Vestavbáři prosím poraďte, umístění Planaru, jako primárního zdroje tepla ,je dostačující pod sedačku spolujezdce nebo je lepší garáž v zadní části a rozvod tepla trubkami dopředu včetně koupelny.Laboroval už nekdo nad tím.Mooooc dekuji za nazory.
JozaČlen Přidáno
před 7 letjá mám 4 KW, umístění pod sedadlem spolujezdce. při teplotě cca 10 °c jede na min. výkon a musím otevřít vikýř, jinak je horko. rozvod nemám ale prohřeje to docela dobře. Jezdím kromě zimy - nicméně si myslím, že výkon 4 KW bude stačit i v mrazu.
pilinisČlen Přidáno
před 7 letJá Honza a Gábina a obytné auto Fiat Dukáto 2,3 96Kw
zemanekpetrČlen Přidáno
před 7 letDukáto, mám 4kW namontováno pod sedačkou spolujezdce a profoukne mě celý prostor přes uličku až do postelí vzadu a perfekt.Když chci temperovat koupelnu tak pootevřu dveře do ní.
Mám ho sice jako druhé topení ale používám ho častěji pro velký okamžitý tepelný výkon.Vytopené během několika minut.Doporučuji toto řešení.
misusČlen Přidáno
před 7 letZalezi na tom jak mas velky auto a usporadanej vnitrek !
V obytce mam 4kw a 2 vydechy a pohoda i pri -20℃
V Jumperu L1H1 mam 2kw a na pul vykonu uvnitr 16℃ pri venkovnich -11℃ (izolace kde to slo)
zalezi taky na tom kam to muzes namontovat !
Měl jsem L2, bez koupelny, ATESO Breeze pod sedačkou, a úplná pohoda. Teď MAXík L4, Planar, místo pod sedačkou, spoustu místa v garáži. Nejradši bych opět využil jalové místo pod sedačkou. Proto je mi blízký názor PetraZemanka. Ale díry by se měly dělat jen jednou :) Proto se pléna ptám.
Franta REZACČlen Přidáno
před 7 letFranta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
Snad nejsem úplně OT, případně prosím o odkaz na správné vlákno, ale má někdo zkušenost se "zástavbou", nebo spíš umístěním Planaru nebo jiného horkovzdušného bufíku v osobáku upraveném pro spaní? Udělal jsem si do osobáku nouzové krátkodobé spaní, v podstatě je to další "paluba" z OSB desek potažené igelitovou folií, ale pro rozšíření využitelnosti na jaro a podzim bych chtěl přidat topení. Bohužel do mého auta nejde rošířit teplovodní topení, tak zbývá jenom horkovzdušný bufík, ale mám obavu, kduž ho dám třeba do nohou spolujezdce, že "přikryté" OSBčkem to může blafnout, jelikož chci spát a zase se i probudit, pokud možno ne jako škvarek, hledám někoho, kdo s tím má zkušenost. Podle fotek to třeb SignBoss má v podstatě zavřené v "krabici", somozřejmě vyjma rozfuku.
Díky za naději, to nevypadá úplně beznadějně :-), jenom co znamená sání a vývod do volného prostoru? Původně jsem uvažoval dát to do nohou spolujezdce, to je ale v podstatě celé zaklopené osbčkem, předpokládám, že sáním a výfukem do volného prostoru myslíš "horní spací palubu", nikoliv vnějšek auta, čili buď z nohou spolujezdce nějaké hadice do horního patra (co pro rozfuk používáte, něco jako Al vlnovce pro odvod z kuchyňské digestoře?), nebo ten bufík prostě postavit na nějaký podstavec do kufru, od spací desky do konce auta mám asi 50 cm volných. Nebo posunout spaní na doraz do kufru, tím by ty nohy spolujezdce zůstaly volné a bufík se tam jenom položil. Cáfryš, co to zase vymýšlím za ptákoviny :-) :-).
Díky za rady a nasměrování, stáhnul jsem instalační příručku, budu dumat, jak to uspořádat :-).
sipadanČlen Přidáno
před 6 let..... aby to bylo jasnější .....
Planar to není, toto je Ebrerspaecher !)
4.114683,118.628756
sipadan Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
CibiČlen Přidáno
před 6 letTo mám uvnitř auta? Jak velkou díru v podlaze máš pro výfuk?
tabbiČlen Přidáno
před 6 letDíry v podlaze pro Planar 2kW
Laika X650R
tabbi Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen