ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letTak proběhl nějaký vývoj a požádal bych zkušené přívěsáře o zhodnocení. Mimo jiné mě zaujal tenhle přívěs:
https://karavany.burimex.cz/bazar/coa...ser-590-5/
Uvažuji tak, že dvouosý je lepší než jednoosý. Vždycky jsem myslel, že dvouosé jsou jediné 2t a víc a to jsem nechtěl, ale 1600 na dvou osách by mělo být lepší než 1500 na jedné. Souhlas? Samozřejmě to nehodlám tahat Xantií. Kromě toho se mi líbí jak uspořádání, tak i výbava a cena. Jen mě trochu odrazuje rok výroby. Můžete se prosím vyjádřit jak k otázce počtu náprav, tak i k rizikům u takhle starého Angličana? Díky moc.
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
clintkrČlen Přidáno
před 5 letU dvouosáka je horší manipulace v kempu bez pojezdu-tenhle ho nemá.Je lepší na jízdu-je stabilnější. Tento kus nemá ani předstan a koupelna je na Anglána otřesná.Za mě za jeho cenu seženeš s jednou osou s velkou koupelnou a předstanem-hlavně mladší.Nevím jak velkej potřebuješ,my máme klasiku pro 2+2, velké letiště-původně rozkládací, na boku palandy-skládací-na kafe a jídlo super sezení,vzadu velký záchod s koupelnou a sprchou velkou jako doma.Tento kus je podle mě starej a předraženej,o prodejci se nevyjadřuji-tady ho mají všichni rádi - já po tom co jsem u nich viděl,bych si tam ojetinu nekoupil.
ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letJasně, mám vyhlednuté i jiné. Spíš jsem myslel, jestli se ho nějak držet kvůli dvěma osám a resume je ze ne. Díky.
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
My máme pětistovku Knause +- stejných rozměrů. Plně vybavený má 1490 kg a s jednou nápravou bez pojezdu. Manipulace v kempu je někdy fakt dost problematická. Vůbec si nedokáži představit manipulovat s něčím podobným bez pojezdu a s dvěma nápravama. Ve většině kempů v zahraničí jsou "kóje" z živého plotu a nasoukat tam takový karavan bude velký oříšek. Za mě jedině jednoosu.
haskyČlen Přidáno
před 5 letKoupelna není otřesná,je to styl který byl v letech výroby a je celkem pohodlná.Tento styl rozložení jsme měli "X" let a maximální spokojenost.Zadek zůstal stabilně rozložený,palanda sloužila jako super odkládací místo.Předek zůstával jako velice pohodlné sezení k lenošení.To co tu někdo uvádí - vzadu velká koupelna,na boku palandy a nebo sezení a vpředu trvale rozložené spaní.Ano,je to výhoda velké koupelny na úkor pohodlného sezení.Je to vše věc názoru.Mi jezdíme celoročně a tak chceme pohodlí - velké koupelna,velké trvalé dvoulůžko a velké sezení na jídlo a telku.A proto teď máme co máme.Párkrát jsem v Burimexu byl,karavan od nich nemám,a nesdílím názor že bych si od nich nic nekoupil.Je pravda,že ceny mají trochu vyšší než li garážoví prodejci.Předstan nemá,kdo by se sním také stavěl - ale má markýzu - plně postačující věcička.
PabloGSČlen Přidáno
před 5 letTaky bych do dvouosy nešel. Jednak ta manipulace, ale i 2x tolik pneu, ložisek, dražší mover... pokud budeš mít jednoosák v dobrém technickém stavu a se stabilizátorem, tak se není čeho bát.
U tohoto karavanu by mě osobně vadila ta rozkládačka. Na pevné posteli se člověk vyspí kvalitněji než na gauči a taky pokud spaní nevyhovuje zádům, dá matrace jednoduše prohodit za jinou, nebo dát jiné rošty. Řešili jsme to u nového karavanu po 1. sezoně, vzhledem k tomu, že máme klasické dvoulůžko, nebyl to problém.
HONZAV1Člen Přidáno
před 5 letMožná na jízdu bude dvouosa lepší na dálnici, byť zrovna z naloženého plaťáku moc odvázaný nejsem a mám funglové nápravy, myslím si, že negativa byla popsána jasně. Karavan nad 1200-1300kg bez pojezdu nebrat, nebo počítat s doplněním. Dvě nápravy jsou bohužel zdrojem dvojích problémů/servisů náprav. Sice zde většina popisuje, jak má vše origo, já ale u každého přívěsu nápravy dělal - ložiska, brzdy standard, tlumiče 1x též, u plata nakonec celé nápravy. Dále je potřeba počítat s náklady na zátěžové pneu - a zas někdo napíše, že je má 10 a více let, ale já měním dle doporučení.
