Miro_SVČlen Přidáno
před 7 letPochopil som, len som sa zle opytal. ;) cize ten moj regulator je na nemecke flase?
Citovat
Zdenek a Alena napsal:
Citovat
Miro_SV napsal:
Tesnenie samozrejme, ale nieje to na nemecke flase?
Dakujem
"Těsnění pro plynové regulátory
Je potřebné při používání německého plynového regulátoru s českou 10 kg nebo 33 kg plynovou lahví."
:_
!y rav4 + adria + !i honda marine
STMaxČlen Přidáno
před 7 letNa Nemecké flaše znamená že je jinak řešené těsnění. Vše ostatní je stejné.
A to těsnění co tu je odkaz, nikdo prosím nekupujte, je to český vynález a hrozná zhovadilost. Jediné správné řešení je použití mosazné přechodky a nebo prostě koupit regulátor nový. Vždyt to stojí do pětikila. A nebo redukce nějakých 150,-
Když se tam narve těsnění tak je ve střihu a jestli mi nikdo nevěří ať si vezme šupléru a změří si průměr díry v lahvi a to osazení na regulátoru. Když se víc utáhne tak se o hranu ventilu nařízne a po pár dalšách utažení už budou v matici těsnění dvě + únik plynu. Na takových věcech se nemá šetřit. Nehledě na to že regulátor se má měnit co 10 let a když už je starý vůbec není o čem diskutovat. Konkrétně ten tvůj je z roku 2011. Půlku už má za sebou.
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
ElpresidentoNováček Přidáno
před 5 letDěkuji za doporučení, ale mám doma již zmiňovaný https://www.eva.cz/zbozi/55709/regulator-tlaku-meva-30mbar-np01008-trn/. Jde mi o to, zda ho mohu použít, nebo koupit jiný (třeba ten doporučený)...Děkuji
Máma +Táta + 2 princezny
Citroen C4 Grand Picasso (2006) + Swift Accord (1994)
STMaxČlen Přidáno
před 5 letPoužít tu mevu nesmíte. Není určená pro provoz v obytném voze nebo karavanu. neobsahuje přetlakový ventilek což je sktriktní podmínka.
Ta meva je určená pro venkovní použití, jako je gril, vařič atd na zahradě nebo u stanu.
Prosím, jaký regulátor tedy používáte, tak aby šla připojit jak česká, tak německá láhev a měl pojistku, pokud ji mít musí?
ElpresidentoNováček Přidáno
před 5 let
děkuji za doporučení a s delší odmlkou se vracím k svému problému.
Jsem uplný laik, tak ještě dotaz.. Jak připojím hadici k doporučenému regulátoru viz; odkaz v citaci.
Na aktuální ang. regulátor je jen hadice nastrčena a sponou stáhnuta a na tom z odkazu je nějaké šroubení.. je potřeba k tomu přikoupit ještě nějakou redukci či jinou hadici?... děkuji za odpověď
Máma +Táta + 2 princezny
Citroen C4 Grand Picasso (2006) + Swift Accord (1994)
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letTy hadice jsou tady:
https://www.campi...e-a-trubky
záleží ovšem na prům. trubky který máš v karavanu 8/10 mm podle toho ji musíš vybrat
ještě foto jak to je u mně v karavanu:
Tak fotečka asi nebude
Vzkaz pro Funa foto je z mobilu
velikost 120kb jmenuje se foto.cz nejde vložit v IE ani Chrome ani v Edge !!
:o:o:o co s tím ????????
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Upravil Zdenek a Alena dne 18.02.2019 18:41,
před 5 letElpresidentoNováček Přidáno
před 5 let
Děkuji za rady... koukal jsem na to jak to je v karavanu
Je tam trubka o průměru 8 mm a na ní je šroubení o rozměru cca 13mm (nejspíše R1/4) (a aktuálně jen natáhlá hadice bez spony) , takže to by měla být tato hadice ?
https://www.campi...ice-2xr-14 a k tomu již zmiňovaný regulátor
https://www.campi...erem-1-2kg + těsnění pryžové? a jaký rozměr? ... je na regulátoru závit 1/4 ?...doufám že vás již nevytáčím svými otázkami, ale nechtěl bych na něco zapomenout a chci to mít zapojeno správně... děkuji za odpovědi
Máma +Táta + 2 princezny
Citroen C4 Grand Picasso (2006) + Swift Accord (1994)
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letZdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
ElpresidentoNováček Přidáno
před 5 letTakže aktuální zářezný prsten se šroubením mam zlikvidovat a dát rovnou ten prsten na hadici, na který připojím regulátor a ten připojím k lahvi?
Máma +Táta + 2 princezny
Citroen C4 Grand Picasso (2006) + Swift Accord (1994)
Zdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letNevim jak to tam přesně máš, když tak se poraď snějakým plynařem možná že ti bude pasovat ta hadice co si na ni dal odkaz, ale na dálku těžko radit.
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
ElpresidentoNováček Přidáno
před 5 letTak jsem se k tomu konečně dostal a vyfotil.. foto mi nejde sem vložit, ale šlo vložit přes fotoalbum... původně byla hadice jen nasunuta na ang. regulátor a na druhé straně na redukci u trubky viz; foto
https://www.carav...7&rs=0
nevím zda to moho dávat do fotogalerie, zda ne, tak se omlouvám a smažu to, jinak to vymažu po dořešení problému
Máma +Táta + 2 princezny
Citroen C4 Grand Picasso (2006) + Swift Accord (1994)
Upravil Elpresidento dne 21.02.2019 22:07,
před 5 letZdenek a AlenaČlen Přidáno
před 5 letTak to bych předělal komplet pomocí té hadice co jsem ti dal odkaz, a co to je za divnou lahev tu doufám vyhodíš ?
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
Citovat
pachta napsal:
Tyto lahve mají ve Španělsku nemají klasiku na kterou jsme zvyklí,ale bajonetový uzávěr.Tady mu jí stejně nikdo nenaplní.
Automatické sloučení 22.02.2019 06:20:
Bylo tu psáno,že 2kg plynová lahev se nesmí provozovat v uzavřených prostorách
to znamená i v karavanech protože nemá vlastní uzávěr.Co třeba použít toto teď už uzávěr má.
https://www.rockpoint.cz/odtlacny-pro..._campaign=
Na kohout klasický regulátor a vařím všechno jsou origo díly.
Nevím, jestli to tak je v pořádku nebo ne, ale přesně tohle v přívěsu mám, už jsem ho tak koupil. Mám 3 kusy 2 kilovek, v létě mi jedna stačí cca na 5 dní (lednice, vařič, topení za tu dobu tak hodina), takže by pro mě 10 kilovka byla zbytečná a aspoň mám přehled, kolik plynu už nemám a kolik ještě jo :-) Takže na týden mi s přehledem stačí 1 + 1 rezervní a v nejhorším ji za kilo vyměním kdekoli u pumpy. (a v nouzi nejvyšší bych ji dokázal naplnit z LPG auta, což ale v kempu nedělám, prosím bez komentářů ...)
Na cestu se to snažím zavírat, pokud nezapomenu ...
Predom Prespol N126a (1976) a Beyerland Vitesse 4.00 CT (1987) za utahanou Octavkou 1,6 LPG ... samozřejmě ne současně :-)
Ondra, Kačula, Franísek, Mařenka a chlupatej hlídač Bobinka