Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Hever, zvedak, defekt pneu a zvedani obytneho auta (alkovna)

Poslední aktualizace před 6 let
P
PonkaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj,
odešel mi originál zvedák na Fiat Ducato r.v.2011. Nevíte kde zakoupit náhradní, resp. jakou panenkou ho nahradit? Aby měla dostatečný zdvih. Zvedám za orig.místa na podlaze a zdvih je značný - panenky mají kolem 380mm. což je myslím málo.
Nebo panenkou zvedat za rameno?
Díky
Ponka
[img][/img]
V
victy a bearČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

hroznejpeta napsal:

Ahoj, řeším zvedání u Forda, r.v. 2017. Auto se prodává bez rezervy, heveru, ... Myslel jsem, že na zvedání koupím panenku. Ale: na předku je zvedací bod 23cm nad zemí, na zadku je to 28cm. Když odečtu cca 12cm výšku pneu (když píchnu, budu sedět na ráfku), tak mi zbývá mezi předním zvedacím bodem a zemí 11cm. A toho se panenka nevejde. A i nůžkový zvedák bude asi problém. Zase je výhoda, že se v bou případech zvedá za nápravu, takže nepotřebuji velký zdvih. Nemáte s tím zkušenost? Díky


origo nožnicový zdvihák na ford transit. Je skladný a relatívne ľahký. Vpredu máš na podloženie zdviháku určený bod, vzadu zdvíhaš za listové pero na jeho konci (prednom, alebo zadnom). Vozím so sebou kúsok dreveného hranolu 12x12cm na prípadné podloženie zdviháku. Uvedené platí pri "predohrabe". Mám síce starší ročník, ale pri pohľade na spodok nového auta rozdiel bol sotva badateľný.
EmhEmhČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

hroznejpeta napsal:

Ahoj, řeším zvedání u Forda, r.v. 2017. Auto se prodává bez rezervy, heveru, ... Myslel jsem, že na zvedání koupím panenku. Ale: na předku je zvedací bod 23cm nad zemí, na zadku je to 28cm. Když odečtu cca 12cm výšku pneu (když píchnu, budu sedět na ráfku), tak mi zbývá mezi předním zvedacím bodem a zemí 11cm. A toho se panenka nevejde. A i nůžkový zvedák bude asi problém. Zase je výhoda, že se v bou případech zvedá za nápravu, takže nepotřebuji velký zdvih. Nemáte s tím zkušenost? Díky


Taky jsem měl problém něco čím zvednu auto při malém prostoru pod nápravou. mám sníženou panenku na 10t. Každý rok 2x přezouvám asi jako většina. zatím bez problému.
https://www.vawob...ZYQAvD_BwE
asi něco takového. Já ji mám asi 8 let, ale heureka jich najde hodně ,, hydraulická panenka nízká"
Míra + Eliška
Upravil Emh dne 26.02.2018 18:49, před 6 let
I
Ivan a HankaČlen
Přidáno před 6 let
Jediné, co mě napadá, je improvizace ... najet na klín (pokud je s sebou vozíš) nebo něco podobného a tím si zvedneš trochu nápravu, ... pak by se tam panenka snad vešla.

Ale nemám to odzkoušené!!! ... a nechci to ani zkoušet v praxi:)
Ivan, Hanka a psice
H
hroznejpetaČlen
Přidáno před 6 let
Ahoj, řeším zvedání u Forda, r.v. 2017. Auto se prodává bez rezervy, heveru, ... Myslel jsem, že na zvedání koupím panenku. Ale: na předku je zvedací bod 23cm nad zemí, na zadku je to 28cm. Když odečtu cca 12cm výšku pneu (když píchnu, budu sedět na ráfku), tak mi zbývá mezi předním zvedacím bodem a zemí 11cm. A toho se panenka nevejde. A i nůžkový zvedák bude asi problém. Zase je výhoda, že se v bou případech zvedá za nápravu, takže nepotřebuji velký zdvih. Nemáte s tím zkušenost? Díky
M
Michal a EditaČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, já osobně vozím i lepící sadu s kompresorem. Nevyzkoušené, ale na dálnici by to bylo první po čem sáhnu.
Lepší než si nechat auto shodit poryvem....
floridan79floridan79Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

Martin75 napsal:

Ahoj,

řešil jsem podobné. Měl jsem nůžkový "originál" a nic moc. Občas projeli zoubky uprostřed a auto šlo v průběhu zvedání dolů, ve finále pak závitová tyč strhla závit.

