Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Rakousko emise

Poslední aktualizace před 7 let
B
belcantoČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.


Tak tento příspěvek je ještě větší hloupost

Pánové, tady vůbec nejde o emise apod. Alfa omega všeho je abnormální produkce jakýchkoliv aut a vrchnost potřebuje, aby je lidi kupovali. A tak tady vymyslí nějaký zákaz, tady nějaké přikázání a jak se říká: 100x nic umořilo vola, tak v tomto případě to platí též a většinu majitelů starších vozů to "umoří" a to nové auto koupí. A to neplatí jenom u nás, ale je to problém celosvětový. Komunista plánoval (většinou blbě) a kapitalista produkuje na max. bez ohledu na prodej.
Prostě když si vrchnost usmyslí, tak prostě stará auta do šrotu půjdou, a můžete si zde srdce vylévat od rána do večera.
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH


No já si spíš myslím, že to nebyla ani tak snaha státu získat DPH, to by nemusel dělat nic a prostě odpočet DPH u osobních aut nepovolit. Spíš tam vidím snahu spřátelených firem přiživit se dostatečně na tom povolení. Vždyť tu přepážku mohla dodávat jen určitá firma a za cenu, o jaké se drobnému zámečníkovi ani nesní. Ostatně stejně tak dodnes funguje výroba registračních značek a co třeba naše slavné lékárničky? Copak ten, komu poskytuješ první pomoc při nehodě potřebuje v tom bordelu z nabouraných aut a okolí silnice zkontrolovat zrovna nejvíc její expirační dobu?
Deda LebedaDeda LebedaČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

belcanto napsal:

Citovat

Deda Lebeda napsal:

Citovat

SignBoss napsal:

Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.


Tak tento příspěvek je ještě větší hloupost

Pánové, tady vůbec nejde o emise apod. Alfa omega všeho je abnormální produkce jakýchkoliv aut a vrchnost potřebuje, aby je lidi kupovali. A tak tady vymyslí nějaký zákaz, tady nějaké přikázání a jak se říká: 100x nic umořilo vola, tak v tomto případě to platí též a většinu majitelů starších vozů to "umoří" a to nové auto koupí. A to neplatí jenom u nás, ale je to problém celosvětový. Komunista plánoval (většinou blbě) a kapitalista produkuje na max. bez ohledu na prodej.
Prostě když si vrchnost usmyslí, tak prostě stará auta do šrotu půjdou, a můžete si zde srdce vylévat od rána do večera.
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH


No já si spíš myslím, že to nebyla ani tak snaha státu získat DPH, to by nemusel dělat nic a prostě odpočet DPH u osobních aut nepovolit. Spíš tam vidím snahu spřátelených firem přiživit se dostatečně na tom povolení. Vždyť tu přepážku mohla dodávat jen určitá firma a za cenu, o jaké se drobnému zámečníkovi ani nesní. Ostatně stejně tak dodnes funguje výroba registračních značek a co třeba naše slavné lékárničky? Copak ten, komu poskytuješ první pomoc při nehodě potřebuje v tom bordelu z nabouraných aut a okolí silnice zkontrolovat zrovna nejvíc její expirační dobu?


To máš pravdu. Do mého auta stála přepážka 48 000,- a ještě mi vlastně "ukradli" kožené sedačky ze 3. řady v ceně 90 000,-
Ale tyto výmysly nejsou specialitou jenom našich orgánů. Shodou okolností s tímto sortimentem obchoduji (lékárničky-bezva kšeft :D). Např. před pár lety vydali ve Španělsku vyhlášku, kde stálo, že každé vozidlo musí mít 2 výstražné trojúhelníky (jeden dozadu a jeden dopředu)
R
RadovanČlen
Přidáno před 9 let
No,představa,že nové auto má o několik miligramů míň emisí je prostě úžasná...Jenomže...chce to k tomu něco dopovědět.Aby se s novým autem těch pár miligramů emisí ušetřilo,bylo nutné vytěžit a zpracovat nějaké suroviny,aby z nich to auto mohlo vzniknout - tahle činnost taky není moc ekologická.
Je otázkou,jestli snížená zátěž životního prostředí díky menší spotřebě a menším emisím dokáže vynahradit všechen ten bordel co vzniká,než se to vyrobí.
Navíc je veřejný tajemství,že údaje o spotřebě jsou poplatné metodice měření,tedy jsou většinou nepravdivé,podobně jako údaje o /skutečných/ emisích.
Nechci tvrdit,že jsme měli zůstat na stromech,nebo dodnes jezdit v Š120 apod.,ale hysterčit kvůli ekologii za každou cenu,asi není nutný.Chtělo by to najít nějakou zlatou střední cestu.

