Partner Caravan24

Partner Caravan24

Náhodné foto

Kalendář

<< Leden 2018 >>
Po Út St Čt Pa So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
TOPlist
Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
hvcaravans.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 18

· Členové on-line: 0

· Registrovaní členové: 10,889
· Nejnovější člen: Vodry

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Pepi
15.01.2018 11:27
deda lebeda vše nej..hlavně zdravíčko mavam

mb
14.01.2018 18:26
Míro, všechno NEJ ! Pivo, už mi doháníš, ale neboj, za rok budeš dospělej ! haha a tím pádem v klubu Presso

Maxici
12.01.2018 05:29
Děkuji Stenly. I ostatním co mně přáli v sz.Libor.

Stenly6
11.01.2018 07:06
Zdravím Maxíci pořádně to oslavte a na brzkou shledanou. Standa a Jana

mihal
10.01.2018 06:40
Zdenko 123 tak to znamena ze letos se svím??

Zdenka123
09.01.2018 11:32
Zdravím všechny karavanisty! Kempování s karavanem je pro mojí rodinu už doslova závislost, vždy jsme si však karavan půjčovali. Tím se dostávám k tomu, proč jsem se přidala až teď Smile Letos nám to s m

www.karavanypro.cz

Číst diskuzi

Karavan » TECHNIKA » Karlova akademie
 Vytisknout diskuzi
Elektrocentrály
Na vědomost ctěný karavanistický obci se dává že:

dnes jsme změřili centrálu Parkside 1200W (LIDL) a naměřené výsledky jsou tyto:

výstupní napětí (efektivní, měřené běžným digitálním voltmetrem - byl jsem línej tahat laboratorní s přesností lepší než 0,1%) při zátěži 0-500W, 245-252V, proud 2,14A.
Při zátěži 1000W - proud 4,15A,provozní napětí 235-238V.
Průběh zvlnění špiček na osciloskopu při plné zátěži - menší než 5%po dobu cca 0,2-0,4sec.
Zátěž klasická odporová s malou indukcí (kulmofén 220V,500/1000W)

Závěr: je to kopie Hondy se vší parádou, za pětinovou cenu.
Protože Hondu 1,0i mám. Stejná váha, stejná pohonná jednotka, podobná elektronika. Hluk neměřen, štítková hodnota 95dB.
Identická je pohonná jednotka (asi kopie z kopie, ale to nám může být jedno). Invertor předpokládám složený ze stejných nebo podobných součástek.

Výhody:
láce (v Lidlu cca 4500 i dopravou)
parametry téměř stejné jako Hondí
-
Nevýhody:
vyšší výstupní napětí (nám nevadí)
náběh invertoru chvíli trvá (nabíjení kondů a stabilizace)

Toto je obří perla vržená všanc karavanistický obci. Tak si to užijte, a vzpomínejte na mě v dobrým.

Tož tak.
mavam Karel Váš servisák v aktivní službě.

Na obrázku je voltík 248V a klešťový A-metr 2,14A (provoz na 500W). Obrazovka osciloskopu ukazuje zvlnění na plnou zátěž (perfektní čistá sínusofka v celým rozsahu výkonu).
Karel Prokop přiloženo následujícíobrázky:
241_1.jpg 229.jpg

Upravil/a fun dne 11.01.2018 18:08
 
http://www.serviskaravanu.cz/ Upravit 9
Karel Prokop napsal:

Na vědomost ctěný karavanistický obci se dává že:

dnes jsme změřili centrálu Parkside 1200W (LIDL) a naměřené výsledky jsou tyto:

je to kopie Hondy se vší parádou, za pětinovou cenu[/color][/b].

Výhody:
láce (v Lidlu cca 4500 i dopravou)
parametry téměř stejné jako Hondí
-
Nevýhody:
vyšší výstupní napětí (nám nevadí)
náběh invertoru chvíli trvá (nabíjení kondů a stabilizace)

Toto je obří perla vržená všanc karavanistický obci. Tak si to užijte, a vzpomínejte na mě v dobrým.

