Citovat
SignBoss napsal:
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Citovat
mstr napsal:
Ekologické plakety jsou jen další způsob, jak vybírat daně a bránit pohybu. Žádný pozitivní dopad na náš život mít nebudou, naopak budeme muset řešit, jak si jakou plaketu koupit a utracet daší a další peníze. 5 eur za německou, 25 za rakouskou - s tímhle tempem to bude dalších 50 eur za eko plakety ročně, pokud se budeme chtít pohybovat po Evropě. Ta částka vychází z toho, že přední sklo se vyměňuje docela často a pokud těch známek bude více.....nehledě na to, kam se to vše má lepit.
Ať si ouřada v Evropě vymýšlí tyhle blbosti, ale ať je na to JEDNA známka a za normální cenu, neb všechny údaje jsou už jednou státem ověřené a zapsané v TP a v dalších papírech k vozidlu, takže tyhle ekoplakety jen osvědčují to, co stát už ví.
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás
Citovat
Martin Mrak napsal:
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás
Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
Martin Mrak napsal:
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás
Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.
To je hezké co tu píšeš, ale tématem jsou emise a všechna tato auta, nad kterými se rozplýváš, jsou s nimi na štíru, takže jediné: šup s nimi do šrotu
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Citovat
mstr napsal:
Ekologické plakety jsou jen další způsob, jak vybírat daně a bránit pohybu. Žádný pozitivní dopad na náš život mít nebudou, naopak budeme muset řešit, jak si jakou plaketu koupit a utracet daší a další peníze. 5 eur za německou, 25 za rakouskou - s tímhle tempem to bude dalších 50 eur za eko plakety ročně, pokud se budeme chtít pohybovat po Evropě. Ta částka vychází z toho, že přední sklo se vyměňuje docela často a pokud těch známek bude více.....nehledě na to, kam se to vše má lepit.
Ať si ouřada v Evropě vymýšlí tyhle blbosti, ale ať je na to JEDNA známka a za normální cenu, neb všechny údaje jsou už jednou státem ověřené a zapsané v TP a v dalších papírech k vozidlu, takže tyhle ekoplakety jen osvědčují to, co stát už ví.
Dovolím si nesouhlasit s pisatelem a naopak souhlasit s Dědou Lebedou. Stačí mi, když se někdy dostanu za Škodu 105/120 a dvoutaktech raději nemluvím. Stačilo mi, když jsem se pohyboval na Kubě v Havaně nebo v Moldávii. Tam je starých aut většina a v Moldávii jich není tak málo, jako na Kubě.
A dopad na náš život spřísňování emisí a s tím spojený tlak přes různé poplatky, to rozhodně kladný má. Uvedu příklad ze své zkušenosti. Mám dopravní firmu a některé soupravy nám jezdí převážně po dálnici. Když si vezmu rozdíl mezi poplatky EURO 4 a EURO 6 a přidám k tomu sníženou spotřebu nového tahače, proti 6-7 let starého, vyplatí se obměna vozového parku a to docela rychle. Proto jsem k ní také vloni přistoupil. Ovšem ty soupravy, které nám jezdí jen mimo dálnici se pouhou úsporou pohoných hmot nevyplatí obměnit. Až spoplatní i silnice první třídy bude to jasné. A úspora mezi 10-15% nafty je přece také kladný dopad na nás a na životní prostředí. Ale na druhou stranu souhlasím s názorem mít v EU jednu známku. Když to jde s telefoními poplatky, tak proč by to nešlo s dálnicemi?
Pepa z Plzně
Citovat
Martin Mrak napsal:
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
Martin Mrak napsal:
Citovat
Deda Lebeda napsal:
Citovat
SignBoss napsal:
No pěkný, za chvíli nám zakážou vijíždět i z garáže. :c
Ano, zakážou vyjíždět starým křápům, které patří do šrotu. Už aby to udělali i u nás
Nikde není psaný,že starý auto musí být špatný.mnohdy jsou v lepším stavu než auta třeba pětiletý.
