Chlapi,vyserte se na filtr pevných částic a vychutnávejte si výlety s vašimi karavany . Vypijte si a těšte se z každého nového dne, který si ve zdraví užijete.
Zdravím,
je mi 52 (viz dole), a celý život pracuji kolem stavebnictví, aut a jiných strojů. Nesdílím Tvé nadšení se zpřísňováním stále dalších a dalších předpisů. Přeji Ti optimizmus, jsem také rád, že jsi mě zařadil do správné skupiny obyvatel (té menší - asi tupci , prosťáčci a podobní). Práce pro mě koníčkem není. Koníčkem je pro mě rodina, které si vážím úplně nejvíc, mnohem víc než vydělaných peněz. Mohu tě ujistit, že bez FAP se na vetšině STK za pár stovek snadno projde, stejně jako s jinými i poměrně vážnými závadami. A bude to tak i dál, poněvadž peníze vládnou světu, nikoliv zákony. Pokud v autodopravě podnikáš, jistě to víš. Tím Tě rozhodně neobviňuji, že toho také využíváš. Až si budu u brzd přeřezávat hadičky, jistě to sem také včas napíšu!
Jediná dobrá zpráva pro Tebe asi je, že filtr mi v autě stále slouží a až doslouží nebudu ho vyndavat, nýbrž měnit.
Malinko mě jen mrzí, že dotaz na problematiku možné demontáže filtru Tě přivedl k názoru , že jsem dobytek co má za úkol poškodit zdraví všech kolem. Kdybych se ptal jak dlouhý nůž propíchne srdce, myslel bys že chystám važdu. Tak ještě že mě zajímal ten filtr....
Přeji mnoho zdraví, optimizmu a hlavně pracovních úspěchů.
Vtipné a výstižné!!!:g
jmesserČlen Přidáno
před 8 letUž jsem toho v životě zažil dost a infarkt jsem do svých 63 let nedostal, tvůj postoj k problému škodlivin ve výfuku mě určitě zdravotní stav nezhorší. Jsem životní optimista a věřím, že lidí s jiným názorem, než máš ty, je víc. Patřím také do skupiny lidí, kteří jsou rádi, že se zpřísní kontrola v STK, protože jsem byl v minulosti několikrát svědkem, co prošlo STK. Víš, nějak nemohu najít rozdíl mezi člověkem, který vědomě jezdí s autem u kterého nebrzdí brzdy tak, jak mají, s člověkem, který jezdí s autem u kterého nechal demontovat FPČ. Oba ohrožují zdraví jiných. Nevím kolik je ti let, ale musím se přiznat, že jsem takové věci přehlížel, když jsem byl mladší. Asi jsem věkem nějak dozrál a budu jen doufat, že tě to potká také. Točím se okolo motocyklů a aut již 50 let, měl jsem a mám to jako koníčka a zálibu a současně mě to živí. Takže budu doufat, že všichni, kteří si nechali odstranit FPČ příští STK neprojdou.
Pepa
Zdravím,
je mi 52 (viz dole), a celý život pracuji kolem stavebnictví, aut a jiných strojů. Nesdílím Tvé nadšení se zpřísňováním stále dalších a dalších předpisů. Přeji Ti optimizmus, jsem také rád, že jsi mě zařadil do správné skupiny obyvatel (té menší - asi tupci , prosťáčci a podobní). Práce pro mě koníčkem není. Koníčkem je pro mě rodina, které si vážím úplně nejvíc, mnohem víc než vydělaných peněz. Mohu tě ujistit, že bez FAP se na vetšině STK za pár stovek snadno projde, stejně jako s jinými i poměrně vážnými závadami. A bude to tak i dál, poněvadž peníze vládnou světu, nikoliv zákony. Pokud v autodopravě podnikáš, jistě to víš. Tím Tě rozhodně neobviňuji, že toho také využíváš. Až si budu u brzd přeřezávat hadičky, jistě to sem také včas napíšu!