Jako asi fakt je potřeba si ujasnit, kolik vás bude standardně jezdit, kolik prostoru potřebujete a pak si rozumně vybrat - já bych nikdy nebral karavan jak krávu, beru to tak, že délka 460 je max. co jako 4členná rodina potřebujeme. Myslím si, že každý karavan nad délku 400 bude prostorově větší, než co máte nyní vestavbu ... . Honza
Honza+Jitka+Iwik+Luky+HOBBYK
ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letKluci díky, dvouosa byl tedy úlet. Jinak jezdíme standardně dva, občas plus dvě děti. Čili bychom chtěli pro dva lůžko na stálo a pro děti občas zvládnu rozkládat. Samozřejmě je otázka, jestli to spaní na stálo bude klasická pevná postel nebo na trvalo rozložené zadní sezení, v tom ještě nemáme jasno. Ale každopádně tohle uspořádání případné alespoň ještě trošku slušnou sociálku jsem nenašel pod celkovou délku 6m. To je cca 5m obytné délky a 1300-1500kg. Možná jsme rozmazlení, ale prostor a pohodlí je jedním z hledisek při přechodu z vestavby...
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
haskyČlen Přidáno
před 5 letAnglání v těchto letech měli velice kvalitní matrace.Když se to rozloží,zadní strana matrací je rovná,pevné a spaní je super.
Hasky
Upravil hasky dne 13.12.2018 06:41,
před 5 letScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letSuper zpráva zpráva, díky, to předem nezjistíš. Případně jsme uvažovali o tenké matraci nahoru, ta by se v těch výjimečných případech rozloženého sezení dala do auta...
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
My jezdíme také pouze dva + dvě óóóbrovský čivavy, ale určitě bych nešel do ničeho menšího než je naše 5tistovka. Místa není nikdy dost a jestli mám max. 460ku jak tady uváděl kolega, nebo 5tistovku je už pro jízdu a manipulaci nepodstatné. Mít karavan o malinko větší je rozhodně lepší než mít něco menšího a pak litovat toho, že máš málo místa. Předstan bych také neřešil pokud nejsi zvyklí někde stát delší dobu, protože postavit předstan a za dva dni ho balit je opruz.
ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letMartin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
haskyČlen Přidáno
před 5 letKvůli velikosti Evropa 495
Kdyby mi někdo držel pistoli u hlavy a musel bych si vybrat s těchto dvou karavanů, tak bych si vybral Sterling pro tu postel. Jinak bych si určitě vybral něco úplně jiného. Za mě jsou ty ceny doopravdy dost vysoké. Zadej si pro zajímavost do vyhledávání různých webů podobné roky výroby a ceny a porovnej to s tím co jsi si vybral. Myslím, že se dají najít lepší kousky. A pozor ! Na fotkách ty karavany jsou vcelku v pohodě a pak přijedeš k prodejci a nestačíš se divit. Když budeš karavan kupovat tak doporučuji důkladnou prohlídku.
clintkrČlen Přidáno
před 5 letMěli jsme 460,ted máme 520 a velikost akorád,když jsme víc jak 3x noci dáváme předstan-asi 30min práce, jinak sluneční střechu-10 min.
Mám rád prostor,takže koupelna vzadu,jinou už bych nechtěl,pevný spaní vepředu a na boku sezení,když vezeme dítě tak tam spí, jinak jsme pořád venku a do karavanu chodíme vlastně jenom spát.U jízdy je to jedno jestli mám karavan 350 nebo 520, a v kempu,když nedokážu umístit karavan autem tak i bez pojezdu ve dvou s ním dokážu manipulovat,zatím, až to nepůjde dáme pojezd.Celkovou má 1400kg.
ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letTo jsi mě Tomíku dost zaskočil. Vyšší ceny ok, to vím a koukám i na bazoši a podobně, ale jinak mi tyhle kousky přišly dobré a Burimex seriózní. Ale jsem tu proto, abych si nechal poradit. Můžeš mě tedy nasměrovat jaké weby jsi myslel? Já nikoho jiného, kdo by se věnoval angličanům nenašel. Resp samozřejmě Caravanman a další ano, ale nezdálo se mi, že by to bylo zásadně rozdílné.
Martin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin
ScooterMartyČlen Přidáno
před 5 letMartin (1971) a Lucie (1974) a vždycky nějaký ten pes..., 608 463 502, Abbey GTS 517 a Ford Galaxy II 1.9 TDi 96kw. Dříve Renault Master Pössl.
Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři. Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.
Benjamin Franklin