju koupi elektroc. ale jen na krizové dobíjení baterek.Máš to u mě v tekutém nebo pevném skupenství.Petr
Karle bezva mam sice hondu ale mam rad rady z tvého oboru jen tak dal dekuji Hlubucek Ivan
Willik68Člen Přidáno
před 6 letSuper. Není nad to, mít tady nezávislou testovací a zkušební laboratoř. Neměl bys ještě po žádat o akreditaci?
Jeden dotaz: Må tahle centrála funkční výstup pro přímé nabíjenī 12v. Na staré centrále mi to funguje. Díky
Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 letNeviděl jsem ho tam. Ale na Hondě nefunguje. Tragickej napěťovej spád. Nabíjí to po ustálení tak 2-3A. Hrdě označenejch 8A je maximální proud který nikdy do normální baterky nepoteče.
JardaK2Člen Přidáno
před 6 letSuper ještě ji přefláknout na plyn a je to "numero uno" na dobíjení nebo i tu klimu
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 4motion - Burstner Belcanto 490TK
TomTPČlen Přidáno
před 6 letTo je pěkné a cenné hodnocení! Máš u mě žiletku.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Daniel La StradaČlen Přidáno
před 6 letNechce někdo můj velkej a těžkej Zipper ZI-STE2000?! :v
Ne, nedám jí, není vůbec špatná - chytá velmi dobře a má výkonovou rezervu, ale nemít jí, neváhám ani chvilku a obzvlášť po této radě vrchního gurua přes elektriku, jakož i jiné oblasti karavanů, bych hned zítra byl novopečeným vlastníkem "Parksajda". Prohloupí kdo nekoupí. Díky Karle za ty, kteří tvou radu využijí.
dablikhasicČlen Přidáno
před 6 letZdravím Karle, mam to k tobě trošku z ruky ale abych přidal trosku do mlýna máš tu měření , (bohužel bez proudu jelikož klešťák zůstal doma) Kipor IG 2000, prvni foto je bez zátěže, druhý v zátěži horkovzdušnou pistolí 1750w, snad jsem vše provedl správně aby to mělo vypovídající hodnotu :-)
tak fotky se bohužel prohodily, prvni je v zátěži druhá bez :-)
dablikhasic Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 letNo supéééér.
Já myslím že takovýhle lehký zvlnění je zcela v toleranci.
--------------------------------------------------------------------
Takže už víme že Kipor, Honda a Parkside jsou zcela v normě.
U ostatních invertorů to asi bude podobný, ale já tý číně nevěřím. Sichr je sichr,....
Zdravím Karle,
koupil jsem starší elektrocentrálu r.v. 2013, která se dá na internetových bazarech pořídit repasovaná za 5.500Kč (nová 8.500Kč).
Zipper ZI-STE1000IV, tak taky přihodím zkušenosti.
Má výkon 950W krátkodobě, 850W dlouhodobě. Je lehká, 15kg a hluk celkem v pohodě, ale Honda to není.
Sinusovka je nádherná jak bez zátěže, tak s maximální zátěží. Kmitočet 50Hz naprosto přesný.
Kolísání napětí s malou zátěží 228V až 231V
Kolísání napětí s maximální zátěží (850W) 224V až 227V
Je jedno, jestli je zapnuta funkce snížení spotřeby paliva (potažmo hluku), centrála si poradí s autoregulací i při max. zátěži, to mě mile překvapilo.
Zkoušel jsem i kompresorový chlaďák na pivo, který má spotřebu 334W a rozběh probíhá naprosto v pohodě (s lednicemi bývá problém).
Zkoušel jsem přetížit a zapojil 1200W vařič, centrála správně odpojila, žila v přetížení celých 5 vteřin.
Jako takový nepotřebný bonus má elektrocentrála 12V výstup na nabíjení akumuátorů, který moc nedoporučuji používat, jelikož baterie začne vařit. Čili leda jako nouzovku na chviličku nebo mít možnost odzátkovat baterku.
Výstup z 12V naprázdno je 20V
Výstup z 12V s nabitou baterií je 16,5V !
Celkové zpracování výborné. Studená v -1st.C chytla vždy v rozmezí 8 až 15 škubnutí, teplý motor startuje na první pokus.
Můj závěr je, že v poměru CENA/VÝKON je to výborný výrobek.
karlic Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
Obrázek nebyl nalezen
JardaK2Člen Přidáno
před 6 letNezkoušel někdo na Parkside 1200W spustit klimu? Mám Frostair 1700 psáno má 650W 2,8A, ale na rozběh má psáno 15A (150ms). Díky
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 4motion - Burstner Belcanto 490TK
používat centrálu aby jela klima?? nechtěl bych vas teda na divokém stání potkat. Nic ve zlým, ale už mi to přijde k ŽP dost úlet..
SkejTČlen Přidáno
před 6 leta proč by nemohl? ... ne každý stojí někde na betoně před termálem nebo v písku pod borovicí ... třeba jezdí po nějakých závodech - motorky,kola nebo něco podobného
a co to ma společného s tím co jezdí? Bavím se o principu..
Mám parkside starší provedení a podobný příkon klimatizace. Rozběh dá s odřenýma ušima. To se musí vyzkoušet opravdu jak si ty dvě konkrétní zařízení k sobě sednou. Jenom jsem to zkoušel a nepoužívám to.
A pro ty s principem životního prostředí. Nene elektřina se opravdu nebere ze zásuvky ale musí se vyrobit. U nás většinou z uhelné elektrárny a dopad občasné výroby z centrály to životní prostředí neohrozí. Komu z vás vadí výroba elektřiny z kogeneračních jednotek (to je velká centrála na plyn) kterou máte blízko domu nebo i ve městě a ani o tom nevíte? Malé benzínové centrály nejsou ohrožením principu.