Jediná dobrá zpráva pro Tebe asi je, že filtr mi v autě stále slouží a až doslouží nebudu ho vyndavat, nýbrž měnit.
Malinko mě jen mrzí, že dotaz na problematiku možné demontáže filtru Tě přivedl k názoru , že jsem dobytek co má za úkol poškodit zdraví všech kolem. Kdybych se ptal jak dlouhý nůž propíchne srdce, myslel bys že chystám važdu. Tak ještě že mě zajímal ten filtr....
Přeji mnoho zdraví, optimizmu a hlavně pracovních úspěchů.
Jirka 60 a Stáňa49, Octavia 2,0 TDi-LK kombi a Eifelland 350 HK
jmesserČlen Přidáno
před 8 letKoukám jako blázen, jak to tu stále žije. Ještě že jsem ten filtr nevyndal, myslím že Pepa z Plzně by už byl po infarktu, kdybych to zvěrstvo provedl.
No moc vás asi nepřekvapím, když se přiznám, že moje auto je zrovna to co čoudí i když je psáno, že nečoudí. A bude čoudit dál (ač se bude tvářit že nečoudí) a já budu jezdit a nic nového si tam nahrát nenechám, páč oprava omezením výkonu je vlastně stejný podvod jako lži o miligramech škodlivin. Z podstaty věci nemohou v souladu ze zákonem vytloukat klín klínem, neboli skákat z louže do bláta . Nebo v Technickém průkaze není napsán jasně a přesně výkon? A pro ty znalce toho co bude v budoucnu jen doplním, že já jsem slyšel zaručenou informaci, že koncern VW zvažuje všem postiženým podvodnými emisemi vyměnit vadné auto za nové auto TOUAREG nejvyšší řady tak, aby se nikdo necítil být ošizen. Na to jim asi kývnu, protože se vyřeší problém s mým zralým filtrem pevných částic. Jen se stále nemohu rozhodnout, jakou barvu nového vozu zvolím. Tak hezký den
Automatické sloučení 26.01.2016 11:19:
Tak asi červenou a RZ si nechám udělat "EKOLOG 1"
!h
Jirka 60 a Stáňa49, Octavia 2,0 TDi-LK kombi a Eifelland 350 HK
Upravil jmesser dne 26.01.2016 12:19,
před 8 letJiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letCitovat
lada721 napsal:
Je dost úsměvné když na jednu stranu chce Ťok stíhat řidiče za tzv. nepovolené úpravy vozidel a na :_straně druhé nechá legálně jezdit cinknutá vozidla koncernu VW.
Třeba nenechá. Koncern prý připravuje svolávačku na přeprogramování ř.j. . Mělo by to pak čoudit skutečně podle normy,
ale za cenu ztráty výkonu. Ale na ježdění podle předpisů to bude určitě stačit. Nechme se překvapit. :_
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letJak by to měli jinak řešit, než že zaplatim flastr za to že používám auto nezpůsobilé provozu a seberou mi orv. Nemůžu pokračovat v jízdě, volám odtahovku a frčim do servisu. Následně musím udělat taková opatření, aby se auto stalo způsobilým. Vyměnit FAP resp. přehrát ř.j. na tovární hodnoty. Na stk natočit emise a pokud projdou tak hurá pro orv.
Zní to jednoduše, otázka je jak na kontrolu budou policajti vybaveni a zda nebudou lýný kontroly provádět.
