Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Podvody při měření emisí mají skončit

Poslední aktualizace před 6 let
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

ivan613 napsal:

Citovat

traktorista2 napsal:

Taky jsem zvědavej, jak to bude tento rok na STK :-(

Mám EURO 0 :|


Ja sa nebojím.My čo máme euro -10 sme predsa v pohode.Jediné čoho sa bojím je to brutálne vytáčanie motoru bez záťaže.Veď predsa nikto tak motor nevytáča.Pokiaľ sa nemýlim tak dymyvosť je 4,5 keď som bol naposledy tak mi namerali necelé 2.Technik mi tvrdil že s tým eurom -10 sa do emisí musím vliezť takmer vždy.Za chvíľku ma to čaká.

Dýmivost 2 ještě jde.Těch 4,5m dejme tomu.Ale v kempu jsem viděl avii,která dýmila minimálně 17metrů! :D
JozaJozaČlen
Přidáno před 6 let
moc se neraduj .... budou ti měřit emise a bojím se domyslet kam ti budou strkat tu sondu
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 6 let
Po přečtení toho článku jsem dospěl k závěru,že nejšťastnější budou ti co nic nemají a chodí pěšky,za chvíli se budeme bát i prdnout,aby jsme nenarazili na nějaký předpis a nařízení. :v
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
P
PryingČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Sapuki napsal:

to: floridan69
At si fotej co chtej, hlavne kdyby to tak neturovali.... Vzdycky mam pocit ze mi ventily a pistni krouzky vyletej vyfukem naproti pri tom jejich "mereni"....


Teda to jsi mě dostal. Přesně to samý si říkám já. Jdu vždycky kousek dál, aby mi to případně nenaflákalo:-))

Před Vánoci jsem byl na STK a už se jelo ponovu. Na emisích všechno stejný, jen fotili a fotili. Až pojedu s OA, nevím jak to dopadne. Vin mám ve schránce na plynové láhve, bokem, za nějakou slídou. Jenže tam mám plnící láhev pevně přidělanou. Třeba blejsknou tu láhev.


To neblejsknou, protože číslo budou chtít vidět a bez fotky vlak nejede. Minule jsem byl na stk s novým autem a rozebrali jsme půl auta než jsme číslo našli. Bylo pod sedákem zadní sedačky. :-(
Standa2Standa2Člen
Přidáno před 6 let
Standa2
K
kyklopČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

fido napsal:

Dříve se musel podepisovat souhlas s měřením emisí, že je to na vaše riziko. Dnes na to mají pojištění, ale je otázkou kolik by člověk dostal za poškozený motor, kde se oprava může vyšplhat i na 100 000,-.


Predpokladám, že nič. Pokiaľ sa ti rozpadne motor pri meraní emisií, tak si tam to auto musel dotlačiť, lebo už bolo už tesne pred smrťou, alebo po smrti. Emisie sa síce merajú pri plných otáčkach (obmedzené limitérom ak je funkčný) , ale bez záťaže :_
ivan613ivan613Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

traktorista2 napsal:

Taky jsem zvědavej, jak to bude tento rok na STK :-(

Mám EURO 0 :|


Ja sa nebojím.My čo máme euro -10 sme predsa v pohode.Jediné čoho sa bojím je to brutálne vytáčanie motoru bez záťaže.Veď predsa nikto tak motor nevytáča.Pokiaľ sa nemýlim tak dymyvosť je 4,5 keď som bol naposledy tak mi namerali necelé 2.Technik mi tvrdil že s tým eurom -10 sa do emisí musím vliezť takmer vždy.Za chvíľku ma to čaká.
fidofidoČlen
Přidáno před 6 let
Zeťákovi takhle umělci zablokovali bavoráka, na to se musí používat jen originální diagnostika. takže odtah do autorizovaného servisu a tam láci za odblokování.
Fido&Fidorka
M
mariaČlen
Přidáno před 6 let
celý je to šaškárna. Neprošel jsem se 4 roky starým Movanem. Nesvítila žádná výstraha, nicméně nějaká druhá řídící jednotka hlásila prý chybu žhavičů ( jak to mám jako uživatel vědět).

Sice to prý nemá na nic vliv, ale nejde to smazat, tak emise nelze oficiálně udělat. Při měření zjistili, že vypouštím snad čistší vzduch než nasávám. Takže za 5 tis. výměna žhavičů ( neoriginál, bo originál nejsou dostupné ) a znova.

20 let starý Master stačí smáznout chybu, rychle naměřit, než se znova objeví a vše je v naprostém pořádku.

