Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

JAK NA VESTAVBU ??? Rady a nápady při realizaci.

Poslední aktualizace před 11 let
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 12 let
Mezi nosníky pod auto vychází nádrž 90 l. To nám dvou bohatě stačí. Výfuk trochu srovnám, aby nezasahoval za nosník. Čerpadlo má samonasávací, tlakové, tak tu nádrž nechám trochu podloženou z jedné strany. A to na straně nohou. Tam mám vodní hospodářství. Vesměs se snažím stát s hlavama výše nebo rovno. Pod postelema zatím chci nechat prostor volný. I tak ho zaplním celý. Tam budu ještě dělat nějaké regálky - botník, spižírnu, PETkárnu atp.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 11 let
Přátelé, asi se to tu řešilo, ale nemohu kromě odkazu nic najít, máte někdo zkušenost s přímo nalepenou izolací ABA od dape http://www.dape.c...article=12 nebo rti izolace http://www.rti.cz...niizpassAL s tím, že mi přijde když ji nalepím přes všechny možné nosníky a záhyby v jednom kuse, asi bych i zamezil tepelným mostům a i nějaké to místo 2-3 cm by zbyli a na to bych možná rovnou nalepil čalounění :x
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
T
tom74Člen
Přidáno před 11 let

Citovat

Me2d napsal:

Přátelé, asi se to tu řešilo, ale nemohu kromě odkazu nic najít, máte někdo zkušenost s přímo nalepenou izolací ABA od dape http://www.dape.c...article=12 nebo rti izolace http://www.rti.cz...niizpassAL s tím, že mi přijde když ji nalepím přes všechny možné nosníky a záhyby v jednom kuse, asi bych i zamezil tepelným mostům a i nějaké to místo 2-3 cm by zbyli a na to bych možná rovnou nalepil čalounění :x


akorát nevím co to by to udělalo se srážením vody vevnitř na plechách, pokud to nebude větrat, tak by mohly začít reznout
Me2dMe2dČlen
Přidáno před 11 let
tím že je to parotěsné tak ze vnitř tam voda nevnikne a tím že to celoplošně nalepím by k tomu nemělo dojít, ale to bude stejné u všech izolací, tak je to asi jedno a tím že je to alu z obou stran, nevznikne ani přehřátý interier v létě :x
...jak říkám člověk něčím nemocen býti musí, neb by snad i zcvoknul, no ne?Me2d
Me2d+Me2dice+2 Medvíďata(12+9)+ český terier PARD + vw t4 california exclusive 5m 2.4d rychlík :-) Nezávislá pomoc při výběru osobního, dodávkového vozu. Richard Junger 777864931
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 11 let
Teď mám dilema. A to výměna " automobilového " střešního okna za nějaké vhodnější. To moje střešní, jak jednou otevřu, tak tam 14 dní kape než se opět zatáhne. A hlavně nemohu mít otevřeno při napřízni počasí. Dle cen nových střešních karavanových oken o rozměru 800 x 450 mm jsem nuceny vymyslet něco dostupnějšího. Řešení vidím nejspíše ve dvou vedle sebe umístěných miniHeki 40 x 40 cm. Ty umístím do plechu a ten přinýtovat na střechu. To by šlo, nebo nééé.:x:v
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
TominoTominoČlen
Přidáno před 11 let
..poslal jsem SZ..
Tomino
ScooterMartyScooterMartyČlen
Přidáno před 11 let

Citovat

Me2d napsal:

Takouvouhle potvoru, kdyby někdo někde viděl, na netu nic, tam se dá spát ve 3 patrech :-)


Me2de na mobile.de jsem našel zajimavou vestavbu. Finančně je to mimo limit zmíněný v jiném vlákně, ale co se týče spaní ve třech patrech... Jsou to dva inzeráty, každý s jinýma fotkama a i tak to není zcela přehledné. Asi mu napíšu o další fotky... :)
http://suchen.mobile.de/wohnwagen-ins...nMotorhome

http://suchen.mobile.de/wohnwagen-ins...nMotorhome
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.

Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 11 let
A už je to nedostupný.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
ScooterMartyScooterMartyČlen
Přidáno před 11 let
Sakra to je fofr... Asi následek toho mailu s dotazem na další fotky... :D
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.

Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 11 let
Tak střešní okno vyřešeno. Zakoupil jsem střešní okno Remis II ( asi ) o rozměru 700 x 500 mm. Koupil jsem jej s rozbitým plexi. Ale dvě hoďky práce a je to OK. Sice jsem zjistil, že interiérový rámeček je docela silný, tak budu muset chodit trochu shrbený. A ještě mně zasahuje do sprchy. Tak opět úprava. Ale za ten luxus to stojí.
Nádrž na vodu pod auto taky vyřešena. Opět po několika ( dle slov K. P. ) špekulacích - výroba atypu atp.. Zakoupena origo vestavná 80 litrová nádrž pod podlahu Ducata r. v. 2000. Původně jsem pod auto chtěl přestěhovat i čerpadlo. V zimě nejezdím - ale co kdyby. Tak čerpadlo nechám tam kde je - uvnitř pod postelema. A kdyby jsme jeli v zimě. Dám náhradní nádrž do auta a je to.
Anabáze s lednicema u mně už doufám taky skončila. Pro moje ježdění se trojkombinace neosvědčila. Stálé přepínání mně nebavilo. Tak následovalo hledání kompresorovky. Koupil jsem ji v DE, jetou, ale 40ku. Zjištění malá a bez mrazáku. Tak šla dále. Poté zde zakoupena 110 litrová. Tak ta už je dobrá. Problém - opět nábytek ven a kompletní předělání.
Předělání nábytku souvisí i s novou elektrifikací. Někam musím umístit velkou baterku. A konečné rozhodnutí pro pořízení boosteru 45 A. Sice to stojí majlant. Ale doufám, že dle slov zkušených je to opravdu " na věky ".

Do nové sezóny ještě vzduchový bufík a snad nějaký boiler. A letos to bude již stačit. Zase se na lak auta nedostanu. Alespoň budu stále sice ošklivý, ale funkční a nenápadný.

Jinak bude na prodej ODAK 3.

Automatické sloučení 03.01.2013 21:24:

Citovat

ficcus napsal:

Nádrže z rour jsem taky zvažoval ... než vyhrála suchá varianta VagaBonda (bez vody).
Sice je máš stažené páskou, ale stejně bych se obával povolení lepených spojů. Vibrace a kvalita silnic:x Nebo máš vymyšlené nějaké "pružné" uchycení/zavěšení?


Po 8000 km se odpadní nádrž ani nehla. je zapasována mezi nosníky. Takže do budoucna zůstává. Jen odpadní vedení budu muset překopat. Je malé, Nejspíš použiji ppe trubky, neb jak se správně jmenují.

JINDRACI: Vestavná nádrž pod podlahu je skoro ještě nad nápravou, takže utržení za normálního provozu nehrozí.

Automatické sloučení 05.01.2013 20:59:

Citovat

SignBoss napsal:
Máte někdo zkušenosti s vestavnou nádrží na pitnou vodu ( 80 l ) pod auto DUCATO, viz: http://www.karavan.cz/_300_054-plasto...320-mm.htm


Nádrž mám, nějak bych ji přimontoval. Ale dotaz zní. Dělal jste ji někdo. Ona nejde přímo obepnout pásem.Na zadní straně není kam připevnit. Leda na hulváta do podlahy.

A ještě jeden dotaz. Výška nádrže je 30 cm. Jakou použít sondu + panel k měření obsahu nádrže čísté vody.

Automatické sloučení 18.01.2013 22:52:
Tak bufík doma. Horkovzduch ATESO. S digi hodinama.
Otázky k diskuzi zní takto:
1. Rád bych topení nainstaloval pod auto.Bude to v pohodě, nebo jej mám do nějakého kastlíku umístit ?
2. Vstup vzduchu do topení, když je topení pod autem - jak ten vzduch filtrovat.
3. Nemám k tomu žádné trubky. Musí být použit výfuk s tlumičem ?
4. Jak filtrovat vzduch pro spalování ?

