Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Jaký satelit?

Poslední aktualizace před 7 let
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

hms77 napsal:

ja v tom odkazu nevidim jaky model pouzivate,pouze odkaz na satservis??


Poloautomatický komplet 80cm a nyní automat komplet 80cm
Kartu mám Skylink - používám střídavě doma + v autě.
K přijímači ještě IR čidlo na ovládání, protože přijímač mám
schovaný ve skřínce.
H
hms77Nováček
Přidáno před 7 let
ja v tom odkazu nevidim jaky model pouzivate,pouze odkaz na satservis??
Vlasta1Vlasta1Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

tuareg napsal:

http://www.satcar...

Mám ho už tři roky a pohoda


Mám již druhý, nejdříve poloautomat, nyní automat a mohu jen souhlasit.
tuaregtuaregČlen
Přidáno před 7 let
http://www.satcar...

Mám ho už tři roky a pohoda
!yZdeněk 53,!o Milada 52,:i Buddy 3,5, Oskar 1, Hyundai ix35, 2,0 CRDi, 4x4, 135 kw, automat - Superb I, 2.5 Tdi V6,120 kw - Superb II, 2.0 TDi, 125 kw, DSG - Swift Corniche 15/2
H
hms77Nováček
Přidáno před 7 let
Zdravim dokaze mi poradit nekdo jaky satelit poriditit ?bazar napr. nebo nove? dekuji

https://auto.bazo...-Astra.php

https://auto.bazo...ny-atd.php
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

tomas_ napsal:

a na té astře jede freesat i skylink popřípadě jestli jsou ještě další poskytovatelé?



http://www.parabo...
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
T
tomas_Člen
Přidáno před 7 let
a na té astře jede freesat i skylink popřípadě jestli jsou ještě další poskytovatelé?
Zdenek a AlenaZdenek a AlenaČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

tomas_ napsal:

jak je to s pokrytím poskytovatelů v současné době?

díky za info


http://www.parabo.../astra-3b/
Zdeněk 69 Alena 61, vnuk Péťa 19 občas i Matěj 12
T
tomas_Člen
Přidáno před 7 let
jak je to s pokrytím poskytovatelů v současné době?

díky za info
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Promiň, že odpovídám až nyní, ale do CZ jsem přijel až dnes. Já jsem přece vůbec nepsal, že jedeme do Birminghamu v Německu! Dnes, ve světě internetu není problém si do jakéhokoli mapového systému zadat cestu z našeho bydliště (Plzeň) do Birminghamu a to cestu tam přes Göbrichen a cestu zpět přímo. Cestou tam jsme ujeli 1400 km a cestou zpět 1300 km. Při délce celé cesty 2700 km nepovažuji 100 km navíc za problém. A pro vaši informaci, jeli jsme do Birminghamu na Cruft´s. Jeli jsme vystavovat našeho leonbergera Arona na největší výstavu psů na světě. Výstava je zapsaná v Guinessově knize rekordů. Když jsme tam byli poprvé před sedmi lety bylo tam 22600 psů. Letos již přes 2600.

Automatické sloučení 17.03.2014 01:27:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Promiň, že odpovídám až nyní, ale do CZ jsem přijel až dnes. Já jsem přece vůbec nepsal, že jedeme do Birminghamu v Německu! Dnes, ve světě internetu není problém si do jakéhokoli mapového systému zadat cestu z našeho bydliště (Plzeň) do Birminghamu a to cestu tam přes Göbrichen a cestu zpět přímo. Cestou tam jsme ujeli 1400 km a cestou zpět 1300 km. Při délce celé cesty 2700 km nepovažuji 100 km navíc za problém. A pro vaši informaci, jeli jsme do Birminghamu na Cruft´s. Jeli jsme vystavovat našeho leonbergera Arona na největší výstavu psů na světě. Výstava je zapsaná v Guinessově knize rekordů. Když jsme tam byli poprvé před sedmi lety bylo tam 22600 psů. Letos již přes 2600.


Chybička se vloudila: Letos již přes 26000
Upravil Pepa z Plzne dne 17.03.2014 02:27, před 10 let
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Víš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa


OK souhlasím.s tebou.
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let
Jelikoz se tu opet zacina kazit vlakno nepodstatnymi skutecnostmi, tak take pridam komentar, i kdyz ne uplne tykajici se satelitu.

