rodinny_typČlen Přidáno
před 6 letDík za tipy. Sharan to nepotřebuje, ale měním za C4 Grand Picasso II a tam je zadek níž a zdá se mi měkčí. Se 60kg na kouli to zatím nemám vyzkoušené, zvažuju předběžně. V pružině je poměrně vysoký elastomerový doraz, takže přídavná vložená pružina by tam asi nešla...
L + Z + (D+A+H 2004-2009);
TEC 510TR Siena, Citroen C4GP 1,6HDi
-----------------------------------
Ze země nic nespadne.
KopecnyČlen Přidáno
před 6 letCitovat
rodinny_typ napsal:
Narazil jsem na toto pozoruhodně jednoduché řešení pro přitužení zadních pružin tahouna. Pryžová mezizávitová vložka, cena dvě tři stovky.
Nemáte s tím někdo zkušenost?
Ahoj,
používal jsem , už v roce 2003 a za mě dobrý , stačí vyheverovat nainstalovat (zatočit do závitu pružiny) a hurá , jen pro Sharan nic moc špatný tvar pružiny.
Člen Asistenční služby Caravan 24 !y +420606709909:t Olomoucký Kraj
Tommy-Marcelka-Mareček (1.5)-Toník (11)-Kubík (13)-Peťula (16) a :i Max
Ahoj podivej se MADpružiny.
rodinny_typČlen Přidáno
před 6 letNarazil jsem na toto pozoruhodně jednoduché řešení pro přitužení zadních pružin tahouna. Pryžová mezizávitová vložka, cena dvě tři stovky.
Nemáte s tím někdo zkušenost?
L + Z + (D+A+H 2004-2009);
TEC 510TR Siena, Citroen C4GP 1,6HDi
-----------------------------------
Ze země nic nespadne.
rodinny_typ Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Vzduchové pérovaní ALKO CHASIE fiat ducato 2,8 TDI v německu stojí 55 000 kč
kane44 Připojili následující obrazek:
petr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letCitovat
tronic napsal:
Petře a Jarko gumáky zase mají komory,tak kup takový,co jich má nejvíc.Nepůjdeš pak tak rychle ke dnu:_
My to nejdříve přijedeme okouknout a pak teprve. A záleží jak to dno je hluboký!i
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
tronicČlen Přidáno
před 14 letPetře a Jarko gumáky zase mají komory,tak kup takový,co jich má nejvíc.Nepůjdeš pak tak rychle ke dnu:_
Upravil tronic dne 05.05.2010 21:13,
před 14 letpetr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letCitovat
tronic napsal:
Už jsme ty měchy probírali někde na srazu s Harleyem.
Řešili jsme tenkrát otázku, jestli že když mám jeden měch v předu,potřebuji ještě další dva měchy dozadu.Harley nevěděl nemá ještě ani ten jeden měch.:D
Klikni na obr.
Tak tenhle měch Tronicu nemůže prasknout:g Ahoj někde na srazu a asi si taky koupím gumáka!i
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
tronicČlen Přidáno
před 14 letUž jsme ty měchy probírali někde na srazu s Harleyem.
Řešili jsme tenkrát otázku, jestli že když mám jeden měch v předu,potřebuji ještě další dva měchy dozadu.Harley nevěděl,nemá totiž ještě koupený ani ten jeden měch dopředu.:D
Klikni na obr.
Upravil tronic dne 05.05.2010 21:03,
před 14 let
tronic Připojili následující obrazek:
RobertČlen Přidáno
před 14 letCitovat
Knausovi napsal:
5)Podívejte se většinou jste Dukátový(tak pro vás) kde máte dorazy když už jen středně naložíte auto, 2cm-0cm do dorazu,nepružíte že.Budete pružit na vzduchu:-)
To je chybná úvaha. Měchama se v
žádném případě nevyřadí z činnosti původní odpružení. To funguje i nadále. Měch jen
vypomůže a díky tomu mají pera zase delší zdvih.