Nádrž budu mít samostatnou. A kdyby mněl někdo fotky z instalace. Docela by pomohly.
Prostě " JAK NA INSTALACI HORKOVZDUŠNÉHO BUFÍKU ? "
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Upravil Franta REZAC dne 18.01.2013 23:52, před 11 let
ogarogarČlen
Přidáno před 11 let
Franto,neviem posudit montáž pod auto,podla mna je to lepsie vo vnútry,minimálne budeš mať problem s tym filtrovaním vnutorneho vzduchu a bez kastlíka by som to tam nedaval...Tož,ale chapem,že miesto sa hladá v našich vestavbách tažko,tak je to na Tebe...Tož,ale nechapem prečo chceš zvlášt nádrž,ja to mám šestym rokom napojene cez "téčko" za palivovym filtom a facha to bez problemov...budeš stražit ešte naftu v dalšej nádrži...
Výfuk som mal najprv bez tlmiča,no bolo to jak ked startuje stíhačka,takže pre akusticku pohodu (hlavne susedov)tam mám tlmič z "vodníka" a tak isto tlmič na sání a saní mam v nosníku...Inak mám Eberspacher a podla všetkého tento starší typ obšlehli rusáci s tym Planarom...Tak,nech sa Ti darí...
Peter a Stanka
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 11 let
Ano, místo mám pod sedačkou spolujezdce. Dám na silenbloky, a zvukově zaizoluju. To by šlo. V tomto případě se ještě musím podívat, kam půjdou vývody sání a výfuku.
Samostanou nádrž proto. Že jsem mněl představu, při montážo pod auto. Mít vše pohromadě. Jinak stále vozím 20 litrovou rezervu nafty,kdyby něco. Tak o vyčerpání paliva nemám strach.
Samozřejmě si nechám poradit. A rád !!!:_
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
ogarogarČlen
Přidáno před 11 let
Tak,o vyčerpanie paliva ani tak nejde,jak o další plac na nadrž a dolievanie zvlášt...Raz natankuješ a "všetko" fachá...Pod sedačku spolujazca som aj ja rozmýšlal,ked som vestavoval,nakoniec my prišlo jednoduchsie to dat na terajšie miesto(ve fotogalerii si to videl).Dole pod spolujazcom sa taha výfuk,takže sa tam dájú bez problemov vraziť trubky sania a výfuku topeníčka a vedla je hned nádrž,drbnut do nej jehlu a máš všetko "pokope".Aj čerpadelko budeš mat,co najbliššie ke "zdroju"...Ahoj a vestavbám zdar!!y
Peter a Stanka
T
tom74Člen
Přidáno před 11 let
........jenom pro "pořádek" ---- jakákoliv přídavná nádrž na palivo, bez schválení, bude na STK problem
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 11 let
Je to tak. Potáhnu to z nádrže z auta. Ono při spotřebě v maximu 0,3l/h je to bez problémů.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Karlos_BrnoKarlos_BrnoČlen
Přidáno před 11 let
Ahoj , kdo mi namotuje ruské horkovzdušné topení do vestavby někde v okolí Brna. cena do 2000kč.
sám si netroufnu na zapojení a napojení do nádrže. děkuji
nevím zda u toho bude návod v ČJ.
Karel Ulman. Servis karavanů, obytných aut a vestaveb
https://www.faceb....karavanu/
G
GSmanČlen
Přidáno před 11 let
Webasto montuje p.Skulínek v Komárově, ale já jezdím do servisu do Soběšic. Kluci jsou tam šikovní a všehoschopní. Kontakt přes SZ.
JardaMajkaJardaMajkaČlen
Přidáno před 11 let
V Transitu mám horkovzdušného bufíka, přívod paliva je řešen téčkem z palivové soustavy, pro jistotu jsem do přívodu hned za téčko dal jednosměrný ventil aby náhodou nedošlo k zavzdušnění přez topení.
Karlos_BrnoKarlos_BrnoČlen
Přidáno před 11 let
jj Skulínka znám, mluvil jsem s ním bohužel cena 4000 za montáž.
Karel Ulman. Servis karavanů, obytných aut a vestaveb
https://www.faceb....karavanu/
janiskaravanyjaniskaravanyČlen
Přidáno před 11 let
Mam navod na Eberspacher D1LC Compact ale jen anglicky. Ale jazyk rusky taky chapu a neny problema...

Janis
MB Sprinter 211cdi Black Edition

:_ truhlářská práce...take přestavby karavanu i obytných vozu :_

Náhradní díly pro karavany...

http://caravancz....

Jānis!lMarcela a T&M a O&A !Mwww.sidecarcermak.cz!M
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 19
Členové online 1
Mysak230e

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,498,808 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.23267 sekund | Průměrně za: 0.23267 (0) sekund | Dotazy: 127 | Použitá paměť: 2.22MB/4MB