Servisy bude kontrolovat ČOIka. Vlítne jim do faktur a zakázkových listů a pokud takový zásah najde, bude chtít předepsaný záznam. A jako vždy v naší krásné vlasti : štěstí má ten kdo dělá levárny a černotu bez účtů, tam čoikaři nemůžou nic najít, a on může klidně spát. :_
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 8 letJitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Pepa z PlzneČlen Přidáno
před 8 letPeda napsal:
smutné je, že se tady od dubna moralizuje jestli filtr vyndat či ne a jak je to nezákonné a hnusné proti přírodě a za zády se nám VW směje jak to vlastně "legálně" obejít jde :-(
nikdy bych ho nevyndal, ale ten dvojí metr ........[/quote]
Myslíš doopravdy, že se teď ve VW smějí, jak něco oblafli? Nikoli VW, ale celý koncern a všichni jeho akcionáři to krutě finančně pocítí. A byl bych rád, kdyby to takto pocítil každý, kdo bude vědomě porušovat předpisy a zákony na úkor zdraví ostatních.
Pepa
Spajky007Člen Přidáno
před 8 letTen typ motoru u toho dukata si technik precte na kanale pomoci zrcatka.
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
krakenČlen Přidáno
před 8 letTo je v pořádku.
Mám na mysli komenty typu "radeji si najdu "kamarada"" a ten ..... se mu jednou poděkuje.
MTSČlen Přidáno
před 8 letJá to píšu právě proto, aby si všichni uvědomili, že si nemůžeme dělat s autama co chceme. A není to o tom, jak se technik vyspí, ale o předpisech, které platí. Pokud si nechám demontovat filtr pevných částic, nejen, že zvýším kouřivost, ale vozidlo neodpovídá schválenému typu a je nezpůsobilé. Pokud vyměním motor za výkonnější, podvozek na to není dimenzovaný - brzdy, spojka, převodovka. To samé platí o čipování. Proto výrobce tyto změny nepovoluje. A právě nová vyhláška se snaží tohle postihnout, otázka je, zda se to podaří.
:_
krakenČlen Přidáno
před 8 letOpravdu moudré rozebírat to tady takto veřejně.
floridan79Člen Přidáno
před 8 letCitovat
MTS napsal:
Ne, tvoje auto neprojde ofiko ani na STK :c Měření emisí začíná ztotožněním vozidla s doklady, nebude souhlasit typ motoru, který musí být vyznačen na bloku a pokud zanikne, musí být ofiko vyznačen náhradní technologií a musí to být zaznamenáno v dokladech, stejné platí o VINku. Oba motory se výrazně liší. To samé platí na STK a tvoje 4x4 jistě taky není v dokladech, boční dveře, ...
Co se týká kouřivosti, jsou to neřízené systémy a kouřivost je zhruba stejná, takže pokud je motor v pořádku, mohlo by to splnit :|
:_
Jojo to vim ze stk nemusi projit kvuli 4x4. Jen me to zajimalo co se emisi tyce jesli je to +/- nastejno co mi leze z vyfuku. Co se typu motoru tyce, vim ze cislo je na stitku na prednim cele to je porad stare jako v papirech a na motoru je zezadu za vodni pumpou u vyfukoveho vyvodu, jsem zvedavej jak by tam chteli lezt pac neni absolutne pristupne aby bylo videt. To je tak na vyndani motoru aby si to cislo precetli. A technik na emisich ktery nezna presne rozdil jak vypada u staryho fiata motor 1,9D a 2,5D tak pozna prd pokud tedy nebude rozdil v tom mereni. Prece jen techhle aut uz je hodne pomalu tak to kazdej nebude mit v oku. Tim nerikam ze pujdu zkouset projit nekde na STK normalne, nebudu to riskovat ze narazim na nekoho kdo se blbe vyspal a bude se v tom stourat a radeji si najdu "kamarada" co spis bude koukat jestli moje auto nema nebezpecny zavady jako ojety kulaky ci prorezavely nosny casti nez jestli je vse presne podle papiru pro uredniho simla, protoze papir nejezdi... nechci aby to vyznelo arogantne, ale melo by se spis ridit podle zdravyho rozumu... kdyby to slo napsat do papiru aby to bylo legalni ty me upravy rad bych to udelal.... ale bohuzel to nejde, neni to jako zmenit si barvu z bile na zelenou a jit to nahlasit na urad....
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)