Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Jakou dodávku na obytnou vestavbu

Poslední aktualizace před 6 let
mafi8mafi8Člen
Přidáno před 6 let
Supermaxi verze má v poslední verzi dokonce délku 7,5 metru. :D
LumajrLumajrČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Spulik napsal:

Ahoj, potřeboval bych poradil s výběrem modelu. O dodávce mám jasnou představu - délka nákladového prostoru min. 3 až 3,5 +- a co největší šířka a výška aby se tam dalo udělat spaní v patře na příč vozu. Problém je, že 3 dny běhám po bazarech a hledám na netu a všechny dodávky mají šířku okolo 175cm (takže po zateplení cca 170cm) a to je málo. Potřeboval bych šířku aspon 190-200cm + výšku alespon 200cm (zatím až na jedno měli všechny výšku 1,9m, jen jedno Ducato mělo 215cm). Koukal jsem na Tranzity, Transportery, Ducata, Boxery a já nevím na co ještě, ale u všeho to bylo stejné. Je nějaký model který by byl šiřší a měl výšku okolo těch 2m a víc? V dodávkách se neorientuji a nic co bych neviděl předem se známým mechanikem kupovat nechci


S šířkou dodávky toho moc nevymyslíš, většina jich je, jak píšeš, užších, než je pohodlné na příčné spaní pro lidi nad 180cm, řešením je koupit delší dodávku a dát spaní podél - má to výhody i při slézání/nalézání na horní postel nad garáží - nerušíš druhého spáče. Já mám vestavbu v Iveco Daily maxi, to má délku nákladového prostoru 4,5m (cca 3,5m za druhou řadou sedadel), celková délka 7m, výška cca 190 cm před zateplením. Nebo ještě lepší na vestavbu je supermaxi verze, ta má uvnitř tuším kolem 210cm.
Lumajr
camperboycamperboyČlen
Přidáno před 6 let
Jó chlapče, zbývá už jedině autobus. !h Po dodávce která by měla napříč 2 metry toužíme mi všichni, které příroda obdařila délkou.
V první vestavbě jsem měl spaní podélně. Ve druhé napříč v úplně tom nejširším místě. Postupně jsem v místě pro nohy a hlavu vyjmul izolaci a dal tam jenom tenkej mirelon. Stejně jsem se ráno probouzel jako paragraf. Vzhledem k tomu, že hodně lozíme po horách, tak ten zkroucený spánek byl utrpením. No a teď mám zase spaní podélně, kvalitní matraci a v autě spím lépe než doma.
Určitým řešením jsou laminátové rozšiřující kapsy, občas je vidím na skopčáckých autech. No dle mého názoru to je hnus, vypadá to jako věž tanku, ale potřebných 15 cm to dá.
P
PpČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, potřeboval bych poradil s výběrem modelu. O dodávce mám jasnou představu - délka nákladového prostoru min. 3 až 3,5 +- a co největší šířka a výška aby se tam dalo udělat spaní v patře na příč vozu. Problém je, že 3 dny běhám po bazarech a hledám na netu a všechny dodávky mají šířku okolo 175cm (takže po zateplení cca 170cm) a to je málo. Potřeboval bych šířku aspon 190-200cm + výšku alespon 200cm (zatím až na jedno měli všechny výšku 1,9m, jen jedno Ducato mělo 215cm). Koukal jsem na Tranzity, Transportery, Ducata, Boxery a já nevím na co ještě, ale u všeho to bylo stejné. Je nějaký model který by byl šiřší a měl výšku okolo těch 2m a víc? V dodávkách se neorientuji a nic co bych neviděl předem se známým mechanikem kupovat nechci
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, prosím, nezná někdo mechanika v Praze a blízkém okolí na Opel Vivaro/Renault Traffic 2.0CDTI/84kw, ideálně s diagnostikou, případně nemá někdo tip,na co při koupi téhle ojetiny dát speciálně pozor? Uvažuji o koupi v bazaru, ale po tom, co jsem poslední dobou viděl, se mi do toho bez prohlídky mechanikem nechce :o .
petrkapetrkaČlen
Přidáno před 6 let
My máme Ford Connect, neni to žádný luxus, ale máme v něm vše, co je potřeba. I skládací záchod. Když jsme někde delší dobu tak si k němu postavíme předstan a tam se dá už tancovat
F
frantajetelNováček
Přidáno před 8 let
@ Signboss

Ahoj, taky to průběžně studuju tady i jinde a shrnutí je zhruba takovéto:

- je potřeba počítat s tím, že novější modely Ducato/Boxer/Jumper od 2006 nebudou tak spolehlivé jako předchozí generace (více elektroniky, úspory nákladů), bonus je ale lepší pohodlí, výbavy, víc to jede, mikrobusy by měly mít i pozinkovanou kastli, u dodávky nevím..

