Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Rakousko - váhy na dálnici

Poslední aktualizace před 3 roky
CoralekCoralekČlen
Přidáno před 3 roky

Espero napsal:

@Espero - Přes Maďara? Slováci zatím neuznávají naše testy na Covid, takže se ptám kudy přes Maďara? Z Rakouska nebo přes Polsko a Ukrajinu?



Na hranicích stačí kouzelné slůvko "TRANZIT"
Jel jsem tam v dubnu a žádný problém.
Stejně tak Maďaři.
Zdraví
Corálek
G
galasek781Člen
Přidáno před 3 roky
Taky tam jezdím a normál.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 3 roky

SkejT napsal:

@SkejT -
Lze to projed bydlíkem 3,5t přes Coccau?
Děkuji


Ahoj,
zcela jistě do 3,5 T tudy projedeš.
L
LakyČlen
Přidáno před 3 roky

SkejT napsal:

@SkejT - nemá někdo zkušenější TIP na objetí váhy v Arnoldstein u Villachu, jak na cestu do Itálie tak na cestu z Itálie?
Lze to projed bydlíkem 3,5t přes Coccau?

Děkuji

Tak to je novinka že tam už jsou váhy ,já tudy nejezdím snad jen jednou dávno .
Sjezd Vilach Faaker See potom č.84 potom do leva č.83 po staré cestě až na hranice nebo dále do Italie po SS13 do UDINE jezdím to stále celkem klidná cesta a je co vidět a ušetříš , dá se tam i nocovat
E
EsperoČlen
Přidáno před 3 roky
Přes Maďara? Slováci zatím neuznávají naše testy na Covid, takže se ptám kudy přes Maďara? Z Rakouska nebo přes Polsko a Ukrajinu?
SkejTSkejTČlen
Přidáno před 3 roky
nemá někdo zkušenější TIP na objetí váhy v Arnoldstein u Villachu, jak na cestu do Itálie tak na cestu z Itálie?
Lze to projed bydlíkem 3,5t přes Coccau?

Děkuji
H
hugo 007Člen
Přidáno před 5 let
Máš svatou pravdu, opravdu je mi trapně, že pokaženým němcům nemilosrdně bourám dálnice,
jsem totiž nehorázně přeložen o 100 kg, třikrát fuj!!
R
RickČlen
Přidáno před 5 let

Tivat napsal:

@Tivat - Nějak si říkám, když má Rakousko k nám takovýhle "skvělý" přístup, proč pořád přes něj jezdíte?
Přece si nebudu kazit dovolenou a vezmu raději to přes Maďara, tam zatím je klid a nebo přes Mnichov a přes Innsbruck na Brenner po staré silnici. Nějaký kilometr navíc mi ty problémy bohatě vynahradí, obzvlášť pokud vím, že jsem opravdu přetížený, hlavně cestou na jih...


To není " skvělý přístup k nám" to platí pro všechny, nejen pro Čechy.Nevím proč by se k nám měli chovat jinak než k ostatním.Oni si prostě šetří svoje dálnice od přetížených vozidel a to je správné.Přestaňme si pořád myslet,že musíme mít nějaká privilegia, nebo si myslet že jsme něco jiného a cítit se potom ublíženecky.
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 5 let
Trasu můžu jen doporučit, je mnohem klidnější než na Graz
R
RudyČlen
Přidáno před 5 let
Při cestě do Itálie přes Mikulov se lze jednoduše vyhnout všem stacionárním vážnicím touto trasou https://mapy.cz/s/bagogovelu. Při zpáteční cestě lze objet vážnici na hraničním přechodu AT/I a poté je cesta opět čistá. Trasa je kratší než obvyklá přes Graz, obytkou pak dokonce rychlejší. Kromě krátkého úseku vede po dálnicích nebo čtyřproudových silnicích.
Vím, už jsem to sem dával ale opakování je matka moudrosti.
H
hymer662Člen
Přidáno před 5 let

Tivat napsal:

@Tivat - Nějak si říkám, když má Rakousko k nám takovýhle "skvělý" přístup, proč pořád přes něj jezdíte?
Přece si nebudu kazit dovolenou a vezmu raději to přes Maďara, tam zatím je klid a nebo přes Mnichov a přes Innsbruck na Brenner po staré silnici. Nějaký kilometr navíc mi ty problémy bohatě vynahradí, obzvlášť pokud vím, že jsem opravdu přetížený, hlavně cestou na jih...