Tož tak.
mavam Karel Váš servisák v aktivní službě.
Obrazovka osciloskopu ukazuje zvlnění na plnou zátěž (perfektní čistá sínusofka v celým rozsahu výkonu).


Wow ses perfektni Kadle. Veril jsem ze nas karavanisticky shop Lidl a jeho naradi znacky Parkside neni vubec na spatne urovni, sam od nich mam tavnou pištol a minipajku na 3 tuzkovky a opravdu to mam abych to vozil v autaku kde se to cas od casu hodi. Centralu jsem si pral ale na Hondu nemel, ale ted kdyz tohle slysim od Tebe jako od nejvyssiho elektrickyho boha pro me (myslim to uprimne) pro me. Ted uz jen zbejva najit nejake misto kam se ta mrcha vejde :-D

Dik
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
 
Upravit
Karle pro mne dobrá zpráva.Ten verk se mě zdál lacný na to aby dělal to co má.Jsem ve fázi kdy zvažuju koupi elektroc. ale jen na krizové dobíjení baterek.Máš to u mě v tekutém nebo pevném skupenství.Petr
 
https://www.facebook.com/petr.zemanek.16100 Upravit
@Petr: taky mě to překvapilo.
Pít nemúžu páč jsem furt f hokně nebo f autě. Žràt nemúžu páč bych Shock puknul. Tak už mi z těch mužskejch radostí zbejvá akorát hm holení,.....
Zkuste se stavit i vy; ostatní majitelé centrál. Oměříme i jiné značky.
 
http://www.serviskaravanu.cz/ Upravit
Karle bezva mam sice hondu ale mam rad rady z tvého oboru jen tak dal dekuji Hlubucek Ivan
 
Upravit
Super. Není nad to, mít tady nezávislou testovací a zkušební laboratoř. Neměl bys ještě po žádat o akreditaci?
Jeden dotaz: Må tahle centrála funkční výstup pro přímé nabíjenī 12v. Na staré centrále mi to funguje. Díky
 
Upravit
Neviděl jsem ho tam. Ale na Hondě nefunguje. Tragickej napěťovej spád. Nabíjí to po ustálení tak 2-3A. Hrdě označenejch 8A je maximální proud který nikdy do normální baterky nepoteče.
 
http://www.serviskaravanu.cz/ Upravit
Super ještě ji přefláknout na plyn a je to "numero uno" na dobíjení nebo i tu klimu
Jarda,Hanka,Anetka,Tomášek a Kačenka, VW CADDY CROSS 2.0 81kW 4motion - Knaus Sudwind
 
Upravit 1
To je pěkné a cenné hodnocení! Máš u mě žiletku.
Tom & Pavla
Škoda Octavia 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
 
Upravit 1
Nechce někdo můj velkej a těžkej Zipper ZI-STE2000?! oh

Ne, nedám jí, není vůbec špatná - chytá velmi dobře a má výkonovou rezervu, ale nemít jí, neváhám ani chvilku a obzvlášť po této radě vrchního gurua přes elektriku, jakož i jiné oblasti karavanů, bych hned zítra byl novopečeným vlastníkem "Parksajda". Prohloupí kdo nekoupí. Díky Karle za ty, kteří tvou radu využijí.
 
Upravit
Zdravím Karle, mam to k tobě trošku z ruky ale abych přidal trosku do mlýna máš tu měření , (bohužel bez proudu jelikož klešťák zůstal doma) Kipor IG 2000, prvni foto je bez zátěže, druhý v zátěži horkovzdušnou pistolí 1750w, snad jsem vše provedl správně aby to mělo vypovídající hodnotu :-)

tak fotky se bohužel prohodily, prvni je v zátěži druhá bez :-)
dablikhasic přiloženo následujícíobrázky:
img_1354_1.jpg img_1353_2.jpg
 
Upravit
No supéééér.
Já myslím že takovýhle lehký zvlnění je zcela v toleranci.
--------------------------------------------------------------------
Takže už víme že Kipor, Honda a Parkside jsou zcela v normě.
U ostatních invertorů to asi bude podobný, ale já tý číně nevěřím. Sichr je sichr,....
 
