Ahoj,
odešel mi originál zvedák na Fiat Ducato r.v.2011. Nevíte kde zakoupit náhradní, resp. jakou panenkou ho nahradit? Aby měla dostatečný zdvih. Zvedám za orig.místa na podlaze a zdvih je značný - panenky mají kolem 380mm. což je myslím málo.
Nebo panenkou zvedat za rameno?
Díky
Ponka
Jediné, co mě napadá, je improvizace ... najet na klín (pokud je s sebou vozíš) nebo něco podobného a tím si zvedneš trochu nápravu, ... pak by se tam panenka snad vešla.
Ale nemám to odzkoušené!!! ... a nechci to ani zkoušet v praxi:)
Ahoj, řeším zvedání u Forda, r.v. 2017. Auto se prodává bez rezervy, heveru, ... Myslel jsem, že na zvedání koupím panenku. Ale: na předku je zvedací bod 23cm nad zemí, na zadku je to 28cm. Když odečtu cca 12cm výšku pneu (když píchnu, budu sedět na ráfku), tak mi zbývá mezi předním zvedacím bodem a zemí 11cm. A toho se panenka nevejde. A i nůžkový zvedák bude asi problém. Zase je výhoda, že se v bou případech zvedá za nápravu, takže nepotřebuji velký zdvih. Nemáte s tím zkušenost? Díky
Ahoj, já osobně vozím i lepící sadu s kompresorem. Nevyzkoušené, ale na dálnici by to bylo první po čem sáhnu.
Lepší než si nechat auto shodit poryvem....
floridan79Člen Přidáno
před 7 letCitovat
Martin75 napsal:
Ahoj,
řešil jsem podobné. Měl jsem nůžkový "originál" a nic moc. Občas projeli zoubky uprostřed a auto šlo v průběhu zvedání dolů, ve finále pak závitová tyč strhla závit.
Pořídil jsem si něco jako je v příloze - panenka na 7 tun - koupil jsem na bazoši dvě za 600,- :-)
Výška zdvihu je okolo 30 cm (panenka má dvoustuňový p í s t) což je dostatečné. Zvednout obytku s tím dokáže i dítě.
Jojo panenku co ma zdvih pistu 30 cm hledam marne. Nechci zdvihat za rameno ci zadni napravu ale za body pro zvedani k tomu urcene. Ale tim padem musim zvednout auto az se vysune cely tlumic ci prohnou zadni pera na max a pak jeste kolo do vzduchu min 5 cm. Zatim mam ten origo nuzkovy hever ale ten si musim podkladat skoro 15cm tlustym drevem a je s tim desna drina. Potrebuju neco co se da vozit v aute vzdy a nezabira to moc mista jako treba ty hydraulicke zvedaky s koleckama. Premyslel jsem taky o "High-lift jack" ale k tomu zas nenajdu zadne zvedaci body na aute, Narazniky jsou moc mekke a prahy leda tak na ozdobu.... Hledam hledam...
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
YettiČlen Přidáno
před 7 letDefekt jsem řešil. Origo nůžkový zvedák v pohodě, jen ta ráčnička odešla. Naštěstí s sebou vozím velkou golu. Pořídil jsem i panenku 10t za cca 700-800,- a tu vozím s sebou. Zvedal jsem s i velký mobilheim. Včera jsem si s ní přezul na letní a v pohodě. Jednoduché rychlé .....
taky jsem si jednou pomohl tak, že jsem nafoukl měchy, podložil a vypustil měchy. Od tý doby co mám panenku jsem to už neměl důvod dělat.
BuerstnerČlen Přidáno
před 7 letTo strkáš hever až za kolo pod nápravu? A jak máš posichrováno, že se vršek heveru nesklouzne?
Upravil Buerstner dne 10.05.2017 18:49,
před 7 letBuerstnerČlen Přidáno
před 7 letPánové, jak řešíte, aby vám panenka (vršek heveru) nesklouzla z hladkého nosníku podvozku obytného přívěsu?
Já používám výrobek z Lídlu a bez problémů.
Aleš+Jarka+yeti+sprite 390
Martin75Člen Přidáno
před 7 letAhoj,
řešil jsem podobné. Měl jsem nůžkový "originál" a nic moc. Občas projeli zoubky uprostřed a auto šlo v průběhu zvedání dolů, ve finále pak závitová tyč strhla závit.
Pořídil jsem si něco jako je v příloze - panenka na 7 tun - koupil jsem na bazoši dvě za 600,- :-)
Výška zdvihu je okolo 30 cm (panenka má dvoustuňový p í s t) což je dostatečné. Zvednout obytku s tím dokáže i dítě.
Martin75 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
jarous350Člen Přidáno
před 7 letAha, to jsem ani nevěděl. Každopádně mi to šlo v pohodě, ale já mám lehkej a krátkej karavan. Je pravda, že se to jmenuje stabilizační noha, takže to na zvedání určeno nebude.
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
jarous350Člen Přidáno
před 7 letObytný přívěs jsem zvedal na těch heverech v rohách, což je pohoda. Pohoda skončila ve chvíli, kdy jsem zjistil, že rezerva je na otočné tyči, která se na jedné straně povolí, pak vytočí ven mimo karavan a pak jde teprv rezerva vyndat. Samozřejmě se u toho ale motaj ty nůžkový hevery. Takže hevery nahoru a znova. Stejně je to ale fousový, chce to oj co nejníž a pak teprv je zadek dostatečně zvedlej. Až bude prázdný kolo nebo nerovnej terén, tak jsem na sebe docela zvědavej.
Každopádně jsem stejně jako ty rád, že jsem si to nejdřív odzkoušel doma :D
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
Upravil jarous350 dne 09.05.2017 10:04,
před 7 letAhoj, panenka co mam , ma taky sroubovaci vrsek , ale to je pouze na priblizeni se k mistu zvedani, ze, nikoliv na zvedani samotne.
Panenka s dvojitym teleskopickym pistem, to slysim poprve - ale bylo by to idealni.
Problem je, ze pist panenky ma mensi zvih nez zdvih odpruzeni kola. Reseni je , jak pisete vyse zvednout auto podeprenim ramena a nikoliv karoserie, coz jsem nezkousel (ze strachu ze neco poskodim). Jsou panenky s ruznym zdvihem pistu, ovsem kolik potrebuji jsem zjistil az jsem zacal auto zvedat (a dostatecne nezvedl).
Az budu u auta, zkusim se podivat jestli to pujde zvednout za rameno bez toho ze bych musel mit obavy o svoji bezpecnost.
PS: Panenku s dvojitym pistem jsem nasel na netu. To je ono. Diky moc
Upravil grom dne 08.05.2017 17:51,
před 7 let