Pořídil jsem si něco jako je v příloze - panenka na 7 tun - koupil jsem na bazoši dvě za 600,- :-)

Výška zdvihu je okolo 30 cm (panenka má dvoustuňový p í s t) což je dostatečné. Zvednout obytku s tím dokáže i dítě.


Jojo panenku co ma zdvih pistu 30 cm hledam marne. Nechci zdvihat za rameno ci zadni napravu ale za body pro zvedani k tomu urcene. Ale tim padem musim zvednout auto az se vysune cely tlumic ci prohnou zadni pera na max a pak jeste kolo do vzduchu min 5 cm. Zatim mam ten origo nuzkovy hever ale ten si musim podkladat skoro 15cm tlustym drevem a je s tim desna drina. Potrebuju neco co se da vozit v aute vzdy a nezabira to moc mista jako treba ty hydraulicke zvedaky s koleckama. Premyslel jsem taky o "High-lift jack" ale k tomu zas nenajdu zadne zvedaci body na aute, Narazniky jsou moc mekke a prahy leda tak na ozdobu.... Hledam hledam...
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)
YettiYettiČlen
Přidáno před 7 let
Defekt jsem řešil. Origo nůžkový zvedák v pohodě, jen ta ráčnička odešla. Naštěstí s sebou vozím velkou golu. Pořídil jsem i panenku 10t za cca 700-800,- a tu vozím s sebou. Zvedal jsem s i velký mobilheim. Včera jsem si s ní přezul na letní a v pohodě. Jednoduché rychlé .....

taky jsem si jednou pomohl tak, že jsem nafoukl měchy, podložil a vypustil měchy. Od tý doby co mám panenku jsem to už neměl důvod dělat.
Yetti
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

Buerstner napsal:

To strkáš hever až za kolo pod nápravu? A jak máš posichrováno, že se vršek heveru nesklouzne?

Naštěstí jsem nemusel řešit defekt v terénu.Když zvedám doma,karavan zabrzdím,dám pod nezvedaný kolo klíny.Hever strčím až za kolo,ještě se mi nestalo,že by mělo tendenci sklouznot,ale pro sichr jistím špalkem.Když by tyl zapojený za autem,tak to je ještě stabilnější.
BuerstnerBuerstnerČlen
Přidáno před 7 let
To strkáš hever až za kolo pod nápravu? A jak máš posichrováno, že se vršek heveru nesklouzne?
Upravil Buerstner dne 10.05.2017 18:49, před 7 let
bleriot11bleriot11Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

jarous350 napsal:

Obytný přívěs jsem zvedal na těch heverech v rohách, což je pohoda. Pohoda skončila ve chvíli, kdy jsem zjistil, že rezerva je na otočné tyči, která se na jedné straně povolí, pak vytočí ven mimo karavan a pak jde teprv rezerva vyndat. Samozřejmě se u toho ale motaj ty nůžkový hevery. Takže hevery nahoru a znova. Stejně je to ale fousový, chce to oj co nejníž a pak teprv je zadek dostatečně zvedlej. Až bude prázdný kolo nebo nerovnej terén, tak jsem na sebe docela zvědavej.

Každopádně jsem stejně jako ty rád, že jsem si to nejdřív odzkoušel doma :D

Karavan určitě nezvedat za stabilizační nohy ! Zničíš jak nohy,tak pokroutíš karavan.Karavan zvedám za nápravu.
BuerstnerBuerstnerČlen
Přidáno před 7 let
Pánové, jak řešíte, aby vám panenka (vršek heveru) nesklouzla z hladkého nosníku podvozku obytného přívěsu?
H
hrabeČlen
Přidáno před 7 let
Já používám výrobek z Lídlu a bez problémů.
Aleš+Jarka+yeti+sprite 390
Martin75Martin75Člen
Přidáno před 7 let
Ahoj,

řešil jsem podobné. Měl jsem nůžkový "originál" a nic moc. Občas projeli zoubky uprostřed a auto šlo v průběhu zvedání dolů, ve finále pak závitová tyč strhla závit.

