Citovat
jirka dagmar napsal:
............toto je asi jen pro zasmání.....nikde mě nevážili ale já sám sebe joooo v přístavu v Radotíně.... Zabaleno na prodloužený víkend na horách na divoko. Centrála jídlo a pití na 4dni vody 150litrů plná nádrž nafty 3dospělí a dvě děti 8 a 9 let....lyže a vše co se tak hodí a světe div se ......4 tuny přesně. Na auto do 3,5t asi hodně. Jsem jediný nebo je nás více?????? Jirka
Citovat
hasky napsal:
Citovat
jirka dagmar napsal:
............toto je asi jen pro zasmání.....nikde mě nevážili ale já sám sebe joooo v přístavu v Radotíně.... Zabaleno na prodloužený víkend na horách na divoko. Centrála jídlo a pití na 4dni vody 150litrů plná nádrž nafty 3dospělí a dvě děti 8 a 9 let....lyže a vše co se tak hodí a světe div se ......4 tuny přesně. Na auto do 3,5t asi hodně. Jsem jediný nebo je nás více?????? Jirka
Ahoj.Jezdíme s karavanem ale také celoročně - světe div se - nejsi sám - ty váhy snad lžou.
Citovat
Pegaso 2010 napsal:
Oni už údajně i Maďaři začali vážit obytky, někde kolem Budapešti. Nemá někdo nějaké zkušenosti? Chystáme se v květnu do Řecka a raděli bych to nějak objel protože budeme mít cca 4,3T.
Citovat
Pegaso 2010 napsal:
Minulý týdej jsem se vracel z Itálie a za Klagenfurtem směrem na Vídeň byl provoz sveden do jednoho pruhu a všechno co mělo přes 2,9T bylo vedeno přes váhy které jsou tam stabilně. Já jsem jel naštěstí naprosto prázdný v nádrži cca 20L nafty a i tak jsem měl naváženo 3538 kg. Policajt prudil a nakonec mě pustili bez pokuty , ale hrozil že je to za 40€ tak nevím jak je to s těma tolerovanýma 5% nadváhy, myslím , že v Rakousku to neprojde jsou dost nekompromisní. Kamarád má auto do 3,5T v TP a je dost přes váhu a tak si pro Rakousko pořídil krabičku na mýto a je bez problému a ani nemusel na váhu , policajt viděl krabičku a poslal ho bokem a to je taky zvláštní , nikdy po něm policajti techničák nechtěli a kdyby viděli, že v něm má zapsáno do 3,5T tak by měl asi problém, ale jezdí tak už pět let a vždy v pohodě. Jde jim asi jenom o to aby se platilo, ale je viděl , že to s tím vážením začíná být problém.
Citovat
vladoj napsal:
Citovat
Pegaso 2010 napsal:
Minulý týdej jsem se vracel z Itálie a za Klagenfurtem směrem na Vídeň byl provoz sveden do jednoho pruhu a všechno co mělo přes 2,9T bylo vedeno přes váhy které jsou tam stabilně. Já jsem jel naštěstí naprosto prázdný v nádrži cca 20L nafty a i tak jsem měl naváženo 3538 kg. Policajt prudil a nakonec mě pustili bez pokuty , ale hrozil že je to za 40€ tak nevím jak je to s těma tolerovanýma 5% nadváhy, myslím , že v Rakousku to neprojde jsou dost nekompromisní. Kamarád má auto do 3,5T v TP a je dost přes váhu a tak si pro Rakousko pořídil krabičku na mýto a je bez problému a ani nemusel na váhu , policajt viděl krabičku a poslal ho bokem a to je taky zvláštní , nikdy po něm policajti techničák nechtěli a kdyby viděli, že v něm má zapsáno do 3,5T tak by měl asi problém, ale jezdí tak už pět let a vždy v pohodě. Jde jim asi jenom o to aby se platilo, ale je viděl , že to s tím vážením začíná být problém.
to je myslím zajímavý řešení. Asi laický dotaz, ale jak mu prodají GObox, když je auto v TP pod 3,5t? Myslel jsem, že ty údaje se tam nějak zadávají podle TP...?