Pro Moravu jezdící do Itálie, jet přes HU nebo DE není dobrý tip na malou zajížďku...
Upravil hymer662 dne 28.08.2019 13:43, před 5 let
TivatTivatČlen
Přidáno před 5 let
Nějak si říkám, když má Rakousko k nám takovýhle "skvělý" přístup, proč pořád přes něj jezdíte?
Přece si nebudu kazit dovolenou a vezmu raději to přes Maďara, tam zatím je klid a nebo přes Mnichov a přes Innsbruck na Brenner po staré silnici. Nějaký kilometr navíc mi ty problémy bohatě vynahradí, obzvlášť pokud vím, že jsem opravdu přetížený, hlavně cestou na jih...
MaxicekMaxicekNováček
Přidáno před 5 let
14.8. a o týden později jsem jel Brno-Vídeň letiště a zpět, vždy večer po okolo 21 - 22 hodin a dálnice u první stabilní váhy za Drasenhofenem úplně uzavřená, vše projíždělo váhou. Good luck !
K
kutil1Člen
Přidáno před 5 let
Ahoj, díky za informace a odkaz. Tak jízdní kola s sebou neberu.
FunFunHlavní administrátor
Přidáno před 5 let
Např v tomto vlákně: https://www.carav...ost_151764
Wink
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
Mno tezka odpoved na tezkou otazku. Krome jiz zde zminenych stabilnich vaznic, muzes v Rakousku kdekoliv a kdykoliv narazit na individualni policejni akce s vazenim. Pokud to jde, upravit svoji hmotnost, jinak je to loterie. A muzou si te i stahnout odkukoliv na svoji nejblizsi vahu mimo tvou trasu v ramci kontroly. Je to zkratka o stesti a smule a oboji k cestovani patri obecne.
GardaGardaČlen
Přidáno před 5 let
Někde na tomto webu je nekolik map s váhama. Skus je najit.
K
kutil1Člen
Přidáno před 5 let
Ahoj, uvažuji o cestě přes Rakousko a podle názvu linku jsem se z posledních 20 příspěvků dozvěděl hodně, ale ne to, kde aktuálně zjišťují hmotnost. Má někdo aktuální informace?
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 5 let
Když to tedy shrneme. V případě, že jste náročnější na vybavení a velikost auta, holobyt je pro vás nepřijatelný a chcete nyní být papírově do 3500 kg, je zřejmě lepší při nákupu volit podvozek heavy. Protože pokud by nastalo přitvrzení a počet
kontrol hmotnosti a to nejen na silnici, ale třeba na stk, tak bude šance doložnost zvednout. A znát to také bude na ceně při budoucím prodeji auta jako ojetiny. No a auto konstrukčně dimenzované na větší zatížení /heavy/ má lepší jízdní
ve čtyřech tunách jako to 3,5 t light se stejným zatížením.
Jinak pokud se vyhnu Rakousku, tak v současné době pravděpodobnost kontroly hmotnosti OA klesá téměř na nulu.
Vážení auta po nehodě, bych se rovněž neobával, protože to bývá většinou rozloženo na prvočinitele.
R
RudyČlen
Přidáno před 5 let

hymer662 napsal:

@hymer662
Započítávám:
4x osoby = 320 kg
nafta 80l = 80 kg
voda 100l= 100 kg
2 kola = 40kg
ostatní= 100 kg (oblečení, jídlo ...)
SUMA zatížení: cca 640 kg
max povolená hmotnost OA= 3500 kg, vozidlo po odečtu zatížení 640 kg by mělo vážit : 2860 kg aby se vlezlo do 3500 kg.
Prakticky:
skutečná váha Hymer (na váze) : 2914 kg a to včetně řidiče (82 kg) 40 l nafty (40 kg) 20 l vody (20 kg)
po odečtení řidiče, nafty, vody na čistou váhu OA: 2756 kg
papírově podle dokumentace má mít Hymer: 2684 kg

Kde lze získat další doložnost:
Když bude půl nádrže nafty, dalších +: 40 kg
když bude 20 litrů vody v nádrži dalších +: 80 kg
Součet další rezervy +:120 kg

Závěr: konkrétně u tohoto modelu není problém s limitem váhy a 1x vážení v A potvrdilo, co jsem spočítal.

Nevím sice jaký model Hymru máš ale určitě to nebude auto stavěné pro 4 osoby. Vztáhnu to na sebe a náš Hymer514SL. Integrál s délkou 6,6m se čtyřmi lůžky. S poloprázdnými nádržemi, dvěma osobami, potravinami, oblečením a kempařskou výbavou se dostanu na 3500 +/- 50 kg. Rezignoval jsem na člun s motorem, skútr, vzduchy vzadu, nevozím rezervu, zásoby konzerv ani piva. Časem shodím se střechy automatický satelit, který stejně nepoužívám a můžu ušetřit pár kg instalací LiFePO4, výměnou ocelových lahví za hliníkové a nakonec redukcí vlastní váhy. Tím jsem možnosti vyčerpal.
Fajn, ale tohle skutečně není auto pro čtyři. Stačí pro nás dva, snad někdy nějaké malé vnouče. Měl bych li jezdit s dvěma dospělými dětmi, bude vnitřní prostor jednoduše malý. A se 7,5 m solidně postaveným autem (Integrál, alkovna - polointegra bude dle mého vždy pro 4 nouzovka) se do 3500 kg vejít nedá.
Na druhé straně, dle mých osobních zkušeností i zkušeností ostatních dlouholetých karavanistů jsou stále pokuty za překročení povolené hmotnosti více méně náhodnou lapálií v řádu desítek, maximálně několika stovek EUR, což je poměrně zanedbatelná částka v celkových nákladech na provoz obytky. Osobně si s tím velkou hlavu nedělám a vnitřně jsem smířen, že mne někde zváží poté, co dotankuji naftu a budu mít plnou vody a pokutu zaplatím.
P. S. Pro šťouraly mám podvozek Al-Ko Heavy s homologací do 4250kg takže nikoho, včetně sebe, neohrožuji. 3,5t mám v TP jen kvůli nesmyslným restrikcím o kterých jsm psal výše.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 15
Členové online 1
Provence

Celkem členů: 15,967
Nejnovější člen: PetrHermi
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,409,582 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.37549 sekund | Průměrně za: 0.37549 (0) sekund | Dotazy: 146 | Použitá paměť: 2.37MB/4MB