Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/

Motor FORD TRANZIT 2,2 TDCI-zkušenosti

Poslední aktualizace před 6 let
F
fifa32Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, může někdo doplnit reference/neduhy pro motory Ford 2,2 TDCi ( 1 998 ccm 63 kW/86 koní) a a 2,4 TDDi (2 402 ccm, 66 kW/90 koní ) ), které se montovaly do Transitů kolem roku 2002-2003? Uvažuji o koupi ojeté dodávky, ale k těmto motorům nemůžu nikde nic najít, snad kromě toho, že TDDi by měl mít nějaké konstrukčně ne úplně podařené čerpadlo (kanálky?), jkteré opravují pouze některé servosy Bosch za 20000 Kč. Případně, jestli mají rozvod řetězem nebo řemenem.
K
KoralovciČlen
Přidáno před 7 let
Taky vidím reklamu... Nebo bude co nevidet nějaká 2,2 na prodej...
copycopyČlen
Přidáno před 7 let

Citovat

Osmnactka18 napsal:

S Tranzitem mám jen skvělé zkušenosti, avšak ze začátku jsem byl velice skeptický, kamarád mi ale řekl, ať vyzkouším, tak jsem vyzkoušel u http://www.dodavk...press.cz/, a rychle jsem změnil názor. Vůz je kvalitní a spolehlivý, stejně jako služby zmíněné půjčovny. Pokud váháte, vyzkoušejte, já mohu jen doporučit! :)


To je nejaký reklamný robot, ten Osmnactka?
Doteraz 5 príspevkov, a v každom jednom link niekam na stránku, s tým, že doporučuje.
K
kraken99Nováček
Přidáno před 7 let
Tak nevím
Mám Transita 2007 2,2 TDCi 81 kW najeto 380 000 km a teprve teď první problém, 2 vstřiky už mají špatný tlak tedy je budu muset vyměnit /všechny/
Nepřijde mi to zrovna jako nespolehlivý motor......
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

Osmnactka18 napsal:

S Tranzitem mám jen skvělé zkušenosti, avšak ze začátku jsem byl velice skeptický, kamarád mi ale řekl, ať vyzkouším, tak jsem vyzkoušel u http://www.dodavk...press.cz/, a rychle jsem změnil názor. Vůz je kvalitní a spolehlivý, stejně jako služby zmíněné půjčovny. Pokud váháte, vyzkoušejte, já mohu jen doporučit! :)


To je hnus. Duvenblejt.

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
J
Jakub SatekČlen
Přidáno před 8 let
Motor 2.2 z produkce Ford/PSA jsem měl v Land Rover Freelander 2, rv. 2008, 112kW. Ve 190tis km jsem měnil vstřikovače, jinak nic. Auto jsem prodal v 250tis km. Vše ostatní bylo na motoru původní a plně funkční.
---Specializujeme se na obytné vestavby KNAUS a elektroinstalace obytných vozidel ---
B
bob7373Člen
Přidáno před 8 let
Ale jo, proč ne, jen to chce zkušenosti s opravami ve vztahu k najetým km. Jízda je samozřejmě standardní jako s jinými dodávkami :-)
O
Osmnactka18Nováček
Přidáno před 8 let
S Tranzitem mám jen skvělé zkušenosti, avšak ze začátku jsem byl velice skeptický, kamarád mi ale řekl, ať vyzkouším, tak jsem vyzkoušel u http://www.dodavk...press.cz/, a rychle jsem změnil názor. Vůz je kvalitní a spolehlivý, stejně jako služby zmíněné půjčovny. Pokud váháte, vyzkoušejte, já mohu jen doporučit! :)
L
Leo65Nováček
Přidáno před 8 let
[quote]Rudy napsal:

Tak nám pan Leo65 (není složité vypátrat čím se živí) nezištně vyhledal tři roky starou diskusi, aby svým 4 příspěvkem na tomto fóru,napsaným na základě haldy svých osobních zkušeností důrazně nedoporučil koupi obytného auta s motorem FORD TDCi. Jistě chvályhodný příspěvek. Pokusím se jej však dát do určitých souvislostí a nechám na zdejších členech, aby si vytvořili svůj názor. Může se jednat o náhodu, v tomto případě se panu Leo65 omlouvám ale dlouholeté zkušenosti z tohoto původně kamarádského fóra mi věřit náhodám zabrańují.


