Citovat
ivano napsal:
Citovat
Karel Prokop napsal:
mě to nedá:
Ivane, já bych si 700-1000Ah LiFePo baterku v Tvým expedičáku představit dokázal,... :)
Do "normálních" aut vsazujeme 260-300Ah už docela často,..
a stálo by to ako dva Efoye :-)
:) Ivane,
700Ah by stálo míň (y) než jeden E-Foy 210 (y).
to já jen tak drze, až E-Foy ztratí svůj výkon tak že nebude stíhat. Tak stejně skončíš v (y) Lithiu.
Soráč musel jsem si rejpnout :D,(y) to je ze závisti že nemám expedičáka.
Allfa:
180Ah Calby, osazený BMSkou která topí při 0,5A tak, že na tom stabilizátoru neudržíš ruku - nazýváš bastlem plným právem.
Balanční proudy 200Ah baterek běžně lezou přes 1,5-2A. Pokud je v systému osazen a používán měnič 2000W, tak se ty baterky snadno rozjedou. A pokud je někdo dobíjí jen solárním regulátorem s koncovým napětím na 14,4V tak už vůbec.
Tahle informace mě stála 20.000Kč. Koupil jsem v začátku dvě blútúčkový sady (á 10.000,-) a když jsem to zjistil tak jsem to vzteky rozdupal jak vzteklej slon.
dracekvo:
Jako chlazení :D to použít nestihnou, protože ten subminiaturní stabilizátor bez chladiče s vypětím všech sil vyzáří těch 0,5A. Osazení na pólech je kvůli referenčnímu napětí. Co by mě ale zajímalo velice je, jak ten bistabil co tam osadili má řešenou hysterezi. Bohužel jsem neměl příležitost to zapojení vidět a oměřit si ho.
Ne že by to bylo extra důležitý (mám hotovej vlastní vývoj jak BMSky, tak podpěťovýho relé s kompletní možností nastavení všech parametrů a do svých LFP baterek tuto elektroniku standartně montuju).
Když jsem tu teplotu konzultoval s elektrickejma lidma od konkurence, tak mě říkali, že ty součástky vydrží 100°C. Moje otázka byla prostá: trvale? nebo jak dlouho? A bylo.....ticho ;)
Zatím jim to fachčí, já na to koule nemám; zn. (deník malého poseroutky)
Ale to jen tak pro odlehčení tématu a pro zasmání. Vy oba víte proč se tomu s chutí zasmějeme.
:) Všem hezkej den, pánové.