Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Motor Fiat Ducato 2.5D vs Ducato 2.5TD

Poslední aktualizace před 5 let
P
pdNováček
Přidáno před 5 let
@pachta: Moc děkuji
Pavel
pachtapachtaČlen
Přidáno před 5 let
Přes přepad do nádrže, vede se to ze vstřikovacího čerpadla nahoru ke žhavicí cívce a od ní zpátečkou do nádrže.
Hanka a Pavel
P
pdNováček
Přidáno před 5 let
Ahoj,
mám provedenou výměnu 2,5D za 2,5TD, akorát nemám připojené žhavení. Když je teplota pod nulou, startuju to na 3x-4x, takže jsem to dal do servisu připojit a tam netuší odkud přitáhnout přívod paliva. Neporadí prosím někdo? Díky. Pavel
milan59milan59Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj Floridane79
měl bych jednu převodovku mít zahrabanou v garáži, ale tam půjdu nejdřív na jaře. Jestli na to nějak nespěcháš, tak si mě poznamenej a až se oteplí, tak se ozvi. Nevím v jakém je stavu, ale měla by být v pořádku. Ahoj Milan
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 8 let
Jak to asi dopadlo na te STK. By me zajimal vysledek....

Automatické sloučení 03.04.2016 15:41:
jen takovej dotaz, nemate nekdo k mymu hranatymu Ducatu funkcni nevycvachtanou prevodovku na 2.5TD motor? Treba nekomu lezi nevyuzita v garazi a nevi co s ni :-) ...

Automatické sloučení 06.02.2018 11:46:

Citovat

floridan79 napsal:

Jak to asi dopadlo na te STK. By me zajimal vysledek....

Automatické sloučení 03.04.2016 15:41:
jen takovej dotaz, nemate nekdo k mymu hranatymu Ducatu funkcni nevycvachtanou prevodovku na 2.5TD motor? Treba nekomu lezi nevyuzita v garazi a nevi co s ni :-) ...


Stale plati ze shanim prevodovku pro 2,5TD na stary Ducato.
Jinak co se mezichadice tyce taky jsem dodelaval. Kolik kW to ma navic nevim, da se to nekde zmerit a kolik to stoji?
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Upravil floridan79 dne 06.02.2018 12:46, před 6 let
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let
Repasovatelné je ale cena u Lukasu je vetšinou poměrně vysoká...Nahraditelné Boschem je,ale ne každým.Jsou dva průměry hřídelí.a musí se přidat na naftě,což Bosch umožnuje.A nebudou sedět rysky na vrchní části rozvodu,protože Bosch je jakoby o polovinu otočený...možná bude překážet domek korektoru nahoře na čerpadle-asi trošku pobouchat karoserii:_
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Upravil petr a jarka dne 29.05.2011 23:49, před 13 let
P
PilotekČlen
Přidáno před 13 let
Znalci, prosim Vas o odpovede na nasledujuce otazky:

1) Je vstrekovacie cerpadlo Lucas v motoroch 2.5D 54kW a 2.5TD 70kW (U25/661 a U25/674 resp. CRD93L a CRD93LS) REPASOVATELNE? Robia to diesel servisy, su na to diely a stolica?

2) Da sa Lucas v tychto motoroch nahradit Bosch-om?
Ak ano, neviete niekto aky typ Lucasu sa da nahradit akym typom Bosch-u?

Dakujem.
Peugeot J5 2.5D Knaus Traveller 570 1992 náš veterán :-)
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let
Jen jako zajímavost-motor použity v Peugeot J5 a Citroen C25 se vyráběl ve třech verzích...2.5D- 50kw 2.5TD -70kw a do dodávek NIKDY nemontovaný 2,5 TD 88kw-ten byl použit v Citroenu CXII turbo2, ma navic chladic vzduchu...a patrně i jiné vstřikovací čerpadlo.ale ten chladič je nejduležitější..:)
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
V pátek jedu na Moravu do sklípku, tak já ty větší vůle a menší odpory otestuju.:^
G
Nováček
Přidáno před 13 let

Citovat

Mekki napsal:
Tuhle pověru znám a taky mě to napadlo. V tom případě bych asi sehnal TD a celej ho zgenerálkoval, ty prachy bych do toho asi vrazil a zas bude na 20 let pokoj.!) Ale je pravdou, že když jsem to napodzim koupil, tak to nejelo vůbec a ani to nezahulilo černě, tak jsam si trochu pohrál s dávkou na čerpadle a teď si při plným výkonu lehce zakouří a zdá se, že se pořád rozjíždí.


To ale není pověra.Když jsem kdysi jezdil jako mechanik na mistrovství ČR superbiků,tak každýmu,jakmile si začal libovat,že motorka jede jak z praku,se to za pár kol rozletělo.Má to i logickej podklad.Pokud je motor volnější,má menší vnitřní odpory a jede líp.A nejlíp těsně před rozpadem(bohužel).
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
Tuhle pověru znám a taky mě to napadlo. V tom případě bych asi sehnal TD a celej ho zgenerálkoval, ty prachy bych do toho asi vrazil a zas bude na 20 let pokoj.!) Ale je pravdou, že když jsem to napodzim koupil, tak to nejelo vůbec a ani to nezahulilo černě, tak jsam si trochu pohrál s dávkou na čerpadle a teď si při plným výkonu lehce zakouří a zdá se, že se pořád rozjíždí.
G
Nováček
Přidáno před 13 let

Citovat

Mekki napsal:
Zbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.



