Citovat
Karel Prokop napsal:
na normální kolo je 1000W podle mýho moc. pokud se na tom chceš svízt a porovnat to s normálním kolem, tak přijeď, máme obojí.
Citovat
Karel Prokop napsal:
na normální kolo je 1000W podle mýho moc. pokud se na tom chceš svízt a porovnat to s normálním kolem, tak přijeď, máme obojí.
Citovat
Karel Prokop napsal:
Simcha: Petře, s dojezdem to není tak zlý: mám 140kg a ujedu na tom 50-70km na 13Ah baterku. Na Fatbiku, s prasečím valivým odporem (pryže Specialized 4,6"). Fatbike je Specialized s 1000W a vidlí Rockshox Bluto, takže celková váha i s nosičem je 28kg (+já).Ten motor si pro výkon "sáhne" jenom když je potřeba. Běžně jezdím do 200W, max 400W, ale v sobotu na Děčínskej Sněžník jsem táhnul nahoru kluka na celopéru a v tom nejvyšším zlomu jsem poprvé použil celej 1000W výkon. Jinak i tam v kopci nám oběma stačilo 800W. To bylo VELMI zajímavý zjištění.
Comp s baterkou 14Ah se mi změřit nepodařilo, páč víc jak cca 50km na ráz neujedu, ale počítám že dojezd tam bude podobnej protože motor umí špičkově až 750W (řízenej tlakovým čidlem na šlapacím středu) takže v podstatě si "zobne" (když je potřeba) stejně jako kilowatta. Integrovanej Bafang Maxdrive má příkon 720W takže jede o maličko míň, ale je to taky vcelku povedená jednotka.
Oproti klasický BBS-1 s 250W je jízda významně komfortnější. BBS HD se chová jako vidlicovej šestiválec. BBS 1 jde poměrně snadno "čipnout" na 350W Měl jsem ji a taky vyjela skoro všechno. Problém byl spíš v mojí hlavě, ne v pohonu.
Zdenek: kolobrndu zatím evropská legislativa pokud vím neřeší, jezdili jsme na ní taky, ale kola už řeší velmi významně. Antidumping a další věci. Velmi fundovaně se touhle legislativou zabývá Kuba Dittrich z E-Kolo.cz
Obávám se že např v Německu by karambol s nehomologovaným kolem měl fatální následky (jako když pojedeš vožralej - můžeš za všecko, i když za nic nemůžeš).