Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Fiat - automat

Poslední aktualizace před 7 let
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
Zkusenosti uzivatelu zaznely, pomer spokojenosti s nespokojenosti je zrejmy. Ted je na rade udelat si vlastni usudek zkouskou v praxi. Svezeni kolem kostela ti asi nic nerekne, trosku obrazek si udelas pri zapujce na vikend. Vylet treba do Alp kdy vyzkousis jak dalnici, tak horske silnice , ti muze ukazat jestli jste si s robotem sedli.
pozn. Jen dodam, ze treba pri kombinaci 3 litru s robotem je ve srovnani s 2.3 a manualem nutno pocitat s navysenim hmotnosti.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Upravil JiPe Highlanders dne 02.03.2017 23:36, před 7 let
HHHHČlen
Přidáno před 7 let
mé postřehy pro výběr převodovky

mám obě varianty 130K manual a 150K robot
Osobně raději jezdím s robotem do takového auta podle mě patří. Jedu na pohodu poslouchám hudbu a užívám si to.
Robot má několik možností ovládání.
1. automatický režim v základním modu drží otáčky na co nejnižších (emise a spotřeby)
2. automatický režim s posunem otáček nahoru + 500-800 otáček dle zařazeného převodového stupně tento mám osobně nejraději aktivace znamená stlačit jedno tlačítko vedle fofr klacku
3. automatický režim dle 1 či 2 ale chci v ten okamžik řadit nahoru nebo dolu většinou dolu stačí klepnout do fofr klacku nahoru nebo dolu a je to
4. ruční režim aktivace je přesunutím fofr klacku na stranu a řadím klepnutím nahoru a dolu jako u sekvence.

Na obytku klasický automat zatím asi nikdo nedává ( do 3500kg) důvodem je hlavně váha tam se hraje o každý kg

jediné co je trochu problém je popojíždění o pár centimetrů to je potřeba zkusit ale v tom nevyniká ani DGS mimochodem to není konstrukčně vůbec vhodné na těžká auta a tím pádem se vůbec nemá cenu bavit v tomto fóru o DSG

má rada zkusit pokud by se nám všem líbila stejná děvčata tak se postřílíme

H.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let
HH: 7G automat nabízí Sprinter. Bohužel u MB se ještě víc jak u Fiata bojuje s c.hm. do 3,5 t .
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
R
ramtlah1Člen
Přidáno před 7 let
Od Mercedesu jsem automat mel a nemel chybu ano nemusel jsem setrit vahu mel jsem petitunu. Nyni jak pisete tak to bude o vaze neb poskladat auto do 3.5 t bude i pro dva orisek jak pocitam tak pocitam pridavam vybavu a veci ktere chci vozit :)) vidim to na kvedlačku pokud ma automat vliv na vahu jako že ma
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

OtakarZ napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Citovat

OtakarZ napsal:

Já osobně mám automat Fiat u byblíku od roku 2011 a spokojenost. Je pravda že to nelze srovnávat s automatem u osobních vozů a zvláště né s dvojspojkami typu DSG!!! Funguje to tak jak má a navíc je tam jednoduchost manuálního zásahu. Za mě určitě ANO.


Promiň, ale myslím si, že nemáš na svém obytném autě automat, ale robotizovanou převodovku. To, že to nejde srovnat s automaty, či dvojspojkami u osobních vozidel není tím, že je rozdíl ve velikosti, či hmotnosti vozidla, ale právě v odlišném technickém provedení a vlastně v celkovém úplně jiném systému jak konstrukce převodové skříně, tak v systému spojování a rozpojování hnací síly mezi motorem a koly.
Je dobře, že ti to vyhovuje, ale místo formulace: "Funguje to, jak má", je přesnější: "Funguje to, jak může". Protože robot nemůže fungovat tak, jak automat, či dvojspojka.


