Citovat
SlavoNR napsal:
Tak isto pouzivam 2roky s 5T dethleffsom a absolutna spokojnost, v pripade potreby napr. pri jazde serpentinami do kopca ked ma tendenciu preradovat hore dole, mas moznost to jednoducho prepnut na manual, ale to je minimum pripadov. A to som v beznom zivote zvyknuty na 8G steptronic od BMW
Citovat
OtakarZ napsal:
Já osobně mám automat Fiat u byblíku od roku 2011 a spokojenost. Je pravda že to nelze srovnávat s automatem u osobních vozů a zvláště né s dvojspojkami typu DSG!!! Funguje to tak jak má a navíc je tam jednoduchost manuálního zásahu. Za mě určitě ANO.
Citovat
Vlasta1 napsal:
- při pomalém a přerušovaném couvání mě vypadává zpátečka, ale to úplně nevím, jestli je závada nebo standardní chování robotické převodovky.
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Citovat
OtakarZ napsal:
Já osobně mám automat Fiat u byblíku od roku 2011 a spokojenost. Je pravda že to nelze srovnávat s automatem u osobních vozů a zvláště né s dvojspojkami typu DSG!!! Funguje to tak jak má a navíc je tam jednoduchost manuálního zásahu. Za mě určitě ANO.
Promiň, ale myslím si, že nemáš na svém obytném autě automat, ale robotizovanou převodovku. To, že to nejde srovnat s automaty, či dvojspojkami u osobních vozidel není tím, že je rozdíl ve velikosti, či hmotnosti vozidla, ale právě v odlišném technickém provedení a vlastně v celkovém úplně jiném systému jak konstrukce převodové skříně, tak v systému spojování a rozpojování hnací síly mezi motorem a koly.
Je dobře, že ti to vyhovuje, ale místo formulace: "Funguje to, jak má", je přesnější: "Funguje to, jak může". Protože robot nemůže fungovat tak, jak automat, či dvojspojka.
Citovat
OtakarZ napsal:
Omlouvám se za výše napsanou reakci, která nesouvisí s tématem, ale tyhle chytráky, kteří do všeho "kecají" bez vlastích zkušenost prostě nemusím.