Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.
Tak tento příspěvek je ještě větší hloupost
Pánové, tady vůbec nejde o emise apod. Alfa omega všeho je abnormální produkce jakýchkoliv aut a vrchnost potřebuje, aby je lidi kupovali. A tak tady vymyslí nějaký zákaz, tady nějaké přikázání a jak se říká: 100x nic umořilo vola, tak v tomto případě to platí též a většinu majitelů starších vozů to "umoří" a to nové auto koupí. A to neplatí jenom u nás, ale je to problém celosvětový. Komunista plánoval (většinou blbě) a kapitalista produkuje na max. bez ohledu na prodej.
Prostě když si vrchnost usmyslí, tak prostě stará auta do šrotu půjdou, a můžete si zde srdce vylévat od rána do večera.
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH
Citovat
belcanto napsal:
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.
Tak tento příspěvek je ještě větší hloupost
Pánové, tady vůbec nejde o emise apod. Alfa omega všeho je abnormální produkce jakýchkoliv aut a vrchnost potřebuje, aby je lidi kupovali. A tak tady vymyslí nějaký zákaz, tady nějaké přikázání a jak se říká: 100x nic umořilo vola, tak v tomto případě to platí též a většinu majitelů starších vozů to "umoří" a to nové auto koupí. A to neplatí jenom u nás, ale je to problém celosvětový. Komunista plánoval (většinou blbě) a kapitalista produkuje na max. bez ohledu na prodej.
Prostě když si vrchnost usmyslí, tak prostě stará auta do šrotu půjdou, a můžete si zde srdce vylévat od rána do večera.
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH
No já si spíš myslím, že to nebyla ani tak snaha státu získat DPH, to by nemusel dělat nic a prostě odpočet DPH u osobních aut nepovolit. Spíš tam vidím snahu spřátelených firem přiživit se dostatečně na tom povolení. Vždyť tu přepážku mohla dodávat jen určitá firma a za cenu, o jaké se drobnému zámečníkovi ani nesní. Ostatně stejně tak dodnes funguje výroba registračních značek a co třeba naše slavné lékárničky? Copak ten, komu poskytuješ první pomoc při nehodě potřebuje v tom bordelu z nabouraných aut a okolí silnice zkontrolovat zrovna nejvíc její expirační dobu?
Citovat
copy napsal:
Viete dôvod? Jeden z hlavných: Bulharsko a Rumunsko v EU. Aké vraky dokázali vytiahnuť bulhari a rumuni na cesty, z toho by vám išli oči vypadnúť.
samozrejme je to blbosť, ktorú si odnesú aj ostatní. Ale veď sa na to prichystajte, v Prahe máte od budúceho roka to isté - a to aj na osobáky.
Citovat
copy napsal:
sipadan, bývam v Bratislave. Do Rakúska to mám 5 km na hranice, do Hainburgu 12 km (naftu a potraviny kupujem tam). Jasné, že každý si kúpi auto, na aké má. Ale v Rakúsku kočuje množstvo rumunských cigánov, na polorozpadnutých vrakoch, a hľadajú po dedinách, čo by kde ukradli, alebo čo by sa dalo speňažiť. Staré chladničky, práčky, bicykle atď. zase zbierajú po smetiskách. Cestou z Bratislavy do Hainburgu je po pravej strane miestne smetisko a zberný dvor - tam tieto hrdzavé otrieskané dodávky stretávam pravidelne. No tak teraz sa ich zbavia. Akurát sa obávam, že sa presunú na Slovensko.
Automatické sloučení 05.02.2015 12:20:
clintkr: to sa netýka len Viedne.
Citovat
Radovan napsal:
No,představa,že nové auto má o několik miligramů míň emisí je prostě úžasná...Jenomže...chce to k tomu něco dopovědět.Aby se s novým autem těch pár miligramů emisí ušetřilo,bylo nutné vytěžit a zpracovat nějaké suroviny,aby z nich to auto mohlo vzniknout - tahle činnost taky není moc ekologická.
Je otázkou,jestli snížená zátěž životního prostředí díky menší spotřebě a menším emisím dokáže vynahradit všechen ten bordel co vzniká,než se to vyrobí.
Navíc je veřejný tajemství,že údaje o spotřebě jsou poplatné metodice měření,tedy jsou většinou nepravdivé,podobně jako údaje o /skutečných/ emisích.
Nechci tvrdit,že jsme měli zůstat na stromech,nebo dodnes jezdit v Š120 apod.,ale hysterčit kvůli ekologii za každou cenu,asi není nutný.Chtělo by to najít nějakou zlatou střední cestu.
Je mi jasný,že se to asi nepovede...
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa
:x
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Podle mého je škoda, že na emisní limity nepřešel celý svět.
Pepa
:x