Jen aby to nebylo takový to zlepšení těsně před smrtí.Než to v motoru zaklepe,tak těsně předtím většinou jede jak střelenej:|
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Mekki napsal:
Rád bych prubnul 16" kola na D, myslím, že by se s tím dalo jezdit a otáčky by šly o trochu dolu.



to neveme...ja dal misto 185 14- 195 14 a je to znat.sice to o neco min toci ale je to tupejší. 16 je už moc,to budeš často na 4ce.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
Rád bych prubnul 16" kola na D, myslím, že by se s tím dalo jezdit a otáčky by šly o trochu dolu.
petr a jarkapetr a jarkaČlen
Přidáno před 13 let
ono to neni jen o D nebo TD. TD motory maji prevodovky vyhnané do rychla, jako přiklad uvedu 5ty stupen-2.5d ma poměr 1,300 a 2,5Td ma 1,480 do rychla. k tomu 16tky kola místo 14tek...rozdil na obvodu je cca 20cm....od zkušených jsem dostal radu udělat 2,5TD a požít převodovku s D. ta td je moc rychla.trošku jsem počital a vyšlo mi-při 3tis ot. motoru na 16tkach kolech s TD převodovkou-117km-h s D převodovkou-99km-h....vztahuje se na motory citroen a peugeot.dukato ma vlastní převodovku,tam to muže být odlišné..
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
R
RemzinČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Mekki napsal:
Zbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.


to Mekki , tak koukám že asi zas takovej rozdíl to nebude jestli D nebo TD . Mi jsme jeli to semé místo loni z putovní dovolené a měl jsem podobné obavy jako ty a nakonec taky za 4 a nahoře 5 . Já bych to asi neměnil v kopcích to bude trochu línější tahoun , ale přece obytka se skoro 3,5 t není závoďák a zase když jezdíš rozumně a moc ho nehoníš dá se jezdit pod 10 l na 100 osobní zkušenost a to jezdím mezi 80-90 a včas řadit jak padnou otáčky tak je ti turbo stejně k prdu než se to sebere tak řadíš . Jarda
!y Jarda , :y Lenka , :a Lukáš a !z Štěpánka
Mercedes Benz Vito + Knaus Südwind
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let
Zbláznilo se mi auto!!!:o O víkendu jsem jel od Prahy na Tábor a hrozil jsem se kopce u Votic, kdo to neznáte, tak je to asi 3km dlouhý táhlý stoupák na Českou sibiř, říkal jsem si, veme to trojka nebo budu muset za dvě?? ... Něco osvitilo mojeho dědka a dal to za 4 a úplně v klidu, čuměl jsem jako blázen, a to nefoukal vítr do zad..... Zřejmě nebudu měnit 2,5D za TD.
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 13 let
Do Fiatu v Hulíně už jsem volal.Je zima nejezdí.Mám se připomínat.To bylo první kde jsem to zjišťoval.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
R
RemzinČlen
Přidáno před 13 let
Já teda mám 2,5TD 70kw , ale zase na mě v továrně zapomněli se servem a to bych si dal líbit já jen nevim co je vše potřeba jestli stačí samotné řízení nebo musím koupit i řídící tyč co jde až do volantu a taky čerpadlo i s nějakym držákem . Jarda
!y Jarda , :y Lenka , :a Lukáš a !z Štěpánka
Mercedes Benz Vito + Knaus Südwind
Upravil Remzin dne 06.02.2011 01:17, před 13 let
MekkiMekkiČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

Vasu napsal:
Dnes jsem hovořil s odborníkem na tyto auta - rozdíly mezi motory 54 a 70 kW a rozdíly s pneu 14 a 16.
Ten mi vysvětli, že kdybych dal na auto 54 kW pneu 185/75/16 tak na 1. rychlostní stupěň bych to nepoznal, ale při 5. rychlostním stupni by to jelo jen po rovince. Rozdíl rychlostí mezi gumami je 8 %.
Motor 70 kW to utáhne, takže místo maximální rychlosti 125 km/hod při 54 kW jede s 70kW 135 km/hod.
Asi horší by to bylo se spotřebou, častěji bych jezdil na 4. stupeň. Nejlépe by bylo si gumy na týden půjčit a vyzkoušet to. Počkáme na jaro !
Hm. 125km/hod je pro mě sen, já jedu 105 a už to točí tak, že myslím, že se to rozpadne, ideál je 80-85 km/hod. Pokud máš možnost to prubnout s 16kama, tak bych to jen uvítal.:^
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 22
Členové online 0

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,533,388 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.26710 sekund | Průměrně za: 0.2671 (0) sekund | Dotazy: 130 | Použitá paměť: 2.2MB/4MB