Vážený člene pane Rudy.
Své pocity, zkušenost a zážitky s motory 2,2 jsem psal z hlavy a nic jsem nikde neopsal.(Všechny tyto své názory jsem postupem času konzultoval s majitelem malého Bosch servisu). (Snad pouze informace o systematické chybě vstřikovačů Denso je ze Světa motorů diesel asi loňské vydání je loni přečtená. Ale rozhodně není opsaná). Několik článků na podobné téma jsem napsal i klukům do Fordího klubu, vznikali postupně, jak šel čas. První Transit s motore 2,2 jsem si koupil osobně v roce 2010 v Německu. Ve fordím klubu jsou i na netu dohledatelná 5 let staré foto jak ho vezu na vleku do Čr. 3/4 roku jsem sháněl nový píst který pro variantu 140 PS, který jsem tenkrát nikdy nesehnal. Mohu poslat foto osobně ho ukázat, mám ho totiž schovaný ve skříni. Jsem vyučený autoklempíř, provozuji autodopravu s vozy Ford Transit už cca 20 let a taky je servisuji. Mám na place před dílnou malý autobazar se starými auty. Průmyslovku jsem nedokončil, neb jsem propadl z angličtiny.
Transit 2,2 dodnes používám. Stojí mi před domem, Kdyby snad jste toužil si ten jeho blok motoru ošahat.
Naposledy jsem něco opsal něco při hodině fyziky v 9 třídě základní školy. V Plzni jsem opravdu nestudoval!
Bohužel se živím prací a né opisováním. Rád bych viděl co z mého přispěvku jsem od koho opsal.:@
Za případnou omluvu moc děkuji.
Děkuji. Petříček ( Leo 65)
Upravil Leo65 dne 27.08.2016 14:30, před 8 let
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

bob7373 napsal:

Rudy - ale řeč byla o motorech z přelomu 2009, pokud ta kulance platí i na tyto motory a modely, sice trochu pozdě, ale budiž, pochybuji ale, že to bude platit zpětně, známý už před 2 lety zaplatil 82000 za výměnu vstřiků... dnes je to samozřejmě s repasí levnější.
Meritum věci je jinde, než rejdy nekalých živlů (i když dneska je u některých lidí možné vše), prostý fakt, že Ford prostě neuměl udělat pořádný diesel až do spolupráce s Toyotou a Peugeotem. Ale i tyto motory při dobré údržbě a ohleduplném provozu provozovat poměrně dlouho.
Je věcí každého, jak přistoupí k volbě auta. Všechny motory lze - pokud prodávající dovolí - zdiagnostikovat tak, že je skutečný stav vcelku dobře doložen - úplná firemní diagnostika + fyzikální měření - tlaky, proudíky, emise, demontáž vstřiků a změření atd - cena cca 5000 - 7000,-Kč. Pravda, ne všude to umí.

oprava motory 2007 -2009ne ?
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
B
bob7373Člen
Přidáno před 8 let
Rudy - ale řeč byla o motorech z přelomu 2009, pokud ta kulance platí i na tyto motory a modely, sice trochu pozdě, ale budiž, pochybuji ale, že to bude platit zpětně, známý už před 2 lety zaplatil 82000 za výměnu vstřiků... dnes je to samozřejmě s repasí levnější.
Meritum věci je jinde, než rejdy nekalých živlů (i když dneska je u některých lidí možné vše), prostý fakt, že Ford prostě neuměl udělat pořádný diesel až do spolupráce s Toyotou a Peugeotem. Ale i tyto motory při dobré údržbě a ohleduplném provozu provozovat poměrně dlouho.
Je věcí každého, jak přistoupí k volbě auta. Všechny motory lze - pokud prodávající dovolí - zdiagnostikovat tak, že je skutečný stav vcelku dobře doložen - úplná firemní diagnostika + fyzikální měření - tlaky, proudíky, emise, demontáž vstřiků a změření atd - cena cca 5000 - 7000,-Kč. Pravda, ne všude to umí.
P
PPPmytoČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

misus napsal:

citroen jumper 2.2hdi r.v. 2007
Najeto 180 000 stale bez problemu
Ve 140tis nove pneu+175tis regulator tlaku paliva
Ja jsem spokojen,auto nerezne,jezdi vse je funkcni.



