Po více jak 200km na kole vybaveným E-conceptem ( výr. Korea) můžu dát krátkou referenci. Kolo jsem koupil zánovní, byla to stavba se sadou
http://www.axitbikes.eu/index.php?mai...s_id=11869. Elektrosada je v nabídce i s baterkou na zadním nosiči, koupil jsem to ve slevě. Mé obavy z předního náhonu se nepotvrdily, podklouznutí hrozí spíše z rychlé jízdy. Sada je výkonově slabší 250W 24V a je proto nutno šlapat i díky snímače pedálu, jinak to nejede. Není nutno měnit brzdové páčky s vypínačem. Digitální ovladač ukazuje rychlost, vybití, km a lze navolit výkon 1-3, při 25km/hodinu vypne motor, zapne při 21km/hod. Bez pohonu není cítit žádný odpor motoru. Dojezd i přes 10A baterku skutečně až 60km, podle podmínek. Výhoda této sady je relativně nízká váha a její rozložení na kole.
Závěr: chtěl jsem něco levnějšího, co mi umožní vrátit se díky zdravotním problémům na kolo, ulehčí mi jízdu hlavně do kopců, nechtěl jsem elektrobabetu, abych se jen vozil. Toto mé představy splnilo. Výlety stále prodlužuji, nestačí mi teď ani junior a manželce už to montuji na jejího treka.
Automatické sloučení 05.08.2013 18:57:
Pokračování č.1
Namontoval jsem manželce levnější sadu od stejného výrobce, po 4té reklamaci mi oznámili, že již nemají tento typ baterie a jestli chci, můžu to vrátit. Nabídku jsem využil.
Manželce jsem koupil starší značkové kolo s japonskou elektronikou, pochopil jsem, za co se platí. Ta levná Čína i funguje, já se potil do kopce a manželka na mě na kopci vždy čekala. Taky jsem se projel a vzhledem k kopcovitým terénům při naších vyjížďkách a stavu mých zad jdu do značkového kola vyšší třídy. Pokud´by měl někdo zájem, budu mít v nejbližší době celoodpružené horské elektrokolo - stavba za cca 35.000Kč, najeto cca 450km, vzhledem k elektrosadě vhodné spíše pro rovinný terén za 10.000Kč na prodej.