Tomik kralu - Eolys DPH 42 nebo DPX 10. Aditiva není možno mezi sebou mísit. Aditiva mohou obsahovat například cér - kov který se přidává do průmyslových katalyzátorů, náplň 3500 - 4000Kč.
Vrtala mi hlavou suchá a mokrá cesta, pojem se opravdu používá, ale jednou je používán název sucý filtr pro systém bez Eloy, jednou s ním a do toho pletou novináři AD blue močku, která má vypalovat saze, prostě je nutno to přebírat proto to označení nemám rád.
Informace , která tu proběhla: Za normálních podmínek by si auto mělo vystačit s pasivní regenerací.
je stejné úrovně - nesmysl, tedy
pokud jsou normální podmínky 3000 ot v zatížení víc jak 20 minut
Kdo chce Alumanovat, nechť Alumanuje.
Kdo chce nezávislé jednoduché srozumitelné info-
https://www.auto.cz/regenerace-filtru...ltr-113369
výpis z tech servisní dokumentace ohledně DPF
Oznaceni Nazev Prumerny probeh km regenerace
"a" Husty provoz 200 km
"b" Plynuly provoz 350 km
"c" Velmi plynuly provoz 500 km
"d" Silnice 850 km
"e" Dálnice 1500 km
Během každé hodiny jízdy počítač řízení motoru určuje typ jízdy, kterou vozidlo absolvovalo.
Pro každý typ jízdy počítač řízení motoru vypočítá hmotnost sazí (g/mn) :
Tato hodnota je připočtena k předcházejícím hodnotám, které dohromady tvoří hodnotu reprezentující
celkové množství sazí nahromaděných ve filtru od poslední regenerace
Součet těchto hodnot množství sazí určuje teoretický moment regenerace
Aktivace elektrických spotřebičů
Funkce aktivace elektrických spotřebičů :
Zvýšit odporový moment alternátoru, což má za následek zvýšení zatížení motoru
Usnadnit zahřívání výfukových plynů
Nastavit rychle funkční bod motoru do podmínek umožňujících účinné dodatečné vstřikování
Počítač řízení motoru aktivuje spotřebiče odebírající velký proud (požadavek na saturování alternátoru).
Aby nedošlo k propadu napětí, je aktivace elektrických spotřebičů prováděna po etapách, počítač řízení motoru
dodržuje časování 10 s mezi každou aktivací spotřebičů. Chronologie aktivace spotřebičů : (*) :
Požadavek na BSI1 pro aktivování ohřevu zadního okna
Ovládání ventilátorů chlazení
Ovládání žhavicích svíček
Pojistné funkce činnosti : Diferenciální tlak
POZOR : Diferenciální tlak je používán pouze jako JIŠTĚNÍ vzhledem k filtru pevných částic a/nebo motoru. Vpřípadě přeplněného nebo ucpaného filtru (velmi nepříznivé jízdní podmínky).
Množství pevných částic přítomných ve filtru ovlivňuje jeho tlakovou ztrátu (rozdíl tlaku na vstupu / výstupu).
Tato nepřetržitě měřená hodnota vyjadřuje úroveň naplnění filtru pevných částic.
Kartografie počítače řízení motoru zahrnují 4 úrovně činnosti určené křivkami, a to na základě výpočtu objemového množství výfukových plynů. Objemové množství výfukových plynů je vypočítáno především na základě těchto parametrů :
Diferenciální tlak
Množství nasávaného vzduchu
Atmosférický tlak
Teplota výfukových plynů (za katalyzátorem)