Zdenku pokud tebe ně kde vyhnali ja takovou zkušenost nemam a vozim si sebou certifikat plnici lahve.Ahoj a hezky den.
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letCitovat
majsadr napsal:
Mam lahev od Aeri Brno a prodavaji lahve na klasicke plneni a lahve s bezpečnostnim ventilem ktere se daji plnit na čerpacich stanicich lpg v cele EU
Nevím jak v cizině, ale v ČR tě s plnicí lahví většinou vyženou. . .
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Mam lahev od Aeri Brno a prodavaji lahve na klasicke plneni a lahve s bezpečnostnim ventilem ktere se daji plnit na čerpacich stanicich lpg v cele EU
Nechci nikoho strasit, už jsem sem dával fotku jak mě kompozitka praskla. Dával to sem tuším Vita Hermann. Já to porad neumím. A to jsem zastával moderní technologie a mnoho zkušenosti s kompozity. Těch pár korun zničeny auto, dovolená naštěstí jsme to přežili bez újmy na zdraví za to opravdu nestojí. Miloš
Aj mne sa najviac páči tá hliníková fľaša. Ale tá cena 330€. To je dosť.
FunHlavní administrátor Přidáno
před 5 letPokud bych jel jenom jednou na tak dlouho, asi bych jen přidal jednu náhradní lahev do garáže. Mně v létě vydrží jedna lahev přibližně měsíc. V zimě víkend.
Fun
HrochČlen Přidáno
před 5 letZa mě jednoznačně hliník. U ocelových je velkou nevýhodou váha a kompozitky mi revizáci do obytky nedoporučili.
Mám AluGas a jsem maximálně spokojen.
Aké doplňovacie pb fľaše odporúčate?
Hlinik, kompozitné, oceľ?
upmanČlen Přidáno
před 6 let... psal jsem ve zkratce, vysvetleni RE kompozitka od Hasicskeho sboru CR - proto ja bral alugas a protoze kazdy rok v aute celorocne travime kolem 150 noci zasadne mimo kempy, tak uz se davno lahev vratila a ve Spanu ve skalach neklepeme kosu - problem je se zavitem a ruku na srdce, nevim jak teda ostatni, ale ja jezdim autem po silenych cestach, lahve urcite skacou jak zabky v kastliku a abych se bal, ze se mi ukrouti zavit - kdepak to ne:
Podle vyjádření společnosti K&V, která se mj. dlouhodobě zabývá periodickými kontrolami a zkoušením velkého množství kompozitních tlakových lahví, jejich technický stav plně odpovídá životnosti 15 let. Největším technickým problémem pro kompozitní tlakové lahve používané 13 nebo 14 let jsou závažné změny v geometrii propojovacího závitu mezi tlakovou lahví a lahvovým ventilem.
http://www.hzscr....09Mw%3D%3DSport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
Upravil upman dne 21.08.2018 11:13,
před 6 letupmanČlen Přidáno
před 6 letJa poridil na ebay.de dle linku z tohoto fora za 10k plnici hlinikovou s komplet vedenim do karoserie a vcetne redukci. Jezdime s ni vice jak 4 roky a ano, taky kvuli Spanu. Kompozitku nebrat, unika z ni plyn. Na ceste v pohode staci 1 plnitelna a 2. s propanem (pokud jedete v zime). V pohode se da plnit vsude jen to chce mit udelany vyvod do kastle - pak nikdo nerepta. Jine cachrovani s lahvemi ala napojeni primo na ni je vzdy o toleranci cepracky - a obzvlaste v Nemecku, Francii a Italii to nepovoli (samozrejme jsou vyjimky, primarne v malych mestech a v horach).
Sport freaks family, havlicekpetr.cz, Dethleffs Globebus i 11 2010, ročně +100 dní v průměru na cestách, free camping rulez
SapukiČlen Přidáno
před 6 letJá jsem koupil jen jednu plnící AL láhev a druhou mám jen jako rezervu. Když dojde plyn v plnící, nechám doplnit. V případě,že bych nenašel hned pumpu s plynem, použil bych druhou ocelovou. Ale zatím to nebylo potřeba.
vcatČlen Přidáno
před 6 letahoj,ja to řešil koupí bomby ve španelsku asi 35 eček i s náplni a ventilem.pak když došla nebyl problém kdekoliv na pumpe vymenit za plnou 14 euro.