Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Booster

Poslední aktualizace před 6 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 9 let

Citovat

upotreblenci napsal:

časem stejně příjdeš na to, že 80Ah je málo


:^ ... a s tim bych zacal .... :_
4.114683,118.628756
L
LuciaWČlen
Přidáno před 9 let
A tak som zistila, ze mam 70 Ah baterii :( Ona ma dva roky, takze stejne budem kupovat novu, asi tu 80Ah mozno gelovu (hoci niektori pisete ze su to vyhodene peniaze) ale az na jar, snad mi to dovtedy vyzdrzi a nezlikviduje ju ten booster skor :)
Teplotne cidlo som uz volala s technikom, daju mi ho tam.
Ano, mailovku Ti posielam do SZ, dakujem!

Obytne auto je studna na peniaze... je to nieco podobne ako rekonstrukcia stareho domu. Vsetko na novo :) Ale vysledok stoji za to!
Renault Rimor XGO 302 Coupe polointegrál
a teraz Hobby 545 kmf de luxe 2023
Franta REZACFranta REZACČlen
Přidáno před 9 let
80 Ah je opravdu málo. Gel je zbytečný, tím nic nezískáš. A při výměně baterie např. z 80 Ah na 180 Ah si zkontroluj i místo pro baterii určené. Na délku má skoro půl metru.
Již výše zmíněno: 180Ah baterie + booster 45 A. Altík 90A. Podporuji to solárem 100Wp.
Ze začatku jsem provoz sledoval pomocí multimetrů. A booster snad nikdy nenabíjel na 40 A. To snad při úplném vybití.
Alternátor půjde na výměnu za silnější, ale z důvodu instalace doplňkového osvětlení, vysílačky a pár chujovin.
Franta a Daniela - CITROEN JUMPER
" Život je takovej a jinej nebude....".
L
LuciaWČlen
Přidáno před 9 let