Vůbec nejde o řešení nějaké ekologie. Jenom nám to bohužel díky focení trošku podražilo.
Spajky007Spajky007Člen
Přidáno před 6 let
Ten samej problém předloni Suzuki Swift rv 2000.Ale dal mi to stím že mě za dva roky nechce vidět. Tak jsem zvědav letos tam musím zase :(
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
F
FugAlaNováček
Přidáno před 6 let
Dneska mě vyhodily z emisí že jim auto nekomunikuje s jejich softverem.Prej se jim to nestalo poprvé.Na dotaz co s tím tak zazněla odpověd že je jim to buřt a at si jedu do Volva. Volvo v 70 d5. Jo a bylo to v Roztokách u Prahy.
Pavel 38, Alena 37, Zuzanka 6, Lucie 3,5, a mercedes sprinter Rimor
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 6 let
floridan79 napsal: A mam jednu zajimavou otazku..... Kterej motor bude mit horsi emise??? 1,9D 1989 nebo 2,5TD 1993? Pokud nebudou vychrochtane a budou mit vse vporadku, jde mi o typ, nikde nemuzu najit nejake tabulky kolik toho ktery jaky typ MA vypoustet teoreticky. Oba jsou to motory EURO 0 bez jakochkoliv eurokurvitek typu EGR nebo filtru pevnych castic.
Také by mne to zajímalo?? Navíc ani nevím podle čeho třeba konkrétně u mne ty hodnoty berou,když v TP nemám v řádcích týkajících se motoru a emisí vůbec nic,jen typ 8140.67,VIN a obsah 2500ccm. Štítek také žádný ?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
Spajky007Spajky007Člen
Přidáno před 6 let
Když se ti to potká na emisích. Tak ti nedají nic to auto to musí vydržet. Odpověď technika na STK
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
pachtapachtaČlen
Přidáno před 6 let
Když ti vylítají písty z motoru potkají se písty s ventily tak ti nikdo nic nedá jenom ti řeknou vytlačte si auto z dílny ven nechte si ho opravit a přijeďte na emise znovu je nám líto.
Hanka a Pavel
fidofidoČlen
Přidáno před 6 let
Dříve se musel podepisovat souhlas s měřením emisí, že je to na vaše riziko. Dnes na to mají pojištění, ale je otázkou kolik by člověk dostal za poškozený motor, kde se oprava může vyšplhat i na 100 000,-.
Fido&Fidorka
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

ferdasan napsal:

floridan79-mně by zajímalo ,jak se to bude řešit,až tím" tůrováním motoru opravdu ty kroužky a písty" vyběhnou výfukem nebo něco podobného.


No to by me taky zajimalo.... Protoze prakticky me to auto zkurvi technik co tam taha v zavreny garazi za lanko plynu na plny koule a me tam ani nepustej. Kdyz mu reknu NE, tak nebudu mit emise udelane, protoze on proste MUSI jinak mu to masina nezmeri. A ja to chapu, ne ze ne. Ale kdyby to neturoval tak se motor nepodela, protoze ja bych to takhle nikdy nevytacel ale asi bych musel dokazovat ja ze za to muze on. Podle nich auto bylo ve spatnem stavu a stalo by se to stejne jen jindy.. No zatim se to nestalo, mozna nikde nikomu ale ty obavy proste mam kdyz to slysim...

Otazkou je kde jsou na motor vyvijeny vetsi destruktivni sily aby se neco podelalo.... jestli kdyz na neutral turuje dyzla treba 5-6000 otacek a nebo kdyz ja jedu ultraprudkej kopec na dvojku plne nalozenej a slapnu tomu trochu abych ho vyjel. Rychlejsi otaceni versus vetsi namahani.

A mam jednu zajimavou otazku..... Kterej motor bude mit horsi emise??? 1,9D 1989 nebo 2,5TD 1993? Pokud nebudou vychrochtane a budou mit vse vporadku, jde mi o typ, nikde nemuzu najit nejake tabulky kolik toho ktery jaky typ MA vypoustet teoreticky. Oba jsou to motory EURO 0 bez jakochkoliv eurokurvitek typu EGR nebo filtru pevnych castic.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Upravil floridan79 dne 10.01.2018 17:03, před 6 let
F
ferdasanČlen
Přidáno před 6 let
floridan79-mně by zajímalo ,jak se to bude řešit,až tím" tůrováním motoru opravdu ty kroužky a písty" vyběhnou výfukem nebo něco podobného.
R
RudyČlen
Přidáno před 6 let
Toto je jen jeden s dalších příkladů neschopnosti státního aparátu vymoci zákonný stav. A tak se fotí a natáčí na STK, posílají souhrnná hlášení o DPH, existuje přenesená daňová povinnost, EET a další lahůdky kdy stát přenáší své povinnosti na soukromé subjekty ve snaze zabránit různým podvodům. Ve výsledku tím vším zatěžuje poctivé podnikatele i občany a podvodům stejně nezabrání. Moje poslední zkušenost z STK - většinu přesně vymezeného času technické kontroly zabralo focení a hledání čísel na podvozku. Poté už na vlastní kontrolu technického stavu auta moc času nezbylo...
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 6 let
Ano je to alibismus. Nehledě k tomu, že mezi kontrolami uběhne dlouhá doba.
Pokud by to mělo dávat smysl, tak jedině namátkové kontroly na silnicích .
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
jarous350jarous350Člen
Přidáno před 6 let
Naštěstí bude stačit vyfotit při první návštěvě a pak další roky už jenom posílat fotky. Ono jezdit každý 2 roky na STK a tím tvořit emise... to by EU taky nebyla ráda
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner


hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 14
Členové online 0

Celkem členů: 15,971
Nejnovější člen: lisky
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,479,756 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.30137 sekund | Průměrně za: 0.30137 (0) sekund | Dotazy: 136 | Použitá paměť: 2.28MB/4MB