JirkacČlen Přidáno
před 13 letTo jsem nezkoušel,ale můžu si kdykoli tu druhou flašku odšroubokat a dajet naplnit.
ale odhaduji tak 3-4 dny???
Nevím,chtěl jsem pouze napsat že tankuji kloudnej plyn a flašky neměním.Nechci kuúpovat kondenzáty a vracet polovičně vyprázdněné flašky-plné vody.
.
mmusilČlen Přidáno
před 13 letKolik dnů vydržíš na 2 láhve zimní směsi propan-butanu v mrazivém počasí (kolem -10ti)?
JirkacČlen Přidáno
před 13 letMám flašky a ty si dokážu natankovat.
Mám Italskou redukci,holandskou.Celkem natankuji 20kg plynu.tak že když dojde tak nemám problém.Myslím že i vydržím delší dobu,protože flašky mám vždy při tankování prázdný a nekupuji zajíce v pytli.Myslím tím kondenzáty ve flašce a td.Dále musím podotknout,že v zimních měsících se prodává zimní směs LPG a to znamená obrácený poměr propanu s butanem.Nedávno jsem dojížděl při -7 letní směs a ve flašce mi zůstalo asi 2kg butanu,který se neodpařoval.Dojedu ho v grilu.
Jirka
Upravil Jirkac dne 24.01.2011 18:57,
před 13 letmmusilČlen Přidáno
před 13 letJezdit a jezdit je trošku rozdíl. Pokud jezdíš v podmínkách -10 až -15, a máš plyn mimo obytný prostor, určitě musíš počítat s minimálně dvojnásobnou spotřebou. Týdenní pobyt je už velký problém. Vracet se někde z Rakouska, Itálie kvůli tomu, že ti dojde plyn není asi to pravé?!
JirkacČlen Přidáno
před 13 letJá jedu na LPG od stojanu a problém nemám.
JIRKA
Ja bych si rád připlatil za KVALITNÍ PROPAN, ALE KDE HO VZÍT:v
mmusilČlen Přidáno
před 13 letNa 90% bych typoval neseriozního prodejce propanu. Sám mám za sebou tyto zkušenosti. Po vyhoření propanu zbylo v láhvi více než třetina. Takto mi to udělali 2 láhve s "propanem" mezi svátky v mrazech. Po dojezdu domů jsem ihned dodělal dohřev prostoru pro bomby. Následně jsem odzkoušel s nedohořenou bombou. Při venkovní teplotě -5 v pohodě vyhořela do konce (s ohřevem bylo v kastlíku+7). Druhou jsem vyndal a s úspěchem teď slouží tchýni ve sporáku. Na podobném vláknu jsem vyzval kolegy, aby uváděli pokud možno seriozní prodejce a psali hlavně o podobných případech -o prodejcích, kdy se kvůli nim vracíme z výjezdu o 2 dny dříve, protože máme v lahvích spoustu butanu, a léto je ještě daleko.
Tak problém vyřešen
Bohužel jsem kupoval nekvalitní propan:( viz vlákono kvalita propanu.
WaczlavovciČlen Přidáno
před 13 letMáme tiež TRUMA COMBI 6E (od mája nové auto) a zatiaľ spokojnosť. Je jasné, že problém je v TRUME, neostáva nič len reklamovať.
Predsa keď prídeš s polopráznou flašou do servisu a to tam nepôjde, tak je závada jasná - nasleduje diagnostika a určenie príčiny. Podľa predchádzajúcich príspevkov to vypadá na tlak, ale to je môj laický názor.
Ještě jednou já,
každopádně je důležité používat čistý propan a to i v létě.
Český Propan-Butan mi v Norsku znepříjemnil dovolenou, kdy lednice začala silně černě čoudit a k karavanu bal nesnesirelný smrad. Naštěstí jsem měl druhou láhev plnou ještě se zimy kde byl čistý propan. Po vypnutí láhne PB a zapnutí propanu byla záhada vyřešena a nám se ulevilo. V té době jsme byli totiž na severném mysu souostroví Lofoty, 600 km nad polárním kruhem.
Čauky.:i
Řešil jsem něco podobného u nového FENDU. Vymontoval jsem celé topení ven, ale nic jsem nenašel.Odvezl jsem jej do servisu PV Caravan Přerov a tam mi poruchu odstranili za 5 minut!!!
Příčinou byl malý pavouček,který ci ve směsné komoře průduchu trysky,přívodu plynu k hořáku udělal domeček na zimu z mikrovlákna. Toto při proudění směsi plynu do hořáku patrně mění směr plynu,nebo zamezí výstupu plynu z trysky. Po odstranění toho váčku a následné montáži topení jede bez jakýchkoliv problémů.
Díky za to mechanikovi PV caravan Přerov.
Přeji všem hodně štěstí při hledání takovýchto záhad.:i
Chlapy díky moc za rady
Nicméně autíčko je v záruce takže se do něho hrabat moc nemůžu.
To majky
ano když dám další ať plnou nebo poloprázdnou bombu tak topení fachá,
ale vypne VŽDY PŘI JAKÝM KOLIV REŽIMU, i když topí jenom topení a LEDNICE JE VYPNUTÁ.prostě po spotřebování cca půl náplně bomby topení zhasne
Truma combi 6e
Jiri MajkiČlen Přidáno
před 13 letSkontroluj průchod plynu v trubkách a hadičkách jestli není někde skřípnutá.Když píšeš že zapneš lednici tak topení vypne tak to vypadá že nemá plyn.A další co svíti při poruše na ovládačí. A když dáš další láhev plynu tak to jede? Napiš o jaký typ topení se jedná asi C 6000
!y !@ !r !d :z
Upravil Jiri Majki dne 13.01.2011 21:01,
před 13 letviera a vladoČlen Přidáno
před 13 letNeviem,mňa upozorňovali na pokles napatia pri činnosti mojej trumy okolo 10V - začne blbnúť a stalo sa mi,že okolo 11,7 V sa rozblikala chyba - červené svetielko.Ona pri poriadnom "forsírovaní" berie 5,2 A teda tá moja.Preto som sa pýtal na tie batérie.
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 13 lettaky bych se zaměřil na napětí baterie při startu topení, já kdyř jsem měl problém tak jsem tam trvale připojil voltmetr, a napětí klesalo max o 4 desetinky voltu.
prověřil bych jestli nezamrzá plyn v regulátoru, a když by nic nepomohlo tak bych vyrazil do Velimi a asi jiný servis bych už nezkoušel :_
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
viera a vladoČlen Přidáno
před 13 letAko sú na tom,alebo je na tom po tej viac ako polovici flašky baterky/ka?
viera!l a vlado!y
koľko vzletov toľko pristátí!
Deda LebedaČlen Přidáno
před 13 letMně se něco podobného stalo na podzim. Topení se vypnulo, sporák běžel dál. Bomba byla ještě cca z 1/5 plná a tudíž Duo Control mi nepřepnul na druhou (novou) bombu. Nijak jsem to neřešil. Od té doby se mi to nestalo