Franta REZACČlen Přidáno
před 5 letCitovat
Duro103 napsal:
Ďakujem.
Mal by som nasávajú vzduch brat zvnútra auto? Aby prišiel už trochu ohriaty?
A taky z důvodu bezpečnosti. Aby jsi nenasával například výpary z vedle stojícího nastartovaného auta.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Ahoj, prosím, může někdo zkušený upřesnit, zvažuji kam naftové topení dát, a narazil jsem na následující otázky:
má nějaký (a jaký) vliv na topení, zejména zasírání, aditivum přidávané do nafty (VIF)- mělo by o něco zvyšovat cetanové číslo, takže by možná topení mělo lépe topit, snad se nerozustí :-), ale má to nějaký vliv na zasírání-uvažuji o dvou variantách, buď oddělená nádrž pro topení, nebo z nádrže auta, oboje má některé výhody i nevýhody.
uvádí se, že vdech vytápěného vzduchu by měl být z vytápěného prosotru, jaký je důvod, účinnost topení, nebo nějaký závažnější- jednou variantou je pro mě umístění v kabině, ale mám N1 s přepážkou, takže by nasávalo vytápěný vzduch z nevytápěné kabiny a vyfukovalo do vytápěného nákladového prostoru, druhá varianta je ven pod auto , jak se to potom řeší, vede se vlnovec pro vdech vytápěnéného vzduchu a vlnovec pro výdech ohřátého vzduchu podlahou do auta (samozřejmě třetí varianta je dát topení do vytápěného prostoru, ale vzhledem k malému autu hledám i jiné varianty).
Díky.
allfaČlen Přidáno
před 5 letZ venku rozhodně ne, natáhl by sis akorát smrad a plyny z výfuku topení.
pe3ikČlen Přidáno
před 5 letNasávanie z vykurovacieho priestoru je (u Webasta určite) kvôli regulácii teploty vo vykurovanom priestore. Riadi sa podla teploty nasávaného vzduchu . Na minimum to udržuje tuším 9 stupnov.
Karin Já a Rudolf - Mis van Techno 2018
Řeším taky umístění PLANARU 44 ve vestabě a nejvíc by mi vyhovovalo umístění ve zvýšené podlaze za sedadlem řidiče. Pročítal jsem fórum a narazil na citovanou informaci o nutném prostoru nad topením 60mm. To tam samozřejmě možné není. Pročítal jsem i návod na Planar a tam je pouze předepsán prostor před sáním a na výstupu , nad topením je uvedeno pouze 60mm pro údržbu . To stejné je například uvedeno i v instalačním manuálu pro Webasto Air Top.
Má někdo zkušenosti s tímto umístěním, popřípadě jestli by stačila nějaká ventilační mřížka nad topením ?
Peugeot 5008 2.0 HDI + Tabbert FFB 430
Franta REZACČlen Přidáno
před 5 letMám ho cca 15 mm pod deskou zvýšené podlahy. A nevšiml jsem si nějakého negativa. Jinak prostor z boku a před sáním mám dostatečný. Topení nějak extra teplé při provozu není.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Sipadan:
No, chlazení u mě zase tak brzy nehrozí, patřím k těm divným typům, co je jim často zima i v létě, ideální provozní teplota je pro mě 30+, ale zase tolik neulítávám, abych topil vždycky, když je pod 30 :-) :-).
Ale díky všem za informace v tomto i ostatních vláknech, i já mám poct, že to řeším dlouho, jaro se blíží, na druhou stranu je potřeba řešit i jiné věci než caravan a topení. Tenhle nebo příští víkend topení objednám, umístění v kabině místo baterky nakonec odpadlo, protože po přeměření je jasné, že tam ho nenacpu, ve hře zůstává pod autem nebo klasicky v nákladovém/obývacím prostoru, ale to rozhodnu, až ho budu mít fyzicky v ruce, ani pod autem není tolik místa, kolik jsem si původně myslel.
Franta REZAC:
Díky za info. Viděl jsem tu montáž ve tvé galerii, plánuji to stejně.
Peugeot 5008 2.0 HDI + Tabbert FFB 430
jendahbČlen Přidáno
před 5 letzdravim, poradí někdo jestli má crafter 2017 přípravu v nádrži na topení nebo jestli musim dávat jehlu?
díky
misusČlen Přidáno
před 5 letTaky Crafter 2018 a presne jak pise p.Horacek nadrz se musi povolit a spustit,zakaznik prijel s 3/4 nafty tak to byl boj !!!
jendahbČlen Přidáno
před 5 letja uz to mam hotovy, musel jsem sundat nádrž a vyndat čerpadlo, jakási příprava tam je, ale takovy divny kolínko, jednodussi bylo tam dát jehlu.