http://www.serviskaravanu.cz/ Upravit
Zdravím Karle,
koupil jsem starší elektrocentrálu r.v. 2013, která se dá na internetových bazarech pořídit repasovaná za 5.500Kč (nová 8.500Kč).
Zipper ZI-STE1000IV, tak taky přihodím zkušenosti.
Má výkon 950W krátkodobě, 850W dlouhodobě. Je lehká, 15kg a hluk celkem v pohodě, ale Honda to není.
Sinusovka je nádherná jak bez zátěže, tak s maximální zátěží. Kmitočet 50Hz naprosto přesný.
Kolísání napětí s malou zátěží 228V až 231V
Kolísání napětí s maximální zátěží (850W) 224V až 227V
Je jedno, jestli je zapnuta funkce snížení spotřeby paliva (potažmo hluku), centrála si poradí s autoregulací i při max. zátěži, to mě mile překvapilo.
Zkoušel jsem i kompresorový chlaďák na pivo, který má spotřebu 334W a rozběh probíhá naprosto v pohodě (s lednicemi bývá problém).
Zkoušel jsem přetížit a zapojil 1200W vařič, centrála správně odpojila, žila v přetížení celých 5 vteřin.

Jako takový nepotřebný bonus má elektrocentrála 12V výstup na nabíjení akumuátorů, který moc nedoporučuji používat, jelikož baterie začne vařit. Čili leda jako nouzovku na chviličku nebo mít možnost odzátkovat baterku.
Výstup z 12V naprázdno je 20V
Výstup z 12V s nabitou baterií je 16,5V !

Celkové zpracování výborné. Studená v -1st.C chytla vždy v rozmezí 8 až 15 škubnutí, teplý motor startuje na první pokus.
Můj závěr je, že v poměru CENA/VÝKON je to výborný výrobek.
karlic přiloženo následujícíobrázky:
zipper3.jpg zipper2.jpg zipper1.jpg zippersinus.jpg
 
Upravit
Souhlas....mám jí od roku 2011 a běží 100%


karlic napsal:

Zdravím Karle,
koupil jsem starší elektrocentrálu r.v. 2013, která se dá na internetových bazarech pořídit repasovaná za 5.500Kč (nová 8.500Kč).
Zipper ZI-STE1000IV, tak taky přihodím zkušenosti.
Má výkon 950W krátkodobě, 850W dlouhodobě. Je lehká, 15kg a hluk celkem v pohodě, ale Honda to není.
Sinusovka je nádherná jak bez zátěže, tak s maximální zátěží. Kmitočet 50Hz naprosto přesný.
Kolísání napětí s malou zátěží 228V až 231V
Kolísání napětí s maximální zátěží (850W) 224V až 227V
Je jedno, jestli je zapnuta funkce snížení spotřeby paliva (potažmo hluku), centrála si poradí s autoregulací i při max. zátěži, to mě mile překvapilo.
Zkoušel jsem i kompresorový chlaďák na pivo, který má spotřebu 334W a rozběh probíhá naprosto v pohodě (s lednicemi bývá problém).
Zkoušel jsem přetížit a zapojil 1200W vařič, centrála správně odpojila, žila v přetížení celých 5 vteřin.

Jako takový nepotřebný bonus má elektrocentrála 12V výstup na nabíjení akumuátorů, který moc nedoporučuji používat, jelikož baterie začne vařit. Čili leda jako nouzovku na chviličku nebo mít možnost odzátkovat baterku.
Výstup z 12V naprázdno je 20V
Výstup z 12V s nabitou baterií je 16,5V !

Celkové zpracování výborné. Studená v -1st.C chytla vždy v rozmezí 8 až 15 škubnutí, teplý motor startuje na první pokus.
Můj závěr je, že v poměru CENA/VÝKON je to výborný výrobek.
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.40 sekund
156,119,500 návštěv