Citovat
Rudy napsal:
Citovat
vladoj napsal:
Citovat
Pegaso 2010 napsal:
Minulý týdej jsem se vracel z Itálie a za Klagenfurtem směrem na Vídeň byl provoz sveden do jednoho pruhu a všechno co mělo přes 2,9T bylo vedeno přes váhy které jsou tam stabilně. Já jsem jel naštěstí naprosto prázdný v nádrži cca 20L nafty a i tak jsem měl naváženo 3538 kg. Policajt prudil a nakonec mě pustili bez pokuty , ale hrozil že je to za 40€ tak nevím jak je to s těma tolerovanýma 5% nadváhy, myslím , že v Rakousku to neprojde jsou dost nekompromisní. Kamarád má auto do 3,5T v TP a je dost přes váhu a tak si pro Rakousko pořídil krabičku na mýto a je bez problému a ani nemusel na váhu , policajt viděl krabičku a poslal ho bokem a to je taky zvláštní , nikdy po něm policajti techničák nechtěli a kdyby viděli, že v něm má zapsáno do 3,5T tak by měl asi problém, ale jezdí tak už pět let a vždy v pohodě. Jde jim asi jenom o to aby se platilo, ale je viděl , že to s tím vážením začíná být problém.
to je myslím zajímavý řešení. Asi laický dotaz, ale jak mu prodají GObox, když je auto v TP pod 3,5t? Myslel jsem, že ty údaje se tam nějak zadávají podle TP...?
Mnoo, nevím, školy nemám...
Stojí-li ale jeden průjezd Rakouskem s Go-boxem cca 70EUR (pomiňme maličkost, že oficiálně nelze aktivovat Go-box na auto do 3,5t), není už levnější počítat sem tam s případnou pokutou? :x
Tím neříkám, že s tím souhlasím a nikoho k tomu nenabádám. Právně nejčistší způsob je přetypovat obytku na 4,2t (nebo 3,85t - dle typu podvozku) a jezdit s Go-boxem nebo rovnou koupit větší auto. Další možností je připřáhnout malý přívěs do 750Kg ( stačí řidičák "B"). A nebo nechat krámy doma a vejít se do 3,5t..
Obávám se, že mnoho jiných možností už není.
Abych jen neplkal - jedna s pevných vážnic kolem které pravidelně jezdím osobákem je zde: https://www.googl...378m/data=!3m1!1e3
Většinou váží auta nad 3,5t nebo 7t, několikkrát sváděli od 2t - tedy i obytky a dodávky.
Citovat
vladoj napsal:
no, ten poplatek klidně zaplatím - ve srovnání s možnou výše pokuty a tím, že budu víc "v klidu" se mi to asi vyplatí.
akorát, jak se k tomu GOboxu dostat, když auto podle papírů není nad 3,5t...
Prý se taky ten GObox musí nějak namontovat. Neví někdo, jak se s tím vypořádat?
Předem díky.
Citovat
Martin Mrak napsal:
.....
Problém byl v tom,že přívěs,postavený pro tuto loď měl menší tonáž,než ta loď.
.....
Citovat
vladoj napsal:
Citovat
Rudy napsal:
Citovat
vladoj napsal:
Citovat
Pegaso 2010 napsal:
Minulý týdej jsem se vracel z Itálie a za Klagenfurtem směrem na Vídeň byl provoz sveden do jednoho pruhu a všechno co mělo přes 2,9T bylo vedeno přes váhy které jsou tam stabilně. Já jsem jel naštěstí naprosto prázdný v nádrži cca 20L nafty a i tak jsem měl naváženo 3538 kg. Policajt prudil a nakonec mě pustili bez pokuty , ale hrozil že je to za 40€ tak nevím jak je to s těma tolerovanýma 5% nadváhy, myslím , že v Rakousku to neprojde jsou dost nekompromisní. Kamarád má auto do 3,5T v TP a je dost přes váhu a tak si pro Rakousko pořídil krabičku na mýto a je bez problému a ani nemusel na váhu , policajt viděl krabičku a poslal ho bokem a to je taky zvláštní , nikdy po něm policajti techničák nechtěli a kdyby viděli, že v něm má zapsáno do 3,5T tak by měl asi problém, ale jezdí tak už pět let a vždy v pohodě. Jde jim asi jenom o to aby se platilo, ale je viděl , že to s tím vážením začíná být problém.