Pořídil jsem si něco jako je v příloze - panenka na 7 tun - koupil jsem na bazoši dvě za 600,- :-)

Výška zdvihu je okolo 30 cm (panenka má dvoustuňový p í s t) což je dostatečné. Zvednout obytku s tím dokáže i dítě.
Martin75 Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
jarous350jarous350Člen
Přidáno před 7 let
Aha, to jsem ani nevěděl. Každopádně mi to šlo v pohodě, ale já mám lehkej a krátkej karavan. Je pravda, že se to jmenuje stabilizační noha, takže to na zvedání určeno nebude.
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
Jaroslav134Jaroslav134Člen
Přidáno před 7 let

Citovat

jarous350 napsal:

Obytný přívěs jsem zvedal na těch heverech v rohách, což je pohoda. Pohoda skončila ve chvíli, kdy jsem zjistil, že rezerva je na otočné tyči, která se na jedné straně povolí, pak vytočí ven mimo karavan a pak jde teprv rezerva vyndat. Samozřejmě se u toho ale motaj ty nůžkový hevery. Takže hevery nahoru a znova. Stejně je to ale fousový, chce to oj co nejníž a pak teprv je zadek dostatečně zvedlej. Až bude prázdný kolo nebo nerovnej terén, tak jsem na sebe docela zvědavej.

Každopádně jsem stejně jako ty rád, že jsem si to nejdřív odzkoušel doma :D


Já mám karavan Burstner a hevery v rozích ho nezvednu ani náhodou, tím nejde ani vyrovnat, musím najet na klín. Kdysi jsem tu někde četl, myslím že to psal Karel Prokop, že se takto nedoporučuje karavan zvedat z důvodu obráceného pnutí na nástavbu a možnosti rozklížení a následného zatékání. Jak je to tedy? Je uvedené zvedání doporučené výrobcem tvého karavanu?
Jarda
BeranBeranČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj,je dobře vyzkoušet i vzadu,vpředu to bývá jednodušší.Vzadu-podle výrobce nástavby-může číhat překvapení.Boční zakrytování kol může být kvůli snaze o menší celkovou šířku vozidla těsnější,potom nezbývá než zvedat v místě určeném výrobcem,kde třeba u Ducata jen tak tak stačí orig.nůžkový hever.V případě podložení heveru pod nápravu je sice kolo ve vzduchu raz dva ale nejde přetahnout přes brzdový buben.No a specielně u Ducata nůžkový hever není žádná sláva,člověk se, obzvlášť je li auto naložené,nadře jako kůň.Vyřešil jsem to tímhle:
http://www.prumys...14313.html .!t
Samotář
jarous350jarous350Člen
Přidáno před 7 let
Obytný přívěs jsem zvedal na těch heverech v rohách, což je pohoda. Pohoda skončila ve chvíli, kdy jsem zjistil, že rezerva je na otočné tyči, která se na jedné straně povolí, pak vytočí ven mimo karavan a pak jde teprv rezerva vyndat. Samozřejmě se u toho ale motaj ty nůžkový hevery. Takže hevery nahoru a znova. Stejně je to ale fousový, chce to oj co nejníž a pak teprv je zadek dostatečně zvedlej. Až bude prázdný kolo nebo nerovnej terén, tak jsem na sebe docela zvědavej.

Každopádně jsem stejně jako ty rád, že jsem si to nejdřív odzkoušel doma :D
CHATEAU LA CAR 380
r.v. 1988 :^
Upravil jarous350 dne 09.05.2017 10:04, před 7 let
Jaroslav134Jaroslav134Člen
Přidáno před 7 let
Většinou stačí dát kolo do rejdu a najít místo na ramenu co nejblíže ke kolu. Zvedák vypadá např. takto:
http://www.aci.cz...d6857.html
G
gromČlen
Přidáno před 7 let
Ahoj, panenka co mam , ma taky sroubovaci vrsek , ale to je pouze na priblizeni se k mistu zvedani, ze, nikoliv na zvedani samotne.
Panenka s dvojitym teleskopickym pistem, to slysim poprve - ale bylo by to idealni.
Problem je, ze pist panenky ma mensi zvih nez zdvih odpruzeni kola. Reseni je , jak pisete vyse zvednout auto podeprenim ramena a nikoliv karoserie, coz jsem nezkousel (ze strachu ze neco poskodim). Jsou panenky s ruznym zdvihem pistu, ovsem kolik potrebuji jsem zjistil az jsem zacal auto zvedat (a dostatecne nezvedl).
Az budu u auta, zkusim se podivat jestli to pujde zvednout za rameno bez toho ze bych musel mit obavy o svoji bezpecnost.


PS: Panenku s dvojitym pistem jsem nasel na netu. To je ono. Diky moc
Upravil grom dne 08.05.2017 17:51, před 7 let
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 24
Členové online 1
kalimeros

Celkem členů: 15,972
Nejnovější člen: Roman1973
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,497,573 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.19980 sekund | Průměrně za: 0.1998 (0) sekund | Dotazy: 136 | Použitá paměť: 2.27MB/2MB