Se servisem v Nemecku mam tez vynikajici zkusenosti, hlavne diky tomu, ze opravdu maji presne spocitano kolik zasah zabere casu a tak clovek prijede i odjede dle planu - to u nas nefunguje ani u osobaku.

V takovem pripade pak muze clovek podobnou akci prave provest pri ceste nekam zapadnim smerem, jelikoz si mezitim v pohode odpocine a nez si odpocine, je hotovo.
Hodinova sazba vysoka je, ale zase ma zkusenost pravi, ze je vse skladem, na kazde otoceni klicem maji normu a tak ve finale myslim, ze to stoji podobne jako u nas diky tomu, ze je to rychleji vyrizene.

K rohlikum a slevam bych dodal, ze je to problem pochopitelny, jelikoz jsme zrucny narod a preci jen nemame na rozhazovani, tudiz to pak vypada, jak to vypada, mnoho lidi ma dojem, ze je skoda za podobny ukon nekomu platit a jako vzdy, v nekterych pripadech tomu tak i muze byt.

Pak se stava, ze zakaznik chce odecist rohlik a kafe z faktury (pokud si kvuli DPH vubec o nejakou rekne) a servis to zase ozuli nekde jinde (treba na jiz zminovanem Sikaflexu) a nakonec jsou vsichni spokojeni v ceskem stylu - a to je preci hlavni ....

Myslim ale, ze se to vse pomalu zlepsuje a nakonec se to v dobre obrati, jen to chce take vice obytek, aby situace servisu dovolovala drzet vice veci skladem bez nutnosti objednavani a aby byly dostatecne obraty od zakazniku ....
E
ElxČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

jarda77 napsal:

:) , je to bohužel přesně jak píšeš, tady u nás v ČR.

Automatické sloučení 08.03.2014 11:33:

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Víš, chtělo to ve škole dávat větší pozor, Birmingham je v anglii, a pokuď tam jedeš autem tak nějak tak přes to německo musíš jet.


Je fakt, že jsem tomu ve škole moc nedal. V Birminghemu jsem byl několikrát v Anglii také i pracovně, Anglie je krásná ale pán píše, že servis dělal přímo u výrobce nedaleko Karlsruhe a ejhle "Jeli do Birminghemu....", moc tomu tedy nerozumím. Ale člověk se pořád učí.

"Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka."
jarda77jarda77Člen
Přidáno před 10 let
:) , je to bohužel přesně jak píšeš, tady u nás v ČR.

Automatické sloučení 08.03.2014 11:33:

Citovat

Elx napsal:

jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?


Víš, chtělo to ve škole dávat větší pozor, Birmingham je v anglii, a pokuď tam jedeš autem tak nějak tak přes to německo musíš jet.
Upravil jarda77 dne 08.03.2014 12:33, před 10 let
sipadansipadanČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

JiPe Highlanders napsal:

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.


Jo tak to má vypadat. Za 3.000,- na hodinu se dají dělat služby jedna báseň. Ale to je vyspělý německý styl. V Čechách ti po tobě bude "zákazník" chtít odečíst pečivo a kafe z ceny opravy aby to měl levnější, a pak začne žebrat o slevu z 500,- Kč za hodinu.
E
ElxČlen
Přidáno před 10 let
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.


Jo tak to má vypadat. Za 3.000,- na hodinu se dají dělat služby jedna báseň. Ale to je vyspělý německý styl. V Čechách ti po tobě bude "zákazník" chtít odečíst pečivo a kafe z ceny opravy aby to měl levnější, a pak začne žebrat o slevu z 500,- Kč za hodinu.
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 10 let
Víš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa
B
betart68Člen
Přidáno před 10 let

Citovat

Pepa z Plzne napsal:

Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.




Každý hovoříme o jiném satelitu hlavně je to úplně jiná cenová relace.
Ale takto má asi servis vypadat klobouk dolů.Snad se to v ČR taky naučíme.
Pepa z PlznePepa z PlzneČlen
Přidáno před 10 let
Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:

Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.

Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 18
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,501,710 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.25361 sekund | Průměrně za: 0.25361 (0) sekund | Dotazy: 139 | Použitá paměť: 2.36MB/2MB