to je myslím zajímavý řešení. Asi laický dotaz, ale jak mu prodají GObox, když je auto v TP pod 3,5t? Myslel jsem, že ty údaje se tam nějak zadávají podle TP...?
Mnoo, nevím, školy nemám...
Stojí-li ale jeden průjezd Rakouskem s Go-boxem cca 70EUR (pomiňme maličkost, že oficiálně nelze aktivovat Go-box na auto do 3,5t), není už levnější počítat sem tam s případnou pokutou? :x
Tím neříkám, že s tím souhlasím a nikoho k tomu nenabádám. Právně nejčistší způsob je přetypovat obytku na 4,2t (nebo 3,85t - dle typu podvozku) a jezdit s Go-boxem nebo rovnou koupit větší auto. Další možností je připřáhnout malý přívěs do 750Kg ( stačí řidičák "B"). A nebo nechat krámy doma a vejít se do 3,5t..
Obávám se, že mnoho jiných možností už není.
Abych jen neplkal - jedna s pevných vážnic kolem které pravidelně jezdím osobákem je zde: https://www.googl...378m/data=!3m1!1e3
Většinou váží auta nad 3,5t nebo 7t, několikkrát sváděli od 2t - tedy i obytky a dodávky.
no, ten poplatek klidně zaplatím - ve srovnání s možnou výše pokuty a tím, že budu víc "v klidu" se mi to asi vyplatí.
akorát, jak se k tomu GOboxu dostat, když auto podle papírů není nad 3,5t...
Prý se taky ten GObox musí nějak namontovat. Neví někdo, jak se s tím vypořádat?
Předem díky.
Citovat
Traper napsal:
Přátelé, dovolte mi neznalému otázku. Jak to váží, nápravy samostatně, nebo celé vozidlo na mostní váze? Proč se ptám, pokud mám akorát, nebo pár kilo přes, lze to ovlivnit přeložením těžších věcí uvnitř?
Citovat
victy a bear napsal:
Citovat
Traper napsal:
Přátelé, dovolte mi neznalému otázku. Jak to váží, nápravy samostatně, nebo celé vozidlo na mostní váze? Proč se ptám, pokud mám akorát, nebo pár kilo přes, lze to ovlivnit přeložením těžších věcí uvnitř?
tesne pred mostovou váhou je nápravová, takže pomaly sa sunieš na váhu a pri vjazde na ňu ti odvážia prednú aj zadnú nápravu a nakoniec celok!) .... a potom kasírujú
Citovat
Mirek57 napsal:
Citovat
victy a bear napsal:
Citovat
Traper napsal:
Přátelé, dovolte mi neznalému otázku. Jak to váží, nápravy samostatně, nebo celé vozidlo na mostní váze? Proč se ptám, pokud mám akorát, nebo pár kilo přes, lze to ovlivnit přeložením těžších věcí uvnitř?
tesne pred mostovou váhou je nápravová, takže pomaly sa sunieš na váhu a pri vjazde na ňu ti odvážia prednú aj zadnú nápravu a nakoniec celok!) .... a potom kasírujú
Ahoj, a řekneš nám prosím konkrétně jak kasírujů ? Kolik tolerují a kolik účtují? Já si myslím, že rakušáci mají systém" kolik za kolik" Ví to někdo? Mirek