Namontován nový Winterhoff WS 3000 ,barva z koule obroušena,koule přímo vyleštěná a už také vržu :( .Ale za to zklidnění jízdy to stojí.
Má Winterhoff WS 3000 možnost nastavení přítlaku třecích segmentů ?? V návodu jsem nic takového nenašel.
Peugeot 5008 2.0 HDI + Tabbert FFB 430
Citovat
pr napsal:
Namontován nový Winterhoff WS 3000 ,barva z koule obroušena,koule přímo vyleštěná a už také vržu :( .Ale za to zklidnění jízdy to stojí.
Má Winterhoff WS 3000 možnost nastavení přítlaku třecích segmentů ?? V návodu jsem nic takového nenašel.
koukal jsem taky do návodu a nic tam o nastavení není...
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
Jirka CanonČlen Přidáno
před 15 letSouhlasím naprosto s Karlem Prokopem. Je to třeba nastavit. Když se koupí nové segmenty tak je tam tuším návod. Jestli jej někde najdu tak ho sem dám.
Upravil Jirka Canon dne 19.06.2009 19:13,
před 15 let:^super, to by bylo fajn a platí to pro originální segmenty?
Jirka, Jana, Zuzka 18, Luky15
VOLVO XC90 + HOBBY Kmf 545 Silver Line Jablonec nad Nisou
www.servis-elektro.cz
www.motokary-liberec.cz
miroČlen Přidáno
před 15 letJa osobne mám iba dobrú skúsenosť s Winterhoff WS 3000. Nikdy som nemazal, ale ani špeciálne nečistil. Žiadne nadmerné zvuky som nepozoroval. Guľu na ťažnom obrusuje iba minimalne. Miro.
Karel ProkopČlen Přidáno
před 15 letto Jirka Canon: :)
to pr: myslím že má. stačí rozdělat čelisti (ty ségrovky na čelistech a podívat se) bude tam axiální ložisko a vymezovací plechy. Ložisko řeší kyvy hornodolní a čelist kyvy stranové.
to all: čistota koule od barev, mazadel a konzervantů je základ.
Praktickou čepičku na kouli prodávají prodejny motocyklů KTM jako příslušenství - stojí asi 120Kč a hlavně: má očko aby zůstala viset na závěsu po celou dobu života (ta krytka) volně loženou jsem vždycky velmi brzo ztratil.
Na netu jsem našel postup výměny segmentů na WS 3000 a je to opravdu jen vyrazit a nacvaknout nové
je to postup na stabilizátor po r.v. 2002,starší segmenty jsou jiné,se závitem.
to Karel Prokop : zběžně jsem na to kouknul ,ty vymezovací plechy jsou i u WINTERHOFF nebo jen u AL-KO ?? K segmentům WINTERHOFF se nic dalšího už nedodává. A dá se to popřípadě i uživatelsky bezpečně nastavit (pokud tam samozřejmě něco takového je ) ? Mám z toho trochu obavy,přece jen je to část karavanu, se kterou bych nerad experimentoval.
Peugeot 5008 2.0 HDI + Tabbert FFB 430
Karel ProkopČlen Přidáno
před 15 letTyhle segmenty jsem nikdy rozdělané neměl, ale zdá se že tam podložky nejsou. AL-KO a Peitz je má. Nicméně fungovat to určitě musí. Výrobce bude mít ten přítlak nějak ošetřený. Musí přece počítat s opotřebením a rozměrovou tolerancí koulí.
JokerČlen Přidáno
před 15 letJá mám Winterhoff r.v. před r. 2002 a tam to šteluju šroubováním předního segmentu. Celý přední třecí segment je napevno vsazen do závitu o jemném stoupání, který se zboku zajišťuje červíkem. Vše na imbuz klíče.
Mě teda vadilo to hrozný vrzání, který jsem nedokázal odstranit.
Tom
... a vrzání (u některých) :-(
byls rychlejší :-)
Upravil stepan dne 12.01.2011 09:40,
před 13 letUž nefunguje, protože jsem ho namazal.:)
Tom
PitrČlen Přidáno
před 13 letU mě už také nefunguje. Rovněž jsem ho namazal. Totálně mě vrzání rozčilovalo. Připadal jsem si jak kdybych tahal předpotopní bryčku.:@
Karel1949Člen Přidáno
před 13 letJak odstranit nebo zmírnit toto vrzání.Mazat se to asi nemá.:|
DoskocilČlen Přidáno
před 13 letKonečně se mi podařilo dosáhnout toho, že stabilizátor vrže, tzn. že spolehlivě na 100% stabilizuje. Vrže jen v zatáčkách při průjezdu obcemi (městy), kde jsou zatáčky 90° v křižovatkách atp. Při jízdě v přímém směru je pohyb mezi koulí a segmenty minimální, takže vrzání skoro nepostihnutelné. A kdo tomu nerozumí (např. kolemjdoucí chodci a jiní), tak je to jejich problém, ne můj. Čáo,:r
Já jsem vrzání docela omezil. U mě vrzání způsobovalo chybné zapojování přívěsu. V kempu a i v místě, kde mám přívěs uskladněn, není vzájemná poloha auto+karavan ideálně rovná. Po zaklapnutí páky stabilizátoru rovnou do polohy stabilizace a najetí soupravy na rovný povrch, se segmenty asi dostávají do mezních poloh a stabilzátor skoro permanentně vrže. Pokud karavan zapojím a páku stabizátoru nechám ve střední pozici a zaklapnu ji do polohy stabilizace až na rovném povrchu na silnici, tak vrzání se ozve pouze vyjímečně - většinou jen na terénní nerovnosti, vlakový přejezd.
Mám Winterhoff WS 3000.
Peugeot 5008 2.0 HDI + Tabbert FFB 430