Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Koupě staršího karavanu

Poslední aktualizace před 4 roky
dynvidynviČlen
Přidáno před 5 let
Takze se da doporucit koupit radeji ted, nez sledovat co se objevi v zime a na jare?

Koukam jak v CR, tak v Nemecku a vzhledem ke specifickym pozadavkum (palandy + nerezkladaci dvouluzko + samostatny sprchovy kout) to vypada spis na to Nemceko. U nas ta nabidka neni prilis siroka a s nasima pozadavkama to jsou vylozene jednotky kusu.
Weinsberg 480 QDK
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let
Tip: sleduj jen nové inzeráty např. na mobile.de a pokud se objeví karavan podle představ je potřebné rychle jednat. Dobré kousky zmizí velice rychle.
Kouzlo po sezoně, před sezonou nefunguje, cena vždy bývá v hodnotě skutečných cen na trhu.
Upozornění: v DE nelze platit hotově, ale jen převodem.
Upravil hymer662 dne 21.08.2019 10:14, před 5 let
dynvidynviČlen
Přidáno před 5 let
"Kouzlo" po sezone pred sezonou resim spis kvuli poctu nabidek (aby bylo z ceho vybirat), nez kvuli cene.

Z ceho plyne zakaz platby hotove v Nemecku? Kolega loni kupoval auto za 27tis EUR a platil hotove. Jen pry ze zakona u sebe mohl mit max 10tis EUR v hotovosti (vic se musi hlasit celnikum)
Upravil dynvi dne 21.08.2019 12:58, před 5 let
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let
Prošel jsem svou komunikaci s prodejcem: pokud je prodejce registrovaný plátce DE DPH je stanovený limit, nad který nelze přijímat při prodeji hotovost... ověř si to u prodejce až k tomu dojde, zda ti přijme hotovost nebo bude požadovat bezhotovostní převod.
O max. výši vyvážených EUR z ČR a povinnosti něco činit - je možné, že něco takového existuje i u nás. Nezajímal jsem se o to, jelikož pokaždé jsem platil převodem.(pozn. pokaždé to bylo nad 10.000 EUR) a nebylo to přímo z mého účtu. Prostřednictvím směnárny, vždy jsem musel vypisovat nějaký dokument pro ČNB (jistý druh smlouvy a identifikace platby) převod CZK na účet směnárny a oni provedli transfér na účet DE.
Pokud nic jiného, tak minimálně mám potvrzené doklady o důvodu a způsobu nákupu.

Výběr: je to tvoje volba jak dlouho a z jakého množství budeš vybírat, jen jsem napsal svou zkušenost, že to funguje tak, že pokud se objeví u prodejce zajímavý vůz nebo karavan tak poměrně velmi rychle se prodá, jelikož je dost firem, které se živí dovozem a sledují nabídku.
Nakonec si to můžeš vyzkoušet sám nanečisto, sledovat zajímavé kousky, jak dlouho vydrží v nabídce. Po zaplacení zálohy např. 1.000 EUR prodejce stáhne nabídku z webu a čeká až se přijedeš podívat. Pokud se nedohodneš zálohu vrátí... je možné, že to někteří prodejci dělají i jinak.
Němci dost dávají na reference o prodejci, tak je potřeba dobře číst.
Samotný dovoz je potom snadný a registrace v ČR bezproblémová. Prodejce ti zajistí převozní značky a potřebné doklady k přihlášení, ale to je na jinou diskuzi, jako např. když ti vydá TUV neděláš v ČR technickou jen evidečku atd.,. je to potom o dalších a ne malých penězích.
dynvidynviČlen
Přidáno před 5 let
Moc dekuju za sdileni zkusenosti! Ja za hranicema pro auto/prives nikdy nebyl, tak jen zjistuju v okoli jak to chodi.

Inzerci sleduju od zacatku tohoto tydne a z peti vybranych kousku uz jeden zmizel a samozrejme to byl ten nejlakavejsiSmile Ohledne zalohy je to dobra zprava - netusil jsem, ze je bezne provadet rezervace dopredu. Budu nejspis kupovat u soukromnika (alespon doted vetsina vybranych kousku byla od soukromniku), tak bude asi dost zalezet na koho zrovna natrefim.

