Citovat
hms77 napsal:
ja v tom odkazu nevidim jaky model pouzivate,pouze odkaz na satservis??
Citovat
tuareg napsal:
http://www.satcar...
Mám ho už tři roky a pohoda
Citovat
tomas_ napsal:
a na té astře jede freesat i skylink popřípadě jestli jsou ještě další poskytovatelé?
Citovat
tomas_ napsal:
jak je to s pokrytím poskytovatelů v současné době?
díky za info
Citovat
Elx napsal:
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Citovat
Elx napsal:
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
Promiň, že odpovídám až nyní, ale do CZ jsem přijel až dnes. Já jsem přece vůbec nepsal, že jedeme do Birminghamu v Německu! Dnes, ve světě internetu není problém si do jakéhokoli mapového systému zadat cestu z našeho bydliště (Plzeň) do Birminghamu a to cestu tam přes Göbrichen a cestu zpět přímo. Cestou tam jsme ujeli 1400 km a cestou zpět 1300 km. Při délce celé cesty 2700 km nepovažuji 100 km navíc za problém. A pro vaši informaci, jeli jsme do Birminghamu na Cruft´s. Jeli jsme vystavovat našeho leonbergera Arona na největší výstavu psů na světě. Výstava je zapsaná v Guinessově knize rekordů. Když jsme tam byli poprvé před sedmi lety bylo tam 22600 psů. Letos již přes 2600.
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Víš, já jsem ten popis uváděl pro názornost. Ať se jedná o jednoduchý, ručně stavitelný satelit, nebo o 90 cm automat, třeba ještě s internetem, je důležité popsat podrobně zkušenosti. Právě proto, že každý má jiné požadavky na vlastnosti a také svoji představu o penězích. Mě by při rozhodování o koupi moc nepomohlo konstatování, že někdo má určitý typ a je s ním spokojen.
A to jsem zapomněl ještě na četnost používání. Ten, kdo v obytňáku stráví třeba jen 14 nocí za rok, bude mít asi jinou představu, než ten, který v něm stráví za rok třeba jako my s manželkou okolo 60-ti nocí ročně.
Pepa
Citovat
jarda77 napsal:
:) , je to bohužel přesně jak píšeš, tady u nás v ČR.
Automatické sloučení 08.03.2014 11:33:
Citovat
Elx napsal:
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
Víš, chtělo to ve škole dávat větší pozor, Birmingham je v anglii, a pokuď tam jedeš autem tak nějak tak přes to německo musíš jet.
Citovat
Elx napsal:
jeli "do Birminghamu", kde to je v Německu aby to nebyla zajížďka?
Citovat
JiPe Highlanders napsal:
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:
Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.
Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.
Jo tak to má vypadat. Za 3.000,- na hodinu se dají dělat služby jedna báseň. Ale to je vyspělý německý styl. V Čechách ti po tobě bude "zákazník" chtít odečíst pečivo a kafe z ceny opravy aby to měl levnější, a pak začne žebrat o slevu z 500,- Kč za hodinu.
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:
Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.
Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.
Citovat
Pepa z Plzne napsal:
Dovolil bych si malou poznámku. Když někdo napíše, že je s tím kterým výrobkem spokojen, to dle mého názoru nestačí. Zejména ne u satelitního systému. Je nutné také napsat způsob užívání. Když se bude někdo pohybovat okolo středu Evropy, bude mu stačit i něco méně kvalitního a bude určitě spokojen. Jiná situace bude, když bude cestovat trochu dále. Mohu popsat svoje zkušenosti asi takto:
Mám 6 let Oyster 65 cm s automatickým vyhledáváním. Kartu používám Freesat, dříve to bylo UPC. Dříve tedy satelit Astra a nyní Tor. Na nejvzdálenějších místech směrově jsem od CZ byl:
Jih - Gibraltar, Sicílie, Řecko Meteora. Příjem bez problémů
Západ - západní pobřeží Irska. Příjem bez problémů
Východ- Burgas, Kišiněv. Příjem bez problémů
Sever-Nordkap. Příjem byl ještě cca 80 km nad severním polárním kruhem, ale na samotném Nordkapu již ne.
Shodou okolností jsem si nechal v pondělí, 3.3.2014 provést celkový servis systému přímo u výrobce, t.j. v městečku nedaleko Karlsruhe. Firma se jmenuje:
Ten Haaft GmbH
Oberer Strietweg 8
D-75245 Neulingen-Göbrichen.
Myslím si, že stojí za to se podělit o zkušenosti.
1) temín a přesnou hodinu jsme si domluvili předem emailem. Jeli jsme do Birminghamu a nebyla to pro nás velká zajížďka.
2) Přijeli jsme na jejich adresu v neděli večer. Mají tam přímo u vchodu do recepce parkoviště pro asi 6 karavanů. Místa jsou vybavena zdarma el. přípojkou a je k dispozici tekoucí voda celou noc. Chytili jsme poslední volné místo.
3) Ráno nám v 7,20 někdo zaklepal na dveře. Přišel zaměstnanec firmy a předával nám sáček, ve kterém byly 4 ks pečiva k snídani. Každý kousek jiný, aby si každý mohl vybrat. Když jsme chtěli platit, bylo nám řečeno, že je to pozornost firmy. My jsme se potom šli ohlásit do recepce hned po otevření, t.j. v 8 hod. Opravu jsme měli domluvenou na 9-tou.
4) V recepci jsme vyplnili jednoduchý formulář, obdrželi jsme dvě expresa a byli jsme požádání o posečkání až budou vyřízeni ti, kteří byli objednáni na 8,00.
5) V cca 8,40 k nám přišel technik. Chtěli jsme přehrát nový software a provést údržbu na anténě, která se v zimě stavěla již velmi pomalu.
6) Technik odmontoval reciever a ze střechy antenu. Za cca 1,5 hod bylo vše namontováno. Antena rozebrána, vyměněno těsnění a promazány pohyblivé části. V recieveru nový software. Jednak je užívání nyní graficky lepší, má některé funkce navíc a hlavně jsou tam všechny nové programy a programové změny za těch 6 let, co systém máme.
7) Zaplatili jsme kartou 160 EURO a odjížděl s pocitem, že asi takto se má dělat služba zákazníkům. Po celou dobu všichni velmi příjemní a s úsměvem.