Jedou pomalu,žerou i trávu u silnice a do kopce kouří,ale mají nulovou hodnotu,nikdo je neukradne,náhradních dílů je všude hromada a za pár korun.Ti lidi,kteří s nimi dokážou jezdit po světě,tak o nich musí určitě něco vědět a dokážou si spoustu věcí opravit samy.
Když někde potkám bydlíka,tak se po něm otočím,ale když je to zasloužilej stařeček v pěkným stavu,tak smeknu a toho člověka s v něm si vážím.
Třeba žuk letos na vestavbách.
To je hezké co tu píšeš, ale tématem jsou emise a všechna tato auta, nad kterými se rozplýváš, jsou s nimi na štíru, takže jediné: šup s nimi do šrotu
To je pravda. Emise.
A proto že já mám auto v kategorii M 1, tak se mě to netýká,takže tam těm rakušákům budu jezdit smrdět a čudit za včechny členy caravan 24 co tam nebudou moci.:D:D:D
Citovat
maria napsal:
Mám auto N1, které ještě když přijelo na showroom bylo obyčejným osobním vozem. Až potom se z něj díky zlatým českým rukám za přispění kusu prachu v rámečku a kusu mřížky stal náklaďák ( abych to nezlehčoval, ještě mi zalepili zadní boční skla folií). Druhé stejné auto, které stálo na showroomu vedle, nemělo kupce s možností odpočtu a tak zůstalo osobní. Jak všichni víme, jsou naprosto stejná a přece jedno do Vídně smí a druhé ne. Žádná ekologie, před lety jsem je přechc.l s DPH já, teď oni mě. I když ho prodám nějakému " nepodnikateli", pořád zůstane N1.
Citovat
SignBoss napsal:
Každej nemá milióny na nový sráče. Fakt tyhle namyšlenecký žvásty žeru.
Tak si tu udělejte sekci majitelů aut za mega. Nebo vlastně si spíš my " lůza" dáme auta do šrotu. A budete mít na silnici klid. TVL to mi dokáže nadzvednout žluč.
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Mřížka je takové české specifikum, které jinde moc nefunguje. Na západě bývají N1 pick upy, resp. náklaďáky, jež jsou postaveny na bázi osobáku. Kdybych měl uvést jiný příklad, totéž platí pro obytné auto a speciální obytné auto - další české specifikum. No, pokud by to ještě nekomu nebylo jasné, uvedu nákladovou položku " občerstvení ", která má u nás trvalou a nadčasovou hodnotu - nikde na západ od našich hranic jsem ji nepotkal a obchodní večere je zkrátka náklad. Pro uvedené termíny mám jeden svůj: závistivé české nákladové položky.
Takže argmentovat s N1 ve vztahu k jiné evropské zemi je trochu mimo mísu, co jsme zaseli, to sklízíme.
Citovat
mstr napsal:
Citovat
Vajglon Hnuson napsal:
Mřížka je takové české specifikum, které jinde moc nefunguje. Na západě bývají N1 pick upy, resp. náklaďáky, jež jsou postaveny na bázi osobáku. Kdybych měl uvést jiný příklad, totéž platí pro obytné auto a speciální obytné auto - další české specifikum. No, pokud by to ještě nekomu nebylo jasné, uvedu nákladovou položku " občerstvení ", která má u nás trvalou a nadčasovou hodnotu - nikde na západ od našich hranic jsem ji nepotkal a obchodní večere je zkrátka náklad. Pro uvedené termíny mám jeden svůj: závistivé české nákladové položky.
Takže argmentovat s N1 ve vztahu k jiné evropské zemi je trochu mimo mísu, co jsme zaseli, to sklízíme.
Konverze M1 na N1 umožňuje EU legislativa, takže to není žádná česká specialita.
Citovat
Deda Lebeda napsal:
A co se týče přepážek, prostě stát v tu dobu potřeboval stáhnout rychle z lidí peníze, tak vymyslel přepážky. A spousta lidí prostě DPH nechala státu. Podobně na tom byli např. Slováci, kteří měli zase finanční hranici ceny vozu a pokud tuto cenu vozu překročili, též nemohli nárokovat odpočet DPH