TivatČlen Přidáno
před 5 letTaké já mám již uvedené měchy od dubna. Potvrzuji všeobecnou zkušenost bezvadného jednání a precizní montáže s umístěním kompresoru dle dohody.
Zároveň jsem vyměnil přední pružiny za delší a s větším počtem závitů, místo těch řídkých original. Auto se sice min. o 5 cm zvedlo, vypadá trošku jako off-road, tvrdé rány přes příčné prahy mostů se změnily na drncnutí.
Tak otestujeme to za týden na 10tis. km Skandinávií.
"my dva cestováním zrajeme jako naše víno "
www.winex.cz ...°bydlotoulky
Jirka VospalekČlen Přidáno
před 5 letAhoj, měchy z Klokočí mám také. Potvrzuji super jednání (odvoz do Hranic, co a jak a i přes potíže s instalací vše klaplo jak mělo a mohu jen doporučit) a kvalitní práce. Prověřeno v Norsku - na trajektech jsem foukal hore dole. Mě se osvědčil tlak 2,2 ATM na dálnici, 1,5-1,8 na horší silnici a min. 1 ATM na kočičích hlavách atd.
Systém drží tlak bez úniku - opravdu dobře instalované. Mají to kluci vymakané, vč. vedení hadic, spojek atd.
Stabilita při jízdě a při míjení vozidel, vyhýbání se díře atd. - ohromné zlepšení. Co oceňuji já, za 15 dní jsem jen jednou musel vytáhnout klíny, jinak vše vyrovnaly měchy. Současně se při stání zvýšila stabilita auta - méně se kývá když se já otáčím na posteli :)
Pohodlí - ano, je to lepší a znát je to hlavně v nástavbě, na místě řidiče moc ne nebo jsem si už zvyknul. Ale nábytku a nástavbě obecně to jistě prospívá. Pohled na ručičky za jízdy po nerovnostech ukazuje, kolik toho utlumí. Dlouhou jsem váhal ale dnes bych do toho šel znova, ať z novým autem nebo hranáčem. S jakýmkoliv.
Děkuji a všem doporučuji!
Ahoj, mám dvojměchy z rubeny a hliníková sedla mi vytočil kamarád z hliníku. Mám to už delší dobu. Ted´ jsem to vytáhl ze skříně spolu s kolínkama a spojkama a vší tou ostatní bižuterií od festa. Bohužel zjistil jsem, že trubku mám 12mm a vše ostatní na 10mm. Tak mi chybí desítka trubička, ovládací panel s ventilkem a manometrama zpětný klapky pro dvouokruh a držáky na plechovku ducato 2011.
Dá se to koupit zvlášť ? Nebo jen celý komplet? díky
VasuČlen Přidáno
před 5 letZrovna posledně, jak jsem jel po D1 okolo Brna, tak 0,8 Atm, bylo ideální a vibrace se minimálně přenášely, do auta. Pravděpodobně, každé auto to má jiné, kolega fouká o 1 Atm více. Taky asi záleží, kolik máš listových pér. No, asi už tak nízký tlak dávat nebudu, neboť české dálnice jsem definitivně zavrhl !
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
Myslím, že pod 1,5 baru by se na jízdu používat neměly. Osobně hustim 1,8 až 2,2.
VasuČlen Přidáno
před 5 letStandartně , když jedu po dobré cestě, foukám, na cca 2 Atm, po dálnici 3 Atm, na špatné cestě a po tankodromu D 1 laboruji od 0,5- 1,5 Atm.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
Znovu dobrá skúsenosť po montáži vzduchového pérovania v Klokočí tentokrát podvozok Mercedes. Jednoznačne odporúčam super všetko dopadlo aj z návratom domov. Ďakujem celej rodine za super prístup.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 5 letMechy vzadu fajn, ale opravdu citelny rozdil v odpruzeni prijde az v kombinaci s delsimi pruzinami na predku.(y)
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letHmm to jsem myslel,že to bude těžší.Díky
MartasikČlen Přidáno
před 5 letTaké mám objednané, snad po neděli přijdou a v týdnu namontuji. U bývalého auta jsem si je také montoval a jízda je mnohem komfortnější.
pavel1971Člen Přidáno
před 5 letJaka je vaha takovych mechu i s kompletnim rozvodem?
TivatČlen Přidáno
před 5 letZa 14 budu i já doufám že šťastným majitelem tohoto zázraku. Tak až to otestuju při zpáteční cestě na polygonu D1, dám vědět.