Tak já nevím,je to horší než jsem čekal. Jinak jak jste tu psali o tom nákladu,tak to já řešit nebudu,protože v tom nic těžkýho vozit nebudu,maximálně jen něco malého. Takže to bude jezdit s cca 150kg zátěží takže v pohodě. Je pravda že ten ford nebo to iveco se mi líbí ze všech těch aut nejvíc a myslím že víc lidí píše,že se jim tyhle auta zamlouvaly. Na jednu stranu v těch vozidlech iveco bývají více jen ty tři místa ve předu,pro mě by bylo nejjednodužší to koupit s těmi 5-6 místy,protože pak někde řešit zapsání sedadel a ukotvení to je masakr a vyšlo by to na dost peněz...psal jsem nedávno do krs a stálo by to cca 60 tis,protože by zapsali jen jimi prodávané sedačky a to je trošku masakr do nějaký starý popelnice dávat sedačky za tolik peněz. V těch transitech je větší šance to koupit s více místy k sezení....takže možná zvítězí ten ford,ale to je zatím ještě jen plané rozhodnutí,třeba za ty dva měsíce kápnu na něco jinýho nebo obytnou vestavbu hotovou a třeba přistoupím na hotovku i když bych si s tím rád vyhrál....ale uvidíme...
Automatické sloučení 21.02.2012 15:32:
Nevíte tu někdo jak jsou velký ty největší transity? A nebo je větší iveco maxi nebo největší transit? Pak by byla další věc motorizace....u iveca je to jasná 2.8 protože slabší nemá cenu.....A U TOHO FORDU....????
Upravil Milik607 dne 21.02.2012 16:32,
před 12 letMe2dČlen Přidáno
před 12 letIveco je nejdelší 7m, u transita je nejdelší a nejvyšší Jumbo L4 H3, ale iveco je úzké na spaní příčně, proto u 7m verze můžeš v pohodě udělat 2m podélné ležení a ve variantě palandy se tam vyspí všech 6 lidí naprosto pohodlně, u transita pokud nemáš přes 175 cm tak můžeš i příčně, v obou případech je to na tuplácích (dvoumontáž zadní nápravy)
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Aha,já myslel že se to dělá i bez tupláků....nebo nedá se to předělat? A to iveco má i uzávěrku? Jaká by mohla být spotřba u toho iveca? Myslíte že by nebyl problém to sehnat pro těch 6 osob?
Me2dČlen Přidáno
před 12 letano to sedí jen ty S nejsou ty nejdelší ale jen do 6m a pokud chceš do 3,5 t musíš tedy mít ozn. 35 na začátku pokud chceš model od 98-03
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
TAKŽE TY ÚPLNĚ NEJDELŠÍ JSOU JEN S TUPLÁKAMA?
Me2dČlen Přidáno
před 12 letAno i u fordu pokud se bavíme o nejdelším a nejvyšším modelu
Automatické sloučení 21.02.2012 19:06:
ale já bych bral tupláky jako výhodu pokud chceš jezdit hodně, tak určitě.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Upravil Me2d dne 21.02.2012 20:06,
před 12 letProsimvás,když bych řešil jako favirita toho forda,a chtěl bych to pro těch 5 nebo 6 lidí,jakou bych potřeboval verzi aby se člověk za těma sedačkama ještě vyspal,když budu počítat těch 190cm?
Transit co mám já má ložnou 2,8m, delěí verze má 3,2m, jumbo pak ještě více. Pokud je to motor 2,4 je to vždy zadní náhon, dělaly se varianty 66 a 88kW, ale bacha na diferáky, dělaly se různé stálé převody. Já mám ten nejkratší a na 5ku to točí v 100km/h skoro 3000ot, delší převod kolem 2500ot. Parádní je řazení, páka je napřímo do převodovky, žádné lanovody jak na dvoulitrech.
Transita jsem bral z důvodu vzhledu (Ducato 2000 vzhledově nic moc) a taky z důvodu 6míst, najít Ducato pro 5 a více je problém.