Neprominu, protože Tom a Zdena se dotazovali na názor ostatních a ten jsem se snažil poskytnout (svůj osobní, protože že automat od fiatu používám) Jen pro příklad jak renomovaní výrobci obytných automobilů uvádějí název převodovky: v němčině "Automatikgetriebe", angličtina: "Automatic gearbox", protože AUTOMATIZOVANÝ nebo AUTOMATIZACE je použití samočinných řídicích systémů k řízení technologických zařízení a procesů (použito z Wikipedie) takže znova neprominu , ale já mám a na rozdíl od tebe dlouho používám automatickou převodovku ve svém obytném voze.
Dále jem si nikde nevšiml že bych uváděl nějaký rozíl ve velikosti a nebo hmotnosti, a to, že je ta převodovka taková nebo maková asi tazatelé vědí, protože nejsou hloupí a už něco o tom přečetli.
A k poslední větě se nemá cenu vyjadřovat už vůbec. Bylo by možná dobré se vyjádřit k tématu a dotazu, a ne a napadat názory ostatních.
Omlouvám se za výše napsanou reakci, která nesouvisí s tématem, ale tyhle chytráky, kteří do všeho "kecají" bez vlastích zkušenost prostě nemusím.

Pro Toma a Zdenu: Dotaz na spolehlivost - za mě bez problémů a zbytek jsem již psal výše. ZA MĚ, pro jistotu ještě jednou, ZA MĚ: AUTOMAT určitě ano.
Hezký den všem.


Já jsem svůj příspěvek napsal slušně. Je to již vidět z počáteční formulace: Promiň, ale myslím si.
Nenapadal jsem tě, ani nenazýval chytrákem. Jen jsem slušně napsal svůj názor. Už jsem Funovi psal, že předávání zkušeností a běžná úroveň diskuze zde bývala tak do doby okolo 500 členů. Nyní zde méně diskutujeme a o to více se napadáme.
Já musím trvat na svém názoru:
Pokud je mi známo nebyly na obytných autech do 3,5 t s podvozky a motory od Fiatu automatické převodovky, ale převodovky robotizované. Automat s měničem se dával na auta s motory a podvozky IVECO a s celkovou hmotností nad 3,5 tuny. Nesleduji každý den novinky, tak je možné, že se něco v poslední době změnilo.

ZA MNĚ: Automat ano, ale Robot ne.

Pepa
HHHHČlen
Přidáno před 7 let
Robot pro Fiat + 15kg a cca 2500 euro

H.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

HH napsal:

Robot pro Fiat + 15kg a cca 2500 euro

H.



Např. Carthago:

motor 3.0 jtd + 50 kg + cca 2.700 E /pouze skladové nebo jeté vozy, již nelze objednat /
motor 2.3 jtd 180 PS + 11 kg + cca 4.400 E
robot + 25 kg + cca 2.200 E


.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
EmhEmhČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Citovat

OtakarZ napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Citovat

OtakarZ napsal:

Já osobně mám automat Fiat u byblíku od roku 2011 a spokojenost. Je pravda že to nelze srovnávat s automatem u osobních vozů a zvláště né s dvojspojkami typu DSG!!! Funguje to tak jak má a navíc je tam jednoduchost manuálního zásahu. Za mě určitě ANO.



Promiň, ale myslím si, že nemáš na svém obytném autě automat, ale robotizovanou převodovku. To, že to nejde srovnat s automaty, či dvojspojkami u osobních vozidel není tím, že je rozdíl ve velikosti, či hmotnosti vozidla, ale právě v odlišném technickém provedení a vlastně v celkovém úplně jiném systému jak konstrukce převodové skříně, tak v systému spojování a rozpojování hnací síly mezi motorem a koly.
Je dobře, že ti to vyhovuje, ale místo formulace: "Funguje to, jak má", je přesnější: "Funguje to, jak může". Protože robot nemůže fungovat tak, jak automat, či dvojspojka.


Neprominu, protože Tom a Zdena se dotazovali na názor ostatních a ten jsem se snažil poskytnout (svůj osobní, protože že automat od fiatu používám) Jen pro příklad jak renomovaní výrobci obytných automobilů uvádějí název převodovky: v němčině "Automatikgetriebe", angličtina: "Automatic gearbox", protože AUTOMATIZOVANÝ nebo AUTOMATIZACE je použití samočinných řídicích systémů k řízení technologických zařízení a procesů (použito z Wikipedie) takže znova neprominu , ale já mám a na rozdíl od tebe dlouho používám automatickou převodovku ve svém obytném voze.
Dále jem si nikde nevšiml že bych uváděl nějaký rozíl ve velikosti a nebo hmotnosti, a to, že je ta převodovka taková nebo maková asi tazatelé vědí, protože nejsou hloupí a už něco o tom přečetli.
A k poslední větě se nemá cenu vyjadřovat už vůbec. Bylo by možná dobré se vyjádřit k tématu a dotazu, a ne a napadat názory ostatních.
Omlouvám se za výše napsanou reakci, která nesouvisí s tématem, ale tyhle chytráky, kteří do všeho "kecají" bez vlastích zkušenost prostě nemusím.