- motor 3.0 - jede super, motor docela v pohodě, kvůli výkonu trpí spojky a převodovky, takže je potřeba dávat pozor, jak se to chová, případně shánět něco po výměně. Převodovky má měněno nebo repasováno hodně aut s najeto něco přes 200.000km (otázka, jak sedí ty km)

- motor 2.3 - tady i v jiných diskusích se probíralo, že má divný průběh momentu, ale nemám osobní zkušenost, jinak asi poměrně v pohodě

- motor 2.2 - hodně se řeší problémy se vstřiky a propálením pístu, ale dle internetu i rozhovoru se známým mechanikem v citroen servisu by to mělo být lepší právě od toho roku 2010/2011, jak jsi psal. Při úpravě motoru na Euro V to nějak poladili a ten mechoš říkal, že s tím není moc problémů. V podstatě jsou to auta, kterým teď končí záruky, takže by s tím asi do toho autorizovaného servisu dojeli, kdyby to zemřelo. Pokud by tě zajímal ten starší Euro IV motor, tak někde bylo, že se dá v autorizovaném servisu přehrát SW v jednotce a to by mělo hodně pomoct (jiné mapy vstřikování).

Jinak co se o to zajímám, tak shrnutí je, že žádný z těch 2.3 a 3.0 Iveco motorů není úplně bez chyb a fatálních závad, ale zase neumře každá ta 2.2 Puma.
Petr ZPetr ZČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

maria napsal:

Ahoj,

mám Jumper 2,2 z roku 2008. 162.000km, motoricky zatím v pohodě. Snad to nezakřiknu. Teď 3 měsíce Ducato 2,3 z 2008. 105.000km. Nemohu porovnávat motoricky, Jumper je busík L1H1, Ducato vestavba L3H3. Obrovský rozdíl je ale v rejdu. Jumper se otočil na místě.


Ahoj, to bude rozvorem- L1 aL3 jsou každý jiný, jinak jsou to stejná auta - Fiat- citro- peuegeot
M
mariaČlen
Přidáno před 8 let
Ahoj,

mám Jumper 2,2 z roku 2008. 162.000km, motoricky zatím v pohodě. Snad to nezakřiknu. Teď 3 měsíce Ducato 2,3 z 2008. 105.000km. Nemohu porovnávat motoricky, Jumper je busík L1H1, Ducato vestavba L3H3. Obrovský rozdíl je ale v rejdu. Jumper se otočil na místě.
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 10 let
Peter9..................:^:g a s jakou motorizací ???

Automatické sloučení 19.09.2016 00:13:
Tak trochu oživím vlákno.

Jsem před nákupem P Boxera, nebo C Jumpera. Rád bych sehnal 3.0 litrového. Před 2.2 kou mě servisman trochu varoval. Ale četl jsem, že po roce 2010 byly 2.2 ky upraveny, posilněny a tudíž přestaly být poruchové. Máte někdo zkušenosti, či postřehy ?
A kdyby náhodou - tak L3H2, s klimou a pěknou kastlí. Strop 200000. Ale spíše míň.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Upravil Franta REZAC dne 19.09.2016 00:13, před 8 let
Peter9Peter9Nováček
Přidáno před 10 let
...Cijo, tak som sa pustil do študovania tej priručky od SOVA a tesne pred prehliadku, uprimne povediac, som začal byt riadne paranoidní s oblohou adrenalinovou :o na zaklade toho by som teda urcite vletel do pekných pár pastí!!!
-takže ešte pred návštevou by som si mal vypítat VIN vozidla a overit ho na uvedenej platenej databaze? http://www.zkontr...ii-vozidla
-počas prehliadky by teda mal byt pritomný majitel vozidla? U nákupu teda určite?
-spoznámkujem si poriadne nejasnosti a uvediem ich,,,,
na, a največie sklamanie teda mám z těch prolhaností a pretočených tachometrú,, zrejme je to pod vplyvom Neviditelnej ruky trhu v kombinacii s klasickým ludským faktorom... :)
kvetinkový proces to asi nebude

Automatické sloučení 23.03.2014 22:30:
Tak nakoniec výtazom je: Ducato Max, v krasnom stave rv.2001!)
Upravil Peter9 dne 23.03.2014 23:30, před 10 let
leosmalikleosmalikČlen
Přidáno před 10 let
..tak za ten Citroen ronim slzy, az mi v srdci puká,,,
Na, mobile.de som žial prestal sledovat pred pol rokom, z dôvodu, ze všetky potencionálné dodavky boli 600-800km odomna, a to bývam u Vimperka, nemecky ja osobne ani netuknem, znamy automechanik tiež, a ešte komplikacie s prepismi....
..mne proste bolo lúto sledovat, co vsetko mi tam unika!!! tak som sa proste obmedzil na český trh...
..od Germánov by som bol schopný-ochotný čosi priviezt iba vtom pripade, ze mi volakdo doporuci volakoho spolahliveho, kdo sa stim zaoberá,, takeho som zial zatial nezohnal...
mimochodom, pokial otazka neni indiskrétna, kolko by bral volaký v týchto veciach obratný clovek za dovoz? vedeli byste poradit-doporucit tunak v ramci Fóra?

