HrochČlen Přidáno
před 8 letTV je tam jen jedna :) . Mazej na hory testovat, už se těším na reference. Místečko už mám vymyšlené.
DiscoverfunČlen Přidáno
před 8 letTo jsi tomu spatne rozumel, protoze kdyz tvuj odvod od baterie ke spotrebicum zapojis pres Symbol zarovky na Cteku,tak ti ten ctek automaticky hlida
napeti servisni baterie a jakmile napeti klesne pod hranici, vypne ti ten odvod od baterie ke spotrebicum a jakmile se baterie zase zotavi jedno jak,
(nabijenim ze site nebo nabijenim solarem nebo nabijenim s alternatoru pri jizde) tak ti zase tvuj odber proudu pro spotrebice zapne !
s pozdravem, Honza/Discoverfun
Ahoj
pre polous, v príspevku č. 19 je link na manuál v češtine.
pre Hroch a Pepi.
CTEK mám pripojený a maká k mojej spokojnosti. Zapojil som ho podľa schémy v manuáli medzi štartovaciu a nástavbovú bateriu, pekne napriamo, len som tam doplnil 50A poistky. Solárny panel som odpojil od starého regulátora a pripojil tiež napriamo (cez poistku) na CTEK. Po nabití (solárnym panelom) nástavbovej baterie CTEK začal posielať prúd do štartovacej. Pri naštartovaní CTEK rozpozná zvýšenie napätia na štartovacej baterii a začne dobíjať nástavbovú. V tom českom manuáli je to celkom jasne napísané.
braňo
DiscoverfunČlen Přidáno
před 8 letJa jsem to myslel v kombinaci se Smartem (80A) , protoze jsem oba pred tydnem do jednoho Mc Louise montoval a ten smart v kombinaci s
ctekem 250-Dualem ten Symbol zarovky pro pripoj spotrebicu ma !
s pozdravem, Honza/Discoverfun
AlfinatorČlen Přidáno
před 8 letTak jsem si toho miláčka objednal, bohužel neni naskladněný takže až tak za tři týdny dojde.
Nicméně mám dotaz jestli těch 20A stačí nebo jestli mam přikoupit SmartPass doplněk 80A.
Jestli je to takovej rozdíl.
Automatické sloučení 09.02.2016 12:26:
Abych se lépe vyjádřil vím, že je to rozdíl, ale pokud Ctek Dual stíhá má cenu přikupovat smartpass, tedy pokud stíhá
Upravil Alfinator dne 09.02.2016 13:26,
před 8 letDiscoverfunČlen Přidáno
před 8 letten ctek 250 dual ti staci, ja mam baterie 300AH a tech 20A me staci ale kdyz vic stojis nez jezdis a jezdis jen pomerne kratke streky, tak se ten smart
potom samosrejme vyplati !
Honza/Discoverfun
AlfinatorČlen Přidáno
před 8 letdíky. Taky mám 300Ah.. uvažuji že ho přiobjednám a nebudu muset tahat s sebou elektrocentrálu. Prostě zapnu motor že :)
Karel ProkopČlen Přidáno
před 8 letU starýho auta jo.
U novýho (filtr pevnejch částic) bych si to docela rozmyslel (nechat kuckat ledovej motor a spalinový cesty v mraze hodinu na volnoběh)
AlfinatorČlen Přidáno
před 8 letJá vůbec neplánuji cesty v mrazech. Chci cestovat full time v teplejch končinách
MirekJPČlen Přidáno
před 8 letAhoj, tak jsem také pořídil CTEK C250. Zatím bez Smartpassu, uvidím, zda těch 20 Ah bude stačit pro dvě 100 Ah baterie. Pokud ne, tak Smartpass dokoupím.
Chtěl jsem k tomu poříd ještě kvalitní nabíječku na 220 V (CTEK MXS 10). Má to ale smysl? Nestačilo by místo ní pořídit síťový zdroj a připojit ho na C250 místo soláru, který zatím neplánuji a nechat pracovat jej?
Jirka VospalekČlen Přidáno
před 8 letZdravím. Rozumím tedy dobře, že tento Ctek je kombinací boosteru a MPPT regulátoru / do 22v? A pokud se zapojí mezi startovací a nastavbovou baterii, nebude se to "hádat" s energoblokem Schaud Ebl 99? Za ty peníze mi to přijde jako ideální zařízení, protože zatím nemám ani regulátor, ani booster.A oboje plánuji dát do auta. Nemám FAP/dpf filtr, tak si myslím ideální řešení, co případně nahradi i centrálu. Děkuji z pripadne komentáře, pok se mýlím. Jirja
SkyllaČlen Přidáno
před 8 letAhoj, rozhodl jsem se pro novou vestavbu na MB Sprinteru pro 2 osoby na cestovani po Evrope vcetne vyuziti na cyklo turistiku a intenzivniho lyzovani. Snazil jsem se nasat na webu maximum ohledne boosteru (dekuji zde za energii vsem prispevovatelum majicich chut se podelit a odbornik za fundovane sdileni tezce nabitych zkusenosti) a jelikoz mi Booster charger to pripada jako lespi varianta nez se tahat v zime s benzinovym generatorem (i kvuli nizsi vahy), tak mam par otazek, na ktere jsem zatim nenasel odpoved (jsem elektrikar/projektant v oboru automatizace s malou zkusenosti v oboru bydliku). Uvazuji 150Wp PL flexi panel na strechu a realizovatel vestavby tvrdi, ze jim montvany spickovy nemecky vestavbovy energoblok (zachytil jsem jmeno "Botronik", nic jsem bohuzel na netu nenasel - tusite co to je?) ma svuj vlastni kvalitni MPPT FV modul avsak ani netusim jak ma silne propojovaci rele nebo 12V nabijecku/ zatim netusim jake ma ostatni parametry, jelikoz jsem ve fazi tvoreni navrhu vestavby.Takze ted k tomuto Booster tematu
- pokud pouziji Booster MT-LB-45-12 pro pripojeni nadstavbove baterie 150Ah, tak jak jsem pochopil, ze zapojeni ma galvanicky oddelenou startovaci 95Ah a nadstavbovou baterii 150Ah a tudiz
1. jak pak budu nabijet i startovaci bat. pres fotovoltaicky MPPT regulator ?
2. jak ji budu starovaci bat. nabijet pres jednu nabijecku 230/12V pri pripojeni z ostrovni 230V site (camp, doma,generator)
3. kdyz bude startovaci a nadstavbova oddelena boosterem, nebudu moci vyuzit kapacitu startovaci pro napajeni nadstabovych spotrebicu nebo to propojit prepinacem pres neco jako Cyrix modul?
Jak to resi mistni experti?
Mimo tema - jake mate doporuceni pro kompromisni reseni na vyber nadstavbove baterie 150-200Ah? Uvazoval jsem o trakcni udrzbove Trojan
Zkus mrknout na CTEK250S DUAL, případně SMARTPASS k tomu.
Jako baterii bych volil trakční EXIDE EQUIPMENT nebo VARTA DUAL PURPOSE
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
Ahoj všem.Mám 2x90 Ah trakční baterie a otázka je - je tento booster vyhovující??? - Nabíjecí booster Mobile Technology MT-LB 45
sipadanČlen Přidáno
před 7 letAhoj,
25-ka = 50-200 Ah
45-ka = 90-360 Ah
Při 180 Ah tedy vyhovují oba typy, záleží na Tvé preferenci maximálního nabíjecího proudu.
prcek123Člen Přidáno
před 6 letOzivim starsi diskusi, jake jsou zkušenosti majitelu CTEK D250S s odstupem času, pořád nadšení? Díky.