JozaČlen Přidáno
před 6 letmoc se neraduj .... budou ti měřit emise a bojím se domyslet kam ti budou strkat tu sondu
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letPo přečtení toho článku jsem dospěl k závěru,že nejšťastnější budou ti co nic nemají a chodí pěšky,za chvíli se budeme bát i prdnout,aby jsme nenarazili na nějaký předpis a nařízení. :v
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...fidoČlen Přidáno
před 6 letZeťákovi takhle umělci zablokovali bavoráka, na to se musí používat jen originální diagnostika. takže odtah do autorizovaného servisu a tam láci za odblokování.
celý je to šaškárna. Neprošel jsem se 4 roky starým Movanem. Nesvítila žádná výstraha, nicméně nějaká druhá řídící jednotka hlásila prý chybu žhavičů ( jak to mám jako uživatel vědět).
Sice to prý nemá na nic vliv, ale nejde to smazat, tak emise nelze oficiálně udělat. Při měření zjistili, že vypouštím snad čistší vzduch než nasávám. Takže za 5 tis. výměna žhavičů ( neoriginál, bo originál nejsou dostupné ) a znova.
20 let starý Master stačí smáznout chybu, rychle naměřit, než se znova objeví a vše je v naprostém pořádku.
Vůbec nejde o řešení nějaké ekologie. Jenom nám to bohužel díky focení trošku podražilo.
Spajky007Člen Přidáno
před 6 letTen samej problém předloni Suzuki Swift rv 2000.Ale dal mi to stím že mě za dva roky nechce vidět. Tak jsem zvědav letos tam musím zase :(
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
Dneska mě vyhodily z emisí že jim auto nekomunikuje s jejich softverem.Prej se jim to nestalo poprvé.Na dotaz co s tím tak zazněla odpověd že je jim to buřt a at si jedu do Volva. Volvo v 70 d5. Jo a bylo to v Roztokách u Prahy.
Pavel 38, Alena 37, Zuzanka 6, Lucie 3,5, a mercedes sprinter Rimor
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 6 letfloridan79 napsal: A mam jednu zajimavou otazku..... Kterej motor bude mit horsi emise??? 1,9D 1989 nebo 2,5TD 1993? Pokud nebudou vychrochtane a budou mit vse vporadku, jde mi o typ, nikde nemuzu najit nejake tabulky kolik toho ktery jaky typ MA vypoustet teoreticky. Oba jsou to motory EURO 0 bez jakochkoliv eurokurvitek typu EGR nebo filtru pevnych castic.
Také by mne to zajímalo?? Navíc ani nevím podle čeho třeba konkrétně u mne ty hodnoty berou,když v TP nemám v řádcích týkajících se motoru a emisí vůbec nic,jen typ 8140.67,VIN a obsah 2500ccm. Štítek také žádný ?
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Spajky007Člen Přidáno
před 6 letKdyž se ti to potká na emisích. Tak ti nedají nic to auto to musí vydržet. Odpověď technika na STK
Škoda Superb II combi 4x4 + Fendt 410
Slávek-Petra-Zdenda
pachtaČlen Přidáno
před 6 letKdyž ti vylítají písty z motoru potkají se písty s ventily tak ti nikdo nic nedá jenom ti řeknou vytlačte si auto z dílny ven nechte si ho opravit a přijeďte na emise znovu je nám líto.
fidoČlen Přidáno
před 6 letDříve se musel podepisovat souhlas s měřením emisí, že je to na vaše riziko. Dnes na to mají pojištění, ale je otázkou kolik by člověk dostal za poškozený motor, kde se oprava může vyšplhat i na 100 000,-.
floridan79Člen Přidáno
před 6 letCitovat
ferdasan napsal:
floridan79-mně by zajímalo ,jak se to bude řešit,až tím" tůrováním motoru opravdu ty kroužky a písty" vyběhnou výfukem nebo něco podobného.
No to by me taky zajimalo.... Protoze prakticky me to auto zkurvi technik co tam taha v zavreny garazi za lanko plynu na plny koule a me tam ani nepustej. Kdyz mu reknu NE, tak nebudu mit emise udelane, protoze on proste MUSI jinak mu to masina nezmeri. A ja to chapu, ne ze ne. Ale kdyby to neturoval tak se motor nepodela, protoze ja bych to takhle nikdy nevytacel ale asi bych musel dokazovat ja ze za to muze on. Podle nich auto bylo ve spatnem stavu a stalo by se to stejne jen jindy.. No zatim se to nestalo, mozna nikde nikomu ale ty obavy proste mam kdyz to slysim...
Otazkou je kde jsou na motor vyvijeny vetsi destruktivni sily aby se neco podelalo.... jestli kdyz na neutral turuje dyzla treba 5-6000 otacek a nebo kdyz ja jedu ultraprudkej kopec na dvojku plne nalozenej a slapnu tomu trochu abych ho vyjel. Rychlejsi otaceni versus vetsi namahani.
A mam jednu zajimavou otazku.....
Kterej motor bude mit horsi emise??? 1,9D 1989 nebo 2,5TD 1993? Pokud nebudou vychrochtane a budou mit vse vporadku, jde mi o typ, nikde nemuzu najit nejake tabulky kolik toho ktery jaky typ MA vypoustet teoreticky. Oba jsou to motory EURO 0 bez jakochkoliv eurokurvitek typu EGR nebo filtru pevnych castic.
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
Upravil floridan79 dne 10.01.2018 17:03,
před 6 letfloridan79-mně by zajímalo ,jak se to bude řešit,až tím" tůrováním motoru opravdu ty kroužky a písty" vyběhnou výfukem nebo něco podobného.
Toto je jen jeden s dalších příkladů neschopnosti státního aparátu vymoci zákonný stav. A tak se fotí a natáčí na STK, posílají souhrnná hlášení o DPH, existuje přenesená daňová povinnost, EET a další lahůdky kdy stát přenáší své povinnosti na soukromé subjekty ve snaze zabránit různým podvodům. Ve výsledku tím vším zatěžuje poctivé podnikatele i občany a podvodům stejně nezabrání. Moje poslední zkušenost z STK - většinu přesně vymezeného času technické kontroly zabralo focení a hledání čísel na podvozku. Poté už na vlastní kontrolu technického stavu auta moc času nezbylo...
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 6 letAno je to alibismus. Nehledě k tomu, že mezi kontrolami uběhne dlouhá doba.
Pokud by to mělo dávat smysl, tak jedině namátkové kontroly na silnicích .
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
jarous350Člen Přidáno
před 6 letNaštěstí bude stačit vyfotit při první návštěvě a pak další roky už jenom posílat fotky. Ono jezdit každý 2 roky na STK a tím tvořit emise... to by EU taky nebyla ráda
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^