Jinak souhlasím s tím, že v případě, že by měch praskl v zatáčce, by tento pokles odporu mohl mít špatné následky. Ale je to dost nepravděpodobné. Špatná dimenze, nebo stáří, by se projevilo nejprve při max. tlaku a sice na příčných nerovnostech nebo dírách ve vozovce, kdy jde náprava na doraz. Těžko někdo krouhá zatáčky tak, aby dostal auto do takového náklonu.
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
Upravil Robert dne 05.05.2010 21:13,
před 14 letpetr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letV sedačkach se měchy vetšinou prodřely než že by přímo praskly,měchy svépomocí se tady a na jiných vláknech řešily mnohokráte a kdyby to bylo tak nepohodlné a špatné jak uvádíte,je otrázka proč to tam ti lidé pořad mají....a jezdí...:D Továrni jsou určitě o nečem jiném to nepopírám ani to nevyvracím.Ty sedačkové jsou alternativa pro nas co nemáme 15 tis na origo a další tis, za práci.Já osobně jezdím tak na cca.2bar ,mám auto jen srovnáné do roviny.nijak extrémne ho neprekladam a jsem spokojen.vyšlo mě to i s kompresorem na cca.1000kč.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
no když vezmu maximální zátěž sedačkového měchu a jaká jsou rizika když praskne v sedačce(jako že praskaj při váze 100kg,běžně) tak to výrobce příliš neřeší.
Když vezmu měch např 170/3 vydrží zátěž 10t a nepraskne,ale samozřejmě stejně jako pneumatika má časovou životnost.
Pokud montujete na své auto pneumatiky tak používáte váhová index a vcelku chápu že je většina lidí při stáří 6let nevyhazuje,pak jim muže pneu prasknout třeba v zatáčce :-)
Ale vůbec nechápu lidi kteří si kupují na auto jeté pneu.
ideální objem měchu-je pro každého něco jiného---každé individuální přání je jiné,stejně jako hmotnosti,ale pokud vám stačí to co uvádějí obchody že 6palcové do 3500kg a 8 nad tak to nenáročnému bydlíkáři bude sloužit lépe jak sedačkové,ale jsou i tací co si přejí třeba v rozsahu 3300kg až 3500kg maximální konfort,a případně stabilitu pomoci stabilizátoru, z nápravy pak uplně mizí listová pera,dává se po dvou měchách na každou stranu(kdyby přeci jeden praskl),panhardská tyč,stabilizátor,jiné tlumiče.
Ano máte naprostou pravdu některé jsou i podobné velikosti jako sedačkové,ale naprosto jiné konstrukce(myslíte ty bezbuřtové)
Tentýž model jiný měch ano,jsou to objemy(tudíž měkčí-tvrdši)
Dnes je naprosto samozřemé a snad nemusím nikomu vysvětlovat že každá strana má svůj okruh(minimálně)
petr a jarkaČlen Přidáno
před 14 let3) Sedačkové měchy, co myslíte jak mohou fungovat správně a vyrovnaně,mají malý objem, tudíž nárusty tlaků jsou příliš strmé a měch který by měl být zatížený bez pružiny by 100% praskl. Jaký je tedy idealni obsah měchu?? proč tedy ruzní výrobci nabízeji na tentýž model různe velké měchy? nekteré i menší než sedačkové?
Ale co když praskne v zatáčce kterou pojedete z ostra garantuju vám že lehnete na bok ........jákou mám jistotu že mi nepraskne ten origo zástavbový??? nebo že mi nebouchne kolo?? pokud budu jezdit do zataček jak prase,asi to časem překlopím take:D
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
1)No nechci Vás nějak zrazovat, ale delší praxe ukázala že i originální dostavbové sety jsou poruchové,většinou po záruce :-( kolikrát si zručný!!kutil vyrobí lepší zařízení než jsou ty slabé plechové výlisky.