Kazdopadne dekuju za informace, uz se zacinam trochu orientovat!
Weinsberg 480 QDK
yorkinyorkinNováček
Přidáno před 5 let
Přidám se do diskuse s dotazem, i když jde o koupi OA, ne karavanu. Před 10 lety jsem s bydlíkařením chvíli flirtoval s maličkou alkovnou na Fiatu Talentu (v dost strašném stavu ;-)), po poslední dovolené, kdy jsme se starším synem (9) najeli 4000km po Itálii a spali v autě s vyndanými zadními sedačkami, jsem si říkal, že by mělo smysl se poohlédnout po nějaké funkční obytce. Z různých praktických důvodů nechci karavan a zároveň bych se rád držel rozpočtu cca 300kKč. Vím, že je to málo, ale mám různé jiné výdaje momentálně, za nějaké tři roky bych rád koupil něco skoro nového. Nebojím se starších vozidel (jestli 15 nebo 30 let, to už pro mne nehraje příliš roli, naopak 30leté auto s testací nemusí řešit emisní zóny v D), využití předpokládám 70% ve dvou, 20% ve třech, 10% ve čtyřech (děti 7 a 9), chci mít sprchovou vaničku a WC. V této cenové kategorii je na výběr dost alkoven na hranatém Ducatu ve slušném stavu na pohled, pár na kulatém (většinou v dost strašném stavu), srdce mě ale táhne spíš k integráčům:
Hymer 544: https://www.mobil...06668.html
Dethleffs 532: https://suchen.mo...234b20a817
FFB Tabbert Classic: https://www.wohnm...ic-520-1/.
Anebo pak alkovny s výkonnějším motorem na tu dobu:
FFB Tabbert MB310: https://suchen.mo...234b20a817
Karmann LT31: https://www.sbaza...4td-rv-96.
Nejspolehlivější mi asi přijde Tabbert na podvozku MB310, Karmann má zas za sebou prý větší investice a je v ČR (ovšem srovnatelný jsem našel i v D).
Přijde vám některá ze zmíněných variant vyloženě horší nebo lepší než ty ostatní? Přemýšlím o tom úplně blbě? Napadá vás ještě jiná možnost?
Upravil yorkin dne 15.10.2019 10:57, před 5 let
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 5 let
BanungBanungČlen
Přidáno před 4 roky
Abych jen nesosal informace, tak přidám aktuální zkušenost s dovozem karavanu z Holandska.
Jelikož malých karavanů se zvedací střechou je v Čechách jako šafránu, byl jsem nucen si pro karavan dojet až do nejvzdálenějšího koutu Holandska.
Kip Kompakt 37 EK jsem našel na marktplaats.nl. Prodejce mi poslal fotku štítku a já karavan pojistil na VINko. Aby se nejednalo jen o bezduchou cestu tam a zpět, pojal jsem celou akci jako rodinný výlet se zastávkou v Brémách. Spíše díky náhodě se mi podařilo domluvit s prodejcem malou slevu po telefonu, neb mi bylo jasné, že na místě toho už moc neusmlouvám.
S karavanem jsem si udělal krátkou, zkušební cestu, abych věděl, jestli vše funguje jak má. Po zaplacení jsme šli přes ulici do autoservisu pro vystavení převozních značek. (nemuseli jsme tedy na úřad). Servis man přestřihl původní SPZtku, a vystavil mi žlutozelený papír s názvem: Osvědčení o registraci – část 2. Jinak také označovaný jako velký technický průkaz.
Je to evropský standardizovaný formulář. Do něj napsal mé údaje a pár údajů o přívěsu. Pokud bych toto dělal příště, nechal bych ho tam doplnit některé další údaje, jako například rozměry přívěsu. To by usnadnilo další kroky registrace.
Místo SPZtky jsem dostal plastouvou tabulku, kam se dopsala původní SPZtka fixem. To mě trochu zaskočilo, ale říkal jsem si, že asi ví, co dělají. Celá tato byrokratická operace trvala méně než 15 minut a stála mě 20 Eur.
S osvědčením o registraci, plastovou tabulkou a původním malým TP (vypadal dost podobně jako kreditka) jsme se mohli vydat na cestu domu.
Bazar byl v městě Dokkum – což je velmi pěkné městečko, pokud by se tam chtěl někdo podívat.
V Německu na dálnici nás kontrolovali. Chtěli vidět osvědčení o registraci a malý TP. Vše bylo OK.
V Čechách jsem rovnou jel na dovozovou technickou. Musel jsem na Dekru, neb na jiné neuměli, nebo spíš nechtěli vypisovat technický list. To je dokument sloužící pro vytvoření velkého TP na úřadě. Některé údaje vyčetli ze štítku, jiné přímo z přívěsu. Chyběli jim ale rozměry. Ty se naštěstí daly dohledat v oficiální borožuře od KIPu stáhnutelné na internetu.
Musel jsem doplnit přední odrazky a zprovoznit mlhové světlo. Oddechl jsem si, že nemusím absolvovat proces homologace, který je časově i finančně výrazně náročnější.
Údaje o přívěsu musí pocházet z ověřeného zdroje. Což je i osvědčení o registraci. Proto bych příště tlačil na vypsání co možná největšího počtu údajů do tohoto dokumentu.
Dovozová technická včetně vypracování technického protokolu a opakovaná technická mě vyšla na 2200,-. Přihlášení na úřadě 700,-. Celkem tedy za byrokracii cca 3500,- CZK
S přívěsem jsem spokojen. Dá se s ním jet po dálnici stovkou se spotřebou 9l. (motor 1,6l benzín)
Nyní probíhá omlazení a částečná přestavba interiéru…
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 14
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,508,678 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.20256 sekund | Průměrně za: 0.20256 (0) sekund | Dotazy: 73 | Použitá paměť: 1.83MB/2MB