Sousedův Citroen Boxer 2,2 Hdi 65 tis.Motor shade....Jinak spokojenost.
Je to asi o klice .
Pohoda,klídek,sluníčko......cesta kamkoliv.
misusmisusČlen
Přidáno před 8 let
citroen jumper 2.2hdi r.v. 2007
Najeto 180 000 stale bez problemu
Ve 140tis nove pneu+175tis regulator tlaku paliva
Ja jsem spokojen,auto nerezne,jezdi vse je funkcni.
R
RudyČlen
Přidáno před 8 let
Tak nám pan Leo65 (není složité vypátrat čím se živí) nezištně vyhledal tři roky starou diskusi, aby svým 4 příspěvkem na tomto fóru,napsaným na základě haldy svých osobních zkušeností důrazně nedoporučil koupi obytného auta s motorem FORD TDCi. Jistě chvályhodný příspěvek. Pokusím se jej však dát do určitých souvislostí a nechám na zdejších členech, aby si vytvořili svůj názor. Může se jednat o náhodu, v tomto případě se panu Leo65 omlouvám ale dlouholeté zkušenosti z tohoto původně kamarádského fóra mi věřit náhodám zabrańují.

Před pár dny jsem "pustil" do internetové komunity informaci o prodeji našeho obytného auta na podvozku Ford. Za posledních pár dnů mi postupně volalo (samozřejmě se skrytým telefonním číslem) několik "zájemců" aby mi, aniž si auto prohlédli nebo alespoň viděli fotodokumentaci, sdělili, že mnou požadovaná cena (o 2 - 4 tisíce EUR nižší než za stejná auta na Mobile.de) je naprosto nereálná ale že jsou ochotni auto ihned vykoupit za cenu o cca 300 tisíc nižší. Slušně jsem je odmítnul, přesto mi místo rozloučení sdělili, že ještě budu rád, když jim auto za jimi nabídnutou cenu prodám.

Mohlo by mi to být jedno, mám fixní nabídku prodejce z Německa platnou do října. Neprodám-li auto doma vyvezu jej do Německa. Co mi však vadí a bylo i důvodem ukončení mé aktivity na tomto fóru, jsou nekontrolované reje lidí komerčně závislých na nákupu a prodeji aut a karavaningu jako takovém. Schopnost manipulace míněním těmito lidmi je neskutečná.

Ano, motory TDCi mají (nebo spíše měly) známý problém se vstřiky ale je třeba taky zmínit, že FORD na začátku letošního roku svolal speciálně majitele obytných aut s motorem TDCi k upgrade software, který zmíněný problém řeší. FORD navíc na přelomu letošního roku, ústy svého evropského ředitele pro jakost vyhlásil veřejný příslib kulance i na vozidla po záruce. Dovolím si proto tvrdit, že u auta pravidelně servisovaného u autorizovaného servisního partnera FORD, které má updatovaný firmware řídící jednotky je pravděpodobnost propálení pístu zhruba stejná jako u jiných aut.
Jsem přesvědčen, že na zdejším fóru je spousta spokojených majitelů obytek na podvozku FORD, kteří s auty najeli tisíce km bez závažných poruch.

