Tak už to dorazilo sem :D
Tohle jsem řešil s kamarádem se kterým jsem pracoval v USA, posílal mi to loni. Zapálil jsem se do toho a chtěl jsem to dovážet z USA.
Soused, který dělá na vývoji motorů TEDOM - diesel předělaný na CNG, mi na to řekl asi tohle: jen se usmál a řekl, pojede to líp, teda alespoň se ti to bude zdát, ale výroba vodíku je dost nákladná, v jediným autě na světě to funguje zatím v BMW a kdyby to bylo tak jednoduché, tak to má kde kdo. Spotřebu motoru řídí PC a víc paliva atd. bez úpravy tam prostě nepustí a má pravdu. Manželka má doma vyvíječ na vodík, kterým letují bižuterii a dolévá se tam líh ještě s něčím, bylo to docela drahé a ta mašina je dost složitá,můžu nafotit a funguje úžasně. Jak tady někdo psal, tak se dříve ke karburátoru dávalo sání přes vodu,ale co to mělo za následek: co bylo v motoru ze železa zrezlo, kroužky, výfuk rychleji atd...
P. Piller mi dál řekl, že Turbo a jiné součástky to ani náhodou nezkousnou a jestli si chci odrovnat motor,ať to udělám, že na přisávání vody fakt není stavěnej a v tomto zařízení nedochází k ničemu jinému než k uvolňování vody, je to jako rychlovarná konvice a žádný vodík z ní nejde, jen voda v podobě bublinek a tedy páry...
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
Upravil jirkamds dne 05.04.2009 01:44,
před 15 letTroniku, tak to potom beru vše zpět, chtěl jsem ti napsat, jestli jsi to zkoušel zapalovat?, to by potom mělo fungovat,jen mi nejde do hlavy, jak máš vyřešený chlazení, vždyť při tom uvolňování se to dost hřeje... V tom vyvíječi, co máme na bižu je veliký chlazení a i tak se to dost hřeje...
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
Perop: já si neodporuju, jen jsem to napsal asi blbě... myslel jsem v tom jakoby vyvíječi co měl ten pán v těch krabicích u toho Opela... a v tom co má žena v práci.
V USA jsme dělali blbosti s rajským plynem, což není žádná novinka, bylo to mokré NITRO s benzinem, jelo to jako prase,ale nic to nevydrželo, tohle je jiný a jestli to bude fungovat, pak to bude fakt obrovský průlom.
Troniku: pošlu ti odkazy na ty videa z USA, je tam toho hodně, pokud by tě to zajímalo...
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
Upravil jirkamds dne 05.04.2009 22:48,
před 15 letCitovat
Vita napsal:
zběžně prohlížím odkazy a fakta jsou zajímavá
uvádí se úspora 2-3 l/100 to by znamenalo u našich 100 kW motorů se spotřebou 12l/100 skoro 1/4 = 25 kW
a to při spotřebě vyvíječe plynu 800W (ještě kousek a budeme mít perpetum mobile)
poslední odkaz vede na stránky profesionálních výrobků - zde je uvedeno u zařízení se spotřebou 150W že vyrobí 1,2l plynu za minutu.
Vy co jste od aut, kolik l vzduchu si za minutu vezme ten náš 2,8l motor ? Poznáme tam vůbec ten litr plynu ?
(počítám dobře - bez turba 3000 ot/min * 2,8 = 8400l /min vzduchu ?)
Mají na těch stránkách i vyvíječ co umí 20 l plynu za minutu při spotřebě 2,4 kW ale to asi alternátor neutáhne :-(
U spalovacích motorů se dodržuje tzv. stechiometrická směs tedy poměr paliva a vzduchu. U benzínu je to tuší 14,7:1, nikoliv v litrech ale v kilogramech. To znamená, že na jeden kilogram benzínu potřebuji 14,7 kilogramů vzduchu (je dosaženo lambda 1). 14,7 kilogramů vzduchu se rovná cca 10.000 litrů.
U vznětových motorů není přesně dán směšovací poměr vzhledem k neřízení množství nasávaného vzduchu (když neberu v úvahu EGR, nasává vznětový motro vždy maximum objemu), ale v průměru je to něco cca okolo 19 kilogramů vzduchu na kilogram nafty.
když se vrátím k tomu benzínu tak při spotřebě 8 litrů benzínu na 100 kilometrů potřebuji 80.000 litrů vzduchu, když bych je jel průměrnou rychlostí 100km/hod, tak "vyvíječ" připraví 72 litrů plynu, to je zhruba 0,1%.
Omnia mea mecum porto
!y!u:a:a
Upravil homat dne 16.02.2010 16:19,
před 14 letBenjaminČlen Přidáno
před 14 letJen pro zajímavost, pan Vranka, z úvodního videa v tomto vláknu, který "vyvinul zařízení na úsporu PHM" jím nazvané hydromotor, to zkoušel i v televezním pořadu Den D, kam chodí uchazeči žádat investory o peníze na své projekty a podnikatelské záměry. Video je přístupné i na internetu - na odkazu třetí uchazeč, název Hydromotor. Jak vystupoval a jak dopadl posuďte sami.
Odkaz:
http://www.ceskat...:05-1.html
Obytná nástavba Gladiator na pickupu Ford F-150
Citovat
Vita napsal:
opravil bych výpočet - 72 z 80.000 je zhruba 0,1%
a díky za DenD - Z.V. znám - dobře jsem se u videa bavil - bývalý voják, pojišťovák, nyní vynálezce ? ... a dost mi ještě dluží
no jo chybička, díky za upozornění, opravím to
Omnia mea mecum porto
!y!u:a:a