Citovat
Nemilany napsal:
Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.
Citovat
Tom a Zdena napsal:
Citovat
Nemilany napsal:
Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.
I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!
Citovat
Pirat z Ruzyne napsal:
Citovat
Tom a Zdena napsal:
Citovat
Nemilany napsal:
Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.
I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!
Ahoj, jak již tady zaznělo, reklamovat to nehodlám, a s nákupem jsem byl nespokojený. Zřejmě na rozdíl od tebe očekávám, že zakoupím nový výrobek v odpovídajícím stavu, chápu, že ty to máš třeba nastavené jinak. Jenom mě napadá, že kdyby někdo nezveřejnil, že některé potraviny jsou osolené polskou posypovou solí, tak to papáme asi ještě nyní. Zdravím a mnoho štěstí v podnikání, když máš těch 100 obchodních zastoupení :D . Pirát
Citovat
PPPmyto napsal:
Citovat
Pirat z Ruzyne napsal:
Citovat
Tom a Zdena napsal:
Citovat
Nemilany napsal:
Myslim si, ze autorovi nejde o reklamaci, ale o to, ze prodejce s klidnym srdcem preda zabalenou vec, ktera neni nova, ale jevi znamky opotrebeni.
I tak bych prvně zavolal a kontaktoval prodejce. Až podle toho, jak by se k tomu postavil bych na něj plival na diskusním fóru špínu a nedoporučoval bych u něj nakupovat !!!! Píši jen vlastní zkušenost z podnikání, kdy a teď se omlouvám zakladateli tohoto příspěvku ehm nějak nemohu najít slušná slova jak bych to nazval, tak to přejdu slovy, že tento druh zákazníků mne samotnému vadí. Ročně prodám 6000ks výrobků, máme cca 100 obchodních zastoupení, kde jsou věci mezi nebem a zemí, které majitelé firmy neovlivní a je jen na nich, jak se k čemu postaví a co za informace se k nim od zákazníků dostane, aby mohli sjednat nápravu, či na firmě a zlepšení pracovat. Osobně bych a tak to dělám - věc při zakoupení rozbalil, překontroloval. Taktéž činím, když mne něco doveze ppl. Pak bych reklamoval, pak bych vyčkal jak věc firma vyřídí. Pokud by se k tomu postavila špatně, následně bych dal svůj názor na diskusní fórum. Toto je můj názor. Osobně jsem od této firmy nic nezakoupil, nemám tam nikoho z rodiny ani milenku. Jen se mne tento postup recenze jako podnikajícího subjektu dotýká a tak se cítím podělit o svůj názor, stejně jako se cítil podělit majitel zakoupeného stolku. Dále bych chtěl uvézt, že nejsem namyšlený a neuvádím zde, že vůči mojí firmě nejsou vedeny některé reklamace neoprávněně a někdy jsem i sám špatný, jak je některé naše pobočky špatně řeší i když reklamace podobného druhu jsou velice nešťastné, je lepší ohnout hřbet až k zemi. Pro zákazníka který ale nic nereklamuje, nepodělí se s tou firmou od které zboží zakoupil o špatnou zkušenost že je nespokojený, nemůže ani sebelepší firma nic udělat, jen si tu může ta firma smutně přečíst recenzi, pokrčit rameny a sami se zeptat pane bože vlastně ,, proč ,, !!!!
Ahoj, jak již tady zaznělo, reklamovat to nehodlám, a s nákupem jsem byl nespokojený. Zřejmě na rozdíl od tebe očekávám, že zakoupím nový výrobek v odpovídajícím stavu, chápu, že ty to máš třeba nastavené jinak. Jenom mě napadá, že kdyby někdo nezveřejnil, že některé potraviny jsou osolené polskou posypovou solí, tak to papáme asi ještě nyní. Zdravím a mnoho štěstí v podnikání, když máš těch 100 obchodních zastoupení :D . Pirát
dělám taky do obchodu.Kdybych si přečetl špatnou recenzi na sebe,hned zákazníkovi volám o co jde.ale když nevím tak je to potom pomluva.A proti ní není obrany.Z asie to mohlo přijít rozbité a někdo to mohl v rychlosti hned poslat dál.Tohle co děláš je je špinavost.a to se nedělá.Měj se.