Je mi jasný,že se to asi nepovede...
Radovan,Zuzana,Peugeot Partner,Coachman Pastiche
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 9 let
Pepo z Plzně, ty píšeš příspěvek se slušností sobě vlastní. ale jsou tu jiní arogantní příspěvatelé. Krom toho Lebeda reagoval přímo na můj příspěvek.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
copycopyČlen
Přidáno před 9 let
Vážení, plačete trochu oneskorene. Od 2015 treba mať pre Viedeň a Niederosterreich plakety, ale veď zákaz pre Euro0 tam platí od leta 2009 a pre Euro 1 od leta minulého roka. A od 2016 už sa tam dostanete len s autom Euro 3 a viac. Steiermark pripravuje to isté - už v lete 2015 príde zákaz na Euro 1 a menej, a od 1.1. 2016 to isté, čo Viedeň a NO.

Viete dôvod? Jeden z hlavných: Bulharsko a Rumunsko v EU. Aké vraky dokázali vytiahnuť bulhari a rumuni na cesty, z toho by vám išli oči vypadnúť. A samozrejme - Viedeň a okolie boli buď cieľ cesty, alebo tranzit smerom na západ.
Steiermark je zase tranzitná oblasť pre nedávno prijaté Chorvátsko, a vedľajšie Srbsko, Macedónsko, Albánsko.
Podobne ako (nedávne sme tu riešili) zákazom obytných príesov na väčšine STPL - aj tu sa dá pri dodávkach pod 3,5t poďakovať hlavne tej tmavšej menšine. Ich typické auto: skriňový MB (starší ako Sprinter) alebo hranatý Ford Transit. Preto zákaz rozšírili na všetky autá kategórie N.
V tom 2009 robili zákon hlavne kvôli Aviám a podobným, dovtedy velmi častým v SK, H a PL autodopravách. Pre ne odstránili zo zákona "nad 7,5 tony" a zostalo "nad 3,5 tony" - a teraz už to je na všetky autá registrované ako nákladné - aj tie malé.

samozrejme je to blbosť, ktorú si odnesú aj ostatní. Ale veď sa na to prichystajte, v Prahe máte od budúceho roka to isté - a to aj na osobáky.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

copy napsal:

Viete dôvod? Jeden z hlavných: Bulharsko a Rumunsko v EU. Aké vraky dokázali vytiahnuť bulhari a rumuni na cesty, z toho by vám išli oči vypadnúť.

samozrejme je to blbosť, ktorú si odnesú aj ostatní. Ale veď sa na to prichystajte, v Prahe máte od budúceho roka to isté - a to aj na osobáky.


Vraky vetsinou reflektuji ekonomickou situaci naroda.

Staci se podivat zde na foru kolik lidi shani starsi obytna auta.
Nevidim na tom vsak nic spatneho, kazdy jezdi tim, cim muze a kazdy, vcetne Rumuna ci Bulhara by si jiste rad koupil novy vuz - nejdriv osobni, pak obytny kdyby ta castka byla adekvatni jeho prijmum - jako je tomu tak treba v Nemecku, nebo ve Svycarsku.
4.114683,118.628756
clintkrclintkrČlen
Přidáno před 9 let
Mám dotaz,když jenom projíždím Vídní po dálnici do Slovinska nebo Chorvatska,potřebuju tu plaketu? auto N1
copycopyČlen
Přidáno před 9 let
sipadan, bývam v Bratislave. Do Rakúska to mám 5 km na hranice, do Hainburgu 12 km (naftu a potraviny kupujem tam). Jasné, že každý si kúpi auto, na aké má. Ale v Rakúsku kočuje množstvo rumunských cigánov, na polorozpadnutých vrakoch, a hľadajú po dedinách, čo by kde ukradli, alebo čo by sa dalo speňažiť. Staré chladničky, práčky, bicykle atď. zase zbierajú po smetiskách. Cestou z Bratislavy do Hainburgu je po pravej strane miestne smetisko a zberný dvor - tam tieto hrdzavé otrieskané dodávky stretávam pravidelne. No tak teraz sa ich zbavia. Akurát sa obávam, že sa presunú na Slovensko.

Automatické sloučení 05.02.2015 12:20:
clintkr: to sa netýka len Viedne.
copy Připojili následující obrazek:
zone.jpg
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

copy napsal:

sipadan, bývam v Bratislave. Do Rakúska to mám 5 km na hranice, do Hainburgu 12 km (naftu a potraviny kupujem tam). Jasné, že každý si kúpi auto, na aké má. Ale v Rakúsku kočuje množstvo rumunských cigánov, na polorozpadnutých vrakoch, a hľadajú po dedinách, čo by kde ukradli, alebo čo by sa dalo speňažiť. Staré chladničky, práčky, bicykle atď. zase zbierajú po smetiskách. Cestou z Bratislavy do Hainburgu je po pravej strane miestne smetisko a zberný dvor - tam tieto hrdzavé otrieskané dodávky stretávam pravidelne. No tak teraz sa ich zbavia. Akurát sa obávam, že sa presunú na Slovensko.

Automatické sloučení 05.02.2015 12:20:
clintkr: to sa netýka len Viedne.


Jiste Copy,

ale ber v uvahu, ze pokud jsou jednou v EU, tak je tu mame a proste jsou obcane EU se vsim vsudy vcetne kocovani a vraku (ono to tak sice neni, ale melo by to tak byt).
Mohou si delat co chteji, kde chteji a samozrejme prinaseji i sve zvyky tam, kde to neni uplne koser, resp. to i vadi.