Inak tie uvedené krásafkine by boli teraz premna i privelké. Už by to bol ozaj karavan a posobía honosne. Ja by to potreboval mat nenapadné, občas sa zašiť i v mestách, na metálčundrovačkách, nasledne na sklonku jej života ať ešte troška pomôže pri stavbe dajakého domečku...

Na, ale privítal by som svoju aktuálne predstavovanú dodávočku zGermánie, to je pravda...

Ahoj,poslal jsem ti SZ..
Peter9Peter9Nováček
Přidáno před 10 let
..tak za ten Citroen ronim slzy, az mi v srdci puká,,,
Na, mobile.de som žial prestal sledovat pred pol rokom, z dôvodu, ze všetky potencionálné dodavky boli 600-800km odomna, a to bývam u Vimperka, nemecky ja osobne ani netuknem, znamy automechanik tiež, a ešte komplikacie s prepismi....
..mne proste bolo lúto sledovat, co vsetko mi tam unika!!! tak som sa proste obmedzil na český trh...
..od Germánov by som bol schopný-ochotný čosi priviezt iba vtom pripade, ze mi volakdo doporuci volakoho spolahliveho, kdo sa stim zaoberá,, takeho som zial zatial nezohnal...
mimochodom, pokial otazka neni indiskrétna, kolko by bral volaký v týchto veciach obratný clovek za dovoz? vedeli byste poradit-doporucit tunak v ramci Fóra?

Inak tie uvedené krásafkine by boli teraz premna i privelké. Už by to bol ozaj karavan a posobía honosne. Ja by to potreboval mat nenapadné, občas sa zašiť i v mestách, na metálčundrovačkách, nasledne na sklonku jej života ať ešte troška pomôže pri stavbe dajakého domečku...

Na, ale privítal by som svoju aktuálne predstavovanú dodávočku zGermánie, to je pravda...

Automatické sloučení 25.01.2014 03:23:
toto je dobré! diky JIPE
http://www.sdruze...irucka.pdf
Upravil Peter9 dne 25.01.2014 04:23, před 10 let
DudlaDudlaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

copy napsal:

a este je dalsi taky - 6.900€, rocnik 2001 a najazdenych iba 76 tisic.
Z toho by sa dalo urobit perfektne obytne auto - hlavne sa v nom da spat na sirku, a takisto zateplovanie aj vyroba nabytku by boli ovela jednoduchsie, ked ma rovne bocne steny.


Presne tak, o tom vim taky

Jinak tady je krasne videt o kolik je to na kazdou stranu sirsi, ty nastavky u podbehu
www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WQQN64AA.jpg
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
copycopyČlen
Přidáno před 10 let
a este je dalsi taky - 6.900€, rocnik 2001 a najazdenych iba 76 tisic.
Z toho by sa dalo urobit perfektne obytne auto - hlavne sa v nom da spat na sirku, a takisto zateplovanie aj vyroba nabytku by boli ovela jednoduchsie, ked ma rovne bocne steny.
copy Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen Obrázek nebyl nalezen
DudlaDudlaČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

Peter9 napsal:

jj, dneska celý den som prehodnocoval Dukato vs. Ford..
Premna 180 širka na spanie nestaci, mam skoro 190cm,
Keby som aj mohol dat postel na sirku, pak mi navychadza troška špecifický interier,,,
Tak teda asi ostavam u Forda tým, že teda siahnem viac do vačku a jemne prekročím magicku hranicu 100tis za novším ročníkom..
tím padom som sa aj ocitol zatial uplne najbližšie k ideálu,
č.10. http://www.tipcar...1390578554 (avšak neviem ako je natom motorovo a teda ci nahodou nepochadza od AutoEsa!!)
proste dlzka lož.plochy skoro 4m a širka 176cm!!! výšku sa mi nedari zystit guglenim....
(okrem toho neviem preco už nejde priamo linkovat z Tipcars.cz)


Cca pred tydnem se prodalo na mobile.de tenhle citron za cca 4 tis ecek

Nastavba Durisotti, sirka 197, vyska 230 delka 440. Pohotovostni hmotnost to melo 2,3t a celkovou 3,5t takze i fajn hmotnostni rozsah pro vestavbu.