Transity se dělají se třemi rozvory SWB, MWB, LWB a třemi výškami. Já mám střední rozvor MWB a nejvyšší výšku. U zadního náhonu je podlaha výše o 10cm oproti předku. Zadní náhom používá pneu 215/75-16 přední pak 195/70-15.
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
Ahoj, tenhle problém co řešíš ty. sem řešil před několika měsíci. Moje zkušenost je taková, když budeš koukat na vícemístný auta, hrozně si zmenšíš případný výběr. Já to řešil koupí 3místný dodávky a nechávám tam domontovávat další tři sedačky, vyndavací. Řešil sem i dvě navíc kde cena byla kolem 25 tisíc bez DPH i se zapsáním do TP. Já budu mít tři sedačky za cca 32 tis. bez DPH. Když budeš chtít pošlu odkaz.
možná máme na mysli to samé, dělá to i firma MAVE.CZ, za podobné ceny, pěkná práce a víceméně podle požadavku, lepší než origo sedačky ( hlavně umístění)
Tak to by určitě vše jen ulehčilo....nižší pořizovací cena atd....když to bude možné,pošlete nějaké odkazy popřípadě fotky a asi by to mohlo být lepší ....mohl bych si je třeba nechat udělat tak,abych před ně dal ještě stoleček.....a nějaký ty zateplený okna bych tam pak dal v pohodě ne? Popřípadě dá se to udělat doma,a na kolik vyjdou nějaký ty okýnka?
Jojo zkusil jsem tam napsat,takže jen čekám.....škoda že nikde nemají fotky těch sedadel co montují
Automatické sloučení 22.02.2012 14:21:
Ještě jsem se chtěl zeptat na to iveco maxi 2.8td jestli by se na to dala ta náprava udělat aby to bylo bez tupláků,protože platit ještě za další gumy je nesmysl když v tom nebudu vozit žádnou zátěž. Jinak mám teda počítat s tou spotřebou těch 11 litrů? Není motor třeba při těch 130km/h vytočenej?
Upravil Milik607 dne 22.02.2012 15:21,
před 12 letTak je to taky pravda....No dobře...Od rána sedím u internetu s cílem konečně se rozhodnout....I když ještě asi navštívím nějaké autobazary abych si to auto doslova osahal,popřípadě vyzkoušel. Asi se vrhnu tím směrem,že kdyby to byla dailyna tak s motorem 2.8 akorát jsem se dočetl že je víc výkonových variant,a přemýšlel jsem i například o tom,kdyby ty silnější byly dražší a byl v tom rozdíl třeba jen turba,vstřiků či softu,dalo by se to časem předělat z té slabší verze popřípadě udělat chip ale s ohledem na životnost motoru. Určitě bych bral šestikvalt a největší verzi. Kdyby to byl ford tak asi nejsilnější motor by byl 2.5Td ....avšak neznamená nejsilnější=spolehlivý... Takže to ještě musím nějak pořešit. Zkoušel jsem psát na různá fóra a hodně lidí říká že v tranzitu se jezdí líp,že je méně hlučný,rychlejší,spolehlivější,nekoroduje tolik co daily a že je i interiér líp udělán atd....spotřeba se má prý stejně u daily i fordu.....Jednodužší teď pro mě je,co tu psalo pár uživatelů že sedačky jsou otázkou cca 30 tis takže je to dostupnější než co jsem měl informace a mohu rovnou řešit obyčejnou dodávku bez jakýchkoliv úprav,i když na druhou stranu,kdyby se to podařilo,bylo by to jednodužší....i když pochybuji že stávající sedačky poskytnou pohodlí i třeba při 700kilometrech v tahu.
Me2dČlen Přidáno
před 12 letdaily se v největší verzi nedělá bez turba a věř tomu, že tím že bys měl tupláky naopak šetříš náklady, lépe rozložená váha, lepší jízdní vlastnosti, lepší průjezdnost blbým terénem nebo třeba kolejema apod.
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931