Tímto příspěvkem bych se se zdejším fórem znovu na delší čas rozloučil.
Upravil Rudy dne 25.07.2016 10:26, před 8 let
B
bob7373Člen
Přidáno před 8 let
2,2 tdci - pominu zástavbu
- choulostivé vstřiky na kvalitu nafty
- drahá a častá výměna - repase vstřiků.
- propálené písty
- málokdo při výměně vstřiků vyměňuje i to ostatní - trubky (minimálně čištění ultrazvukem) čerpadlo a filtr (těleso a rail vyčistit ultrazvukem)
Jede dobře, ale na můj vkus příliš záleží na okolnostech - a při koupi staršího na historii, kterou nikdo nezveřejní. Problém je, že ford neumí pořádný motor mgm, takže i motory od Nisanu, které používá se svojí elektronikou zlobí (cmax). Víc jak 20 let jsem se pohyboval v této oblasti a i když nevylučuji koupi forda = pouze móóóc levný je ok, z opatrnosti a po zkušenostech jsem se tomu vyhnul. Ale každý má mít to co se mu líbí a pravda, každá liška chválí svůj chvostík... :-)))))
L
Leo65Nováček
Přidáno před 8 let
Mám s motory Puma 2,2 haldu osobních zkušeností. Mám je rád a už je i opravuji. Motor je opravdu dobrý a kvalitní. Až na to, že v 2006-2009 píst praskne jednou opravdu všem a třetí nejdřív. Vyměnit jen ten jeden je zoufalost, protože po pár desítkách tisíc následuje čtvrtý nebo druhý.
Bylo provedeno několik inovací jak tu pěkně píše Vajglon Hnusoň. Píst dnes praská už i v modelu 2010 tedy Euro 5 ale jen velmi minimálně - se vstřiky Continental je šance na tuto poruchu minimální.
Největší chybou která to způsobuje je vzdálenost na kterou stříká vstřik. Nafta neschoří všechna ve vzduchu ale i na pístu. Nikdo na to nemohl přijít málem 10 let. Dnes už firma Denso vyrábí vstřiky které více rozprašují a stříkají kratší vzdálenost( Ford už od nich v zoufalství dávno utekl). Vinu Ford sváděl vždy na vstřiky. Hodně vstřiků je i po destrukci pístu v pořádku. Jen mají tu konstrukční vadu. Vadný vstřik samozřejmě rozmlátí dobrý píst i během několika set km. To je ověřeno po výměně motoru, kdy majitel odmítl testovat či měnit vstřiky. Hlavní příčina vadných vstřiků je nízká mazivost nafty i u značkových pump je to na hranici. Jaksi se do nafty už nepřidává síra a aditivování je drahé. Druhá příčina vadných vstřiků je u vozu Transit 2,2 přisávání vzduchu do nádrže z prostoru nad nádrží, dokáže to přisávat nečistoty do prům. 9mm ano 9 mm není tam žádný filtr a stříká tam v dešti špinavá voda do prohlubně v nádrži. Po 10 hodinách jízdy v pořádně hustém dešti se mi Transit zastavil, v nádrži bylo tolik vody, že jsem nechápal. Fiat Ducato má hadici přisávání do nádrže odvedenou do sloupku dveří, proto ty samé vstřiky ve Fiatu vydrží déle.
V případě nákupu tohoto motoru bych doporučoval kupovat auto s padlým motorem.
Koupit celý nový blok motoru s písty v poslední inovaci, kde jsou zesíleny písty opravdu pořádně, repasovat vstřiky, dnes jdou měnit už jen jehly odstranit potíž ze španým přisáváním vzduchu, požívat aditivum letní-zimní od Vif a je možné, že prasklý píst v životě neuvidíte.
JiPe HighlandersJiPe HighlandersČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky


Trapna a uboha propagace. :(

.
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
mbmbČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky


Já zase doporučuji si zde přečíst pravidla fóra. Na to, že jsi zde prvně a hned zkoušíš komerci jsi borec.
A k těm Fordům. Z Fordu je asi Transit to nejmenší zlo, ale ne 2,2 TDI.
Mezi mechaniky se říká : Fordem tam a vlakem zpátky. Nic ve zlém, mám taky Forda, tedy Transit... !h
Miloš a Zuzka
hlavně v teple...Autorizovaný servis WEBASTO +EBERSPACHER+ BRANO/ATESO
Pirat z RuzynePirat z RuzyneČlen
Přidáno před 8 let

Citovat

struzzo napsal:

Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky

Jo, jo už tam spěchám, půjčím si ten valník, abych si to kempování vyzkoušel.:D
S
struzzoNováček
Přidáno před 8 let
Zdravím, Ford Transit je parádní auto.
Pro ty, kdo uvažují o koupi, doporučuji prvně vyzkoušet.
Doporučuji firmu http://www.dodavk... , Transita jsem si tam na týden pronajmul a byl jsem naprosto spokojený - poskytují velký výběr užitkových vozů za rozumné ceny.
Díky
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.
Mediální partner

odak.cz

hykro.cz
Přihlášení
Ještě nejste členem? Klikněte zde a zaregistrujte se.
Zapomenuté heslo?
Uživatelé online
Hosté online 17
Členové online 1
malina

Celkem členů: 15,970
Nejnovější člen: paveljurik
TOPlist

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,453,431 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.29108 sekund | Průměrně za: 0.29108 (0) sekund | Dotazy: 136 | Použitá paměť: 2.29MB/4MB