Jinak na netu uz to nekdo vestavbuje, nastavby durisotti jsou na fiatech, peugeotech, citronech a taky na renaultech/oplech

www.camperbouwnederland.nl/cbn/wp-content/uploads/2013/07/IMG_7210.jpg
Dusan 76 + Radka 81 = Nikol 05 a Barca 09
Hyundai SantaFe 2,2 CRDi a Burstner Flipper 490 TK
Upravil Dudla dne 24.01.2014 19:50, před 10 let
Dudla Připojili následující obrazek:
image_56.jpg
Peter9Peter9Nováček
Přidáno před 10 let
jj, dneska celý den som prehodnocoval Dukato vs. Ford..
Premna 180 širka na spanie nestaci, mam skoro 190cm,
Keby som aj mohol dat postel na sirku, pak mi navychadza troška špecifický interier,,,
Tak teda asi ostavam u Forda tým, že teda siahnem viac do vačku a jemne prekročím magicku hranicu 100tis za novším ročníkom..
tím padom som sa aj ocitol zatial uplne najbližšie k ideálu,
č.10. http://www.tipcar...1390578554 (avšak neviem ako je natom motorovo a teda ci nahodou nepochadza od AutoEsa!!)
proste dlzka lož.plochy skoro 4m a širka 176cm!!! výšku sa mi nedari zystit guglenim....
(okrem toho neviem preco už nejde priamo linkovat z Tipcars.cz)
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 10 let
http://www.sdruze...sa-content


a takovejch je po našich bazarech fakt hodně.
mekiemekieČlen
Přidáno před 10 let
Rozměry si musíš vygooglovat přímo u Forda nebo i jinde, namátkou třeba tady http://www.euroau...cz/content . Něco odhadovat podle obrázku je nesmysl. Podle tvých dotazů bych doporučil si určitě vždy vzít někoho, kdo tomu rozumí, protože je zřejmé, že hodně tápeš a v prodeji ojetých aut je taková džungle, že lehce narazí i zkušený. Můj názor je jít raději do novějšího typu , jako je ten tvůj návrh 1. U těch starších jsem vždycky skončil u pocitu, že to auto zhnije dřív, než by se mi podařilo udělat vestavbu, takže jsem od nápadu vestavby do Tranzitu raději utekl. Ale jak bylo řečeno - tisíc hlav tisíc názorů a rozhodnutí je jen na tobě. Pro Tranzit hovoří samozřejmě dobrá cena a i přijatelné rozměry. Jen nezapomeň, že na rozdíl od Dukata apod. do Tranzita nedáš postele napříč, protože je úzký.
mirek a hana, VW t5, samodomo vestavba druhá v pořadí
Peter9Peter9Nováček
Přidáno před 10 let
Díky,
robí mi problém odhadovanie rozmerov nákladného priestoru podla fotografii. Tie hore uvedené mozu mat vyšku cca2m a dlzku boxu 3,3m aspon? alebo radšej obtelefonovávat predavajuceho este predtím, ako sa zamilovávam? A teda dolazitý faktor je i cena a dostupnost sučiastok, respektíve jeho najcitlivejšie časti...
Tak mam zatial dalšie:
5. http://dodavky.ti...dej-a51913
a
6. tuto zasa ta č.1 za drahsie http://dodavky.ti...dej-b30313
7. http://ford-trans...21580.html
a
8. http://ford-trans...11984.html
a
9. http://ford-trans...66675.html

Na a nechapem celkom tým ekopoplatkom. Obcas uvadzaju, ze je to zaplatené. To bude musiet cosi platit kupujuci hned na zaciatku?
Na a vyskušanie kazdeho potencionálneho vozidla, pokial je jeden v Liberci a druhý v Hodonine a ja na Šumave je celkom naročné. At špekulujem hociako, času by som aj mal.
Na a casto sa stava, ze je uvedená hmotnost je menej ako 3,5t. Preco? niektorý web bazary toto infi i vynechavaju (potom ukazem na konkretnom priklade)

Znameho mechanika chcem usetrit na tutofky. On chodí do práce a ja som si istý, že ja sám pri skúšaní nič nezystím. Mne sa to bude pozdávat, aj ked stím prejdem iba nasledujucich 100km:) to je vlastne žial:(
Preto mna aj napadlo, snad je to korekné a férové, že tie tutovkovejšie by som selektoval dajak skrze Vaše námietky a doporučenia, aj ked mi je jasné, že i tak je to náročné.. hm,
a snad za krátku dobu budem viac v obraze a na prehliadku si trufnem i sám. Autobusom, že pri zakúpení zas tam nenechaval svoje zelené punto 1.1...
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 18
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,541,835 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26492 sekund | Průměrně za: 0.26492 (0) sekund | Dotazy: 135 | Použitá paměť: 2.28MB/4MB