Citovat
Drakous napsal:
Ahoj,
s dodávkou si nedělej moc iluzí o možnosti rozšíření počtu míst ,to se tu probíralo dost, volba je nechat to udělat tam,kde mají ,,kulaté" razítko, které ti dají za hromadu kulatých zlaťáků (v ceně dost ojeté dodávky).
Je sice nějaká firma, která ti za cca 30 Smetanů dá razítko do Tp - Montážní vozidlo",ale co to obnáší v reálu (pod jestřábím zrakem nafintěného Simíra na dálnici v SRN), to snad někdo odpoví.Kontakt zajistím, pokud budeš chtít....
U autobusu je jen otázka času, kdy to ,,ocení" podle tabulek...
Přepážka být musí,zatím stačí i závěs, většinou se to ale neřeší,záleží ,koho trefíš,nicméně příjde doba, kdy se na to bude hledět.Stejně tak u bydlíků s jejich hmotností do 3,5 t atd...
Nejlepší rada je určitě sraz,zatím se jen ,,kochej" ,kup až budeš vědět, co máš mít za údaje v TP.
Sorry, asi jsem tě nepovzbudil,až mne to téměř mrzí!t
(to měl být vtipek)
Ahoj,Drakouš
Citovat
Darek napsal:
Ahoj pánové,
díky za Vaše odpovědi a názory.
Jsem opravdu zatím ve fázi kochání (a někdy až úžasu, co všechno v autě člověk může mít!j ) a
získávání informací.
K té legislativě - možná to tak z mého úvodního příspěvku nevyznělo, ale nejde mi o hledání skulin
v předpisech, ale o to, jaký je stav věcí. Obcházet předpisy nechci, pokud mi legální možnosti
úprav nebudou vyhovovat (i cenově), zvolím jiné řešení nebo si ještě nějaký rok počkám.
K Westfalii - můžou se v něm přepravovat 4 lidi (resp. jsou tam 4 sedadla s pásy)? Nebo je to
jen pro dvoučlennou posádku?
Jinak díky za pozvání na akce, rád se podívám, pokud mi to jenom trochu vyjde. Teď jsem zjistil,
že bude nějaký veletrh v Brně, tak tam se rozhodně chystám !j
A ty negativní zkušenosti neváhejte napsat - mě neodradí, na to je cestování po vlastní ose
příliš krásné :^
Citovat
mr_antik napsal:
Citovat
Drakous napsal:
Ahoj,
s dodávkou si nedělej moc iluzí o možnosti rozšíření počtu míst ,to se tu probíralo dost, volba je nechat to udělat tam,kde mají ,,kulaté" razítko, které ti dají za hromadu kulatých zlaťáků (v ceně dost ojeté dodávky).
Je sice nějaká firma, která ti za cca 30 Smetanů dá razítko do Tp - Montážní vozidlo",ale co to obnáší v reálu (pod jestřábím zrakem nafintěného Simíra na dálnici v SRN), to snad někdo odpoví.Kontakt zajistím, pokud budeš chtít....
U autobusu je jen otázka času, kdy to ,,ocení" podle tabulek...
Přepážka být musí,zatím stačí i závěs, většinou se to ale neřeší,záleží ,koho trefíš,nicméně příjde doba, kdy se na to bude hledět.Stejně tak u bydlíků s jejich hmotností do 3,5 t atd...
Nejlepší rada je určitě sraz,zatím se jen ,,kochej" ,kup až budeš vědět, co máš mít za údaje v TP.
Sorry, asi jsem tě nepovzbudil,až mne to téměř mrzí!t
(to měl být vtipek)
Ahoj,Drakouš
Proč musí být ta přepážka u klasických 3místných dodávek? Jen kvůli DPH a N1 v techničáku (u starších aut)?
Co obnáší udělat z toho obytku? - stačí např. odstranit přepážku, položit matraci na zem?
Citovat
XTRAN napsal:
No já myslím, že z úplně jiného důvodu. A to, aby se náklad v úložném prostoru nesesunul na místo řidiče a spolujezdce.
Jinou funkci plnila kdysi celní přepážka, ale v rámci EU už takovým věcem odzvonilo.
Citovat
mr_antik napsal:
Kdy přestává být dodávka dodávkou a je obytným autem?
Citovat
mr_antik napsal:
Ale ještě jeden dotaz mám - existuje nějaká možnost, jak s dodávky (skříń nebo kombi) legálně přepážku odstranit? Tím pádem by se obsah vestavby (postel, vařič) stal pouze ukotveným nákladem?
Např jako tady na obrázku - jediné co tam vadí je plechová přepážka: http://www.krs.cz...ne-vozidlo
Výsledek by měl vypadat nějak takto http://www.krs.cz.../vw-t5-in1 ale s úpravou pro dva lidi. Základem byla nejspíš Kombi T5.