Citovat
Karel Prokop napsal:
Tedy pánové,
jestli někdo točí subminiaturní motůrek se 4t na zádech 1300ot do kopce - tak bejt tím motorem, tak mu ojnicí dám takovou přes hubu, že vystoupí za jízdy.
Tady je fakt potřeba jít na diagnostiku, ale ne s motorem,....
Autoškoly poskytujou tzv. kondiční jízdy. Vřele doporučuju.
Kebule: nevím jestli taky jezdíte takhle "na spotřebu", ale pokud jo, tak tohle může být jedna z příčin.
Internetem zdebilnělej kravaťák kterej v životě nebyl v motorárně (v kooperaci se zelenejma) vymyslí downsizing.
Nechápu lidi co si takovoudle píčovinu (subminiaturní motorek s prasečíma tlakama) koupí.
A poslední rána do mý šedivý palice je, že někdo v honbě za spotřebou mučí toho chcípáka 1300ot. do kopce. Časování vačky, komprese a úhly lopatek turba = veškerý děje jsou na tento druh používání vyloženě nastavený. Vysokozdvihovej stabilák s nízkou kompresí? Fakt mám dost.
Vo autě a jeho konstrukci lautr nic nevíte, sraček je plnej trh a vy si tady trháte vlasy?
Jak si někdo může koupit na 4 tunovou boudu dvoulitrovýho chcípáka, točit ho 1300 ot. do kopce a krmit ho řepkou do vysokotlakýho commonrailu? Bez aditiv?
Abyste alespoň trošičku upravili cetanový číslo při těch prasečích tlakách a debilním hoření?
Lidi proberte se !!!
Svět se v prdel obrací,....
Proč se před koupí takovýdle šílenosti nepoptáte někoho, kdo vo tom něco ví?
Proč rovnou jdete a vysolíte 1,5míle za věc, kerá je z principu časovaná bomba?
Dodávka která většinu času jezdí prázdná a má 2 tuny-jasný, proč ne, ale 4t obytka která má 3,5t permanentně?
Zešíleli jste ? Výroba evidentně jo. V touze po snížení ceny.
trend:
Zn. jediný kritérium výběrka je cena,.....
soráč, ale muselo to ze mě ven.
Páč jednou sem vlezu :o a hned mám dost.
Citovat
thomash1 napsal:
Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"
Citovat
kebule napsal:
Citovat
thomash1 napsal:
Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"
Díky za myšlenku, také mne napadlo, že motor mohl déle stát ve výrobě, na COC jsme ale nenašli datum výroby motoru. Zatím prodejci nenadáváme (stejně s námi nekomunikuje), spíše nás udivilo, že o možné chybě věděl, ale nezkontroloval před předáním ani neřekl před podpisem předávacího protokolu, ale až při našem odchodu. Prostě předal vůz, který nevěděl, jestli pojede nebo nepojede.
Citovat
thomash1 napsal:
Citovat
kebule napsal:
Citovat
thomash1 napsal:
Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"
Díky za myšlenku, také mne napadlo, že motor mohl déle stát ve výrobě, na COC jsme ale nenašli datum výroby motoru. Zatím prodejci nenadáváme (stejně s námi nekomunikuje), spíše nás udivilo, že o možné chybě věděl, ale nezkontroloval před předáním ani neřekl před podpisem předávacího protokolu, ale až při našem odchodu. Prostě předal vůz, který nevěděl, jestli pojede nebo nepojede.
Asi takove problemy měli proto te informoval určitě netušil že se to stane přece jsi psal že to fungovalo tak to bylo momentalne ok ted je na tobě co jsi udělal musiš vědět ty jestli jsi tankoval nebo něco jiného
Citovat
Garda napsal:
Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...
Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.
Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.
Citovat
kebule napsal:
Citovat
Garda napsal:
Nedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...
Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.
Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.
Neuvedla jsem důvod - závada nevznikla při výrobě motoru, ale při manipulaci s nástavbou. Pokud se montuje nástavba/příslušenství, tak je prý třeba odpojit snímač, s minimálním obsahem nafty v motoru a při popojíždění se pak můžou vstřiky poškodit a následně když dlouho vůz stojí, na špičkách vstřiků zkondenzuje voda a ty zreznou (u Harmáčka stál vůz 5 týdnů).
Snad jsem reprodukovala správně, ať mne prosím nikdo nechytá za neodborné slovíčko.
Citovat
Karel Prokop napsal:
Tedy pánové,
jestli někdo točí subminiaturní motůrek se 4t na zádech 1300ot do kopce - tak bejt tím motorem, tak mu ojnicí dám takovou přes hubu, že vystoupí za jízdy.
Tady je fakt potřeba jít na diagnostiku, ale ne s motorem,....
Autoškoly poskytujou tzv. kondiční jízdy. Vřele doporučuju.
Kebule: nevím jestli taky jezdíte takhle "na spotřebu", ale pokud jo, tak tohle může být jedna z příčin.
Internetem zdebilnělej kravaťák kterej v životě nebyl v motorárně (v kooperaci se zelenejma) vymyslí downsizing.
Nechápu lidi co si takovoudle píčovinu (subminiaturní motorek s prasečíma tlakama) koupí.
A poslední rána do mý šedivý palice je, že někdo v honbě za spotřebou mučí toho chcípáka 1300ot. do kopce. Časování vačky, komprese a úhly lopatek turba = veškerý děje jsou na tento druh používání vyloženě nastavený. Vysokozdvihovej stabilák s nízkou kompresí? Fakt mám dost.
Vo autě a jeho konstrukci lautr nic nevíte, sraček je plnej trh a vy si tady trháte vlasy?
Jak si někdo může koupit na 4 tunovou boudu dvoulitrovýho chcípáka, točit ho 1300 ot. do kopce a krmit ho řepkou do vysokotlakýho commonrailu? Bez aditiv?
Abyste alespoň trošičku upravili cetanový číslo při těch prasečích tlakách a debilním hoření?
Lidi proberte se !!!
Svět se v prdel obrací,....
Proč se před koupí takovýdle šílenosti nepoptáte někoho, kdo vo tom něco ví?
Proč rovnou jdete a vysolíte 1,5míle za věc, kerá je z principu časovaná bomba?
Dodávka která většinu času jezdí prázdná a má 2 tuny-jasný, proč ne, ale 4t obytka která má 3,5t permanentně?
Zešíleli jste ? Výroba evidentně jo. V touze po snížení ceny.
trend:
Zn. jediný kritérium výběrka je cena,.....
soráč, ale muselo to ze mě ven.
Páč jednou sem vlezu :o a hned mám dost.