Je to nase dan za velke zapadni firmy, kterym tento "obchod" umoznil raketove ovladnuti vychodnich trhu a bez teto vize by Rumuna, Bulhara (a mohli bychom pokracovat) do EU nikdo nechtel.

A omluva, jsme od emisi na hony daleko, uz koncim ....
4.114683,118.628756
copycopyČlen
Přidáno před 9 let
ono sa to netýka len cigánov. Kto si spomenie, aké bolo najčastejšie nákladné vozidlo z Československa, tesne po 1989? Vyvalili sa od nás na západ dymiace Avie, a aj návesové Liazky. Kdejaký Honza z vesnice pod lesom kúpil vyradenú Aviu, a založil si Honza Autodoprava. Teraz je už situácia úplne iná, skôr je problém nájsť šoférov na kamión, moderných náklaďákov je v ČR a SR dosť. Takže časom sa to asi zlepší aj v tom BG a RO. Tiež sme si tým prešli.
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Radovan napsal:

No,představa,že nové auto má o několik miligramů míň emisí je prostě úžasná...Jenomže...chce to k tomu něco dopovědět.Aby se s novým autem těch pár miligramů emisí ušetřilo,bylo nutné vytěžit a zpracovat nějaké suroviny,aby z nich to auto mohlo vzniknout - tahle činnost taky není moc ekologická.
Je otázkou,jestli snížená zátěž životního prostředí díky menší spotřebě a menším emisím dokáže vynahradit všechen ten bordel co vzniká,než se to vyrobí.
Navíc je veřejný tajemství,že údaje o spotřebě jsou poplatné metodice měření,tedy jsou většinou nepravdivé,podobně jako údaje o /skutečných/ emisích.
Nechci tvrdit,že jsme měli zůstat na stromech,nebo dodnes jezdit v Š120 apod.,ale hysterčit kvůli ekologii za každou cenu,asi není nutný.Chtělo by to najít nějakou zlatou střední cestu.

Je mi jasný,že se to asi nepovede...


Souhlasím, že dnešní metodika měření spotřeby je nesmyslná a pro nás uživatele v praxi nepoužitelná. Jenže ona se za ty roky nesnížila jen spotřeba dle metodiky, ale i ta skutečná. Díky novým technologiím je navíc velká část materiálů recyklovatelná. Dříve auta s horšími dopady na životní prostředí také nevznikala za vzduchu a musela se z něčeho vyrobit za pomoci nějaké energie, mnohdy získané z méně ekologických zdrojů, než dnes.Také mnohdy dokonce vážila i více, než dnešní auta. A kolikrát se znásobil počet vozidel za 50 let. Docela si dovedu představit tu "vůni", když by jezdil současný počet vozidel, ale byly to Š 105, Trabant nebo Wartburg. Pár ušetřených miligramů násoben počtem vozidel je pěkné číslo. Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa
V
Vajglon HnusonČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa


:x
Die Krähen fliegen in Schwärmen, der Adler fliegt allein.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa


:x


Tak to je k zamysleni, proc tomu tak neni :x
4.114683,118.628756
Martin MrakMartin MrakČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

Vajglon Hnuson napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa


:x


Co by potom dělaly s kuřákama ve vyžším věku??? To stejný co s autama??? Taky by se jích chtěly zbavit???
Martin
Facebook- Martin Havelka
kokikokiČlen
Přidáno před 9 let
Zdravím všechny, jestly jsem to dobře pochopil tak vůz kategorie N1 Euro1, potřebuje ekologickou plaketu v celém Rakousku nebo se to týka jen určitých míst, díky:_
copycopyČlen
Přidáno před 9 let
ne ze plaketu, ale mas zakazane tam jazdit uz teraz. Od 1.1. 2016 uz budes potrebovat minimalne euro 3
marianNBmarianNBČlen
Přidáno před 9 let
Tento problém,sa dá odstrániť tak,že existuju firmy,ktore namontujú dodatočný PDF filter,s príslušným zápisom do TP,a tým pádom oficiálne dostaneš Euro 4,zelenú plaketu na okno,a môžeš jazdiť do centier miest.Robia to jak na Fiaty,Fordy,Merceddesy,WW...
Helenka+Marián+Mariánko+Kristiánko
L
LipicaniČlen
Přidáno před 9 let
Ví někdo, kde tyto filtry pevných částic montují a jaká je cena za montáž? Např. na motor iveco 2,8 jtd?
PeropPeropČlen
Přidáno před 9 let
Tak já tomu nerozumím. Já mám katalizátor i filtr pevných částic a v Česku mi zapsali jen 3. Tak nevím co ještě je více.,
cestovatel ze Šumavy;y
copycopyČlen
Přidáno před 9 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 21
Členové online 0

Celkem členů: 15,967
Nejnovější člen: PetrHermi
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,421,736 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.29631 sekund | Průměrně za: 0.29631 (0) sekund | Dotazy: 141 | Použitá paměť: 2.34MB/4MB