2)s tím omezovačem nechám hádanku, vy co omezovač nemáte z příčiny esp atd. nemusíte toto řešit.(pro toho kdo jezdí v zimě a myslí že omezovač vyhodí a je po problému.....)
3) Sedačkové měchy, co myslíte jak mohou fungovat správně a vyrovnaně,mají malý objem, tudíž nárusty tlaků jsou příliš strmé a měch který by měl být zatížený bez pružiny by 100% praskl. Nemluvě o že s ním si jen markantně zhoršíte jízdní vlastnosti(ale když nepraskne nebude se Vám to tolik naklánět :-) Ale co když praskne v zatáčce kterou pojedete z ostra garantuju vám že lehnete na bok,dejte pozor.Měch z autobusu i když bych ho chtěl vidět v zástavbě(kam jste ho proboha dali?)nebude fungovat z opačného důvodu,velký objem. Ale aspoň se nevyklopíte v ostré pravé.U vás to funguje když se laicky zamyslím a najdu příměr-dám vám na zem 20cm madraci skočíte do ni bez obav že narazíte,ne-máte rozum že, a když to sámé dám na trampolínu to už risknete.
4) Když to budete chvíli dělat zjistíte že se dá vypočíst objem a délka měchu k ideálu zákazníka, od sprotovna po komfort.Dostavbové sady se nezabývají tím na co máte chuť a kolik vaše auto opravdu váží.
5)Podívejte se většinou jste Dukátový(tak pro vás) kde máte dorazy když už jen středně naložíte auto, 2cm-0cm do dorazu,nepružíte že.Budete pružit na vzduchu:-)
Promiňte že jsem se tak rozepsal, je to spíše pro kterým dojde nebezpečnost svého jednání-aby jim to došlo-a dožily se spokojeného stáří.A pokud budou chtít přeci jen něco bastlit rád jim pomohu při výpočtech,kdo nechce bastlit tomu můžeme udělat jeho přání na míru k jeho vozu.
petr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letCitovat
PepaK napsal:
No mne to spočítali se dvěma okruhy na zadní nápravu na 48.000,- - pro alko heavy Ducato. Určitě jsem příznivcem nízkých cen, ale na ze každou CENU. Nechci nikomu jeho kutilské počiny kazit, naopak šikovné lidičky obdivuji, ale nechci ani domyslet co by se dělo po vážné nehodě třeba v Německu, kdyby pak šlo auto na technickou expertýzu a našli na podvozku a brzdách nehomologované úpravy.........
s tím německem máš samozdřejmě pravdu,já osobně ven nejzdim.a pri cene našeho bydliku se mi nechce davat tolik tisíc..... to se mi nevyplatí.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
PepaKČlen Přidáno
před 14 letNo mne to spočítali se dvěma okruhy na zadní nápravu na 48.000,- - pro alko heavy Ducato. Určitě jsem příznivcem nízkých cen, ale na ze každou CENU. Nechci nikomu jeho kutilské počiny kazit, naopak šikovné lidičky obdivuji, ale nechci ani domyslet co by se dělo po vážné nehodě třeba v Německu, kdyby pak šlo auto na technickou expertýzu a našli na podvozku a brzdách nehomologované úpravy.........
petr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letPřiznávám že mám měchy s autobusu,omezovač mám posunuty,auto mame v avataru...tak si dávejte pozor:s!h!h ovšen nekdy ty "nefugující a nepružící domaděly" funguji lépe než origo výroba a asi i ta cena je trošku někde jinde...:_ dodávám.myšleno ze sedačky z autobusu.
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek
Upravil petr a jarka dne 05.05.2010 19:27,
před 14 letpetr a jarkaČlen Přidáno
před 14 letA možná by neměla jezdit po silnicích první třídy a o víkendech jen mezi 21-5 hod.:s a svátky bych zakázal upně:g
petr + jarka + vnučka Eliška + vnouček Kryštůfek