Pro Toma a Zdenu: Dotaz na spolehlivost - za mě bez problémů a zbytek jsem již psal výše. ZA MĚ, pro jistotu ještě jednou, ZA MĚ: AUTOMAT určitě ano.
Hezký den všem.


Já jsem svůj příspěvek napsal slušně. Je to již vidět z počáteční formulace: Promiň, ale myslím si.
Nenapadal jsem tě, ani nenazýval chytrákem. Jen jsem slušně napsal svůj názor. Už jsem Funovi psal, že předávání zkušeností a běžná úroveň diskuze zde bývala tak do doby okolo 500 členů. Nyní zde méně diskutujeme a o to více se napadáme.
Já musím trvat na svém názoru:
Pokud je mi známo nebyly na obytných autech do 3,5 t s podvozky a motory od Fiatu automatické převodovky, ale převodovky robotizované. Automat s měničem se dával na auta s motory a podvozky IVECO a s celkovou hmotností nad 3,5 tuny. Nesleduji každý den novinky, tak je možné, že se něco v poslední době změnilo.

ZA MNĚ: Automat ano, ale Robot ne.

Pepa


Musím říct, že naprosto souhlasím s názorem OTAKARZ. Pokud PEPA Z PLZNĚ má jiní informace o automatické převodovce jsem rád, že jsem se ho dozvěděl. Na mé faktuře totiž stojí automatikgetriebe ( automatická převodovka) Pokusím se auto vrátit a žádat zpět peníze - je to stejný podpod jako dieselgate !)

První auto jsem koupil starší s automatem a když jsem šel pro nové tak podmínka byla, že chci už jenom automat.
Auto má více jak 3,5t pro upřesnění. Za mně naprostá spokojenost. Je mi jedno jakej systém převodovka používá - pro mně je rozhodující spolehlivost a to že mám na podlaze pouze dva pedály.
Míra + Eliška
J
Jirka WČlen
Přidáno před 7 let
V této souvislosti se zeptám: jde dodatečně vyměnit manuální převodovku za robotickou? A v případě, že ano, jaká by byla cena? A neměl by někdo zájem o výměnu? Mám najeto 38 000 km, vše funguje jak má, ale mám problém s levou kyčlí a někdy je to spíš o bolesti, než o pohodě. Díky, Jirka
HrochHrochČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Emh napsal:

Musím říct, že naprosto souhlasím s názorem OTAKARZ. Pokud PEPA Z PLZNĚ má jiní informace o automatické převodovce jsem rád, že jsem se ho dozvěděl. Na mé faktuře totiž stojí automatikgetriebe ( automatická převodovka) Pokusím se auto vrátit a žádat zpět peníze - je to stejný podpod jako dieselgate !)

První auto jsem koupil starší s automatem a když jsem šel pro nové tak podmínka byla, že chci už jenom automat.
Auto má více jak 3,5t pro upřesnění. Za mně naprostá spokojenost. Je mi jedno jakej systém převodovka používá - pro mně je rozhodující spolehlivost a to že mám na podlaze pouze dva pedály.


Tak trocha terminologie ze stránek www.fiatprofessio... :

130 MultiJet II Euro 6

6stupňová manuální převodovka.
Dostupný s robotizovanou převodovkou Comfort-Matic.
Plánovaný servis každých 48 000 km.

Takže oficiální zastoupení Fiatu pro ČR převodovku nazývá "robotizovanou".
Myslím, že je zbytečné se navzájem osočovat kvůli terminologii.
V ČR se převodovka jmenuje robotizovaná a jak se jmenuje v Německu nebo Anglii je docela jedno, jelikož jsme v České republice.

Text zkopírován odtud:
http://www.fiatpr...block104=0

Stačí rozkliknout ve spodní části prostřední motor :) -
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 12
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,526,209 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.16944 sekund | Průměrně za: 0.16944 (0) sekund | Dotazy: 89 | Použitá paměť: 2MB/4MB