Citovat
vojta vach napsal:
Ach jo.Celá diskuse byla o tom,že předpověď na dva dny je reálná a přesná na 90procent.V článku je ale řeč o předpovědi na týden dopředu.A jinak,Dvořákovi radit fakt nemusím,ani nemůžu,protože já sám se od něj jako pilot učím.A to ty bys kapitáne měl taky.
Citovat
vojta vach napsal:
Zítra vztaženo na 12 hodinu v Táboře:Teplota 0 stupnů,zataženo nízkou oblačností,beze srážek,možnosti mrznoucího mrholení,vítr jihovýchodní 4-6 m/s,později odpoledne mírné ochlazení na -2 až -3 stupně
Citovat
vojta vach napsal:
tak zrovna na primě počasí nehlásí meteorolog,ty jsou jen na čt.Myslím,že jiná může být maximálně teplota,ostatní by mělo sedět.S tou teplotou je trochu problém,teď v zimě mi ukazuje teploměr třeba -2 u nás na sídlišti ve městě a ve Volanově,to je první vesnice za Trutnovem směr Jičín je v tu dobu -7 a to je vzdušnou čarou 3 km.Takže teplotu ber s rezervou.Jinak pokud bude -3 tak nemůže pršet,maximálně sněžit.
Citovat
vojta vach napsal:
tak zrovna na primě počasí nehlásí meteorolog,ty jsou jen na čt.Myslím,že jiná může být maximálně teplota,ostatní by mělo sedět.S tou teplotou je trochu problém,teď v zimě mi ukazuje teploměr třeba -2 u nás na sídlišti ve městě a ve Volanově,to je první vesnice za Trutnovem směr Jičín je v tu dobu -7 a to je vzdušnou čarou 3 km.Takže teplotu ber s rezervou.Jinak pokud bude -3 tak nemůže pršet,maximálně sněžit.
Citovat
vojta vach napsal:
Já lítám obojí,větroně jsem začal pozdějc.V motorových Ul mám kvalifikaci instruktora a zkušebního pilota,takže víc lítám s motorem.Ale baví mě víc větroň.
Citovat
vojta vach napsal:
Ahoj Pepo,maličko si Tě dovolím poopravit.Kondenzační čáry za letadlem vznikají ve výšce přibližně nad 8km,tam je zima vždycky.Pro vznik čar je potřeba,aby vzduch byl ve stavu nasycení,tj že není schopen pojmout vodu v plyném skupenství a vytvoří se kapičky vody,které zmrznou.Pro vznik čar je tedy daleko důležitější vlhkost vzduchu.:_
Jinak kapitáne,jak jsem se trefil s počasím?
Citovat
vojta vach napsal:
Ahoj Pepo,maličko si Tě dovolím poopravit.Kondenzační čáry za letadlem vznikají ve výšce přibližně nad 8km,tam je zima vždycky.Pro vznik čar je potřeba,aby vzduch byl ve stavu nasycení,tj že není schopen pojmout vodu v plyném skupenství a vytvoří se kapičky vody,které zmrznou.Pro vznik čar je tedy daleko důležitější vlhkost vzduchu.:_
Jinak kapitáne,jak jsem se trefil s počasím? :D
Citovat
vojta vach napsal:
Ahoj Pepo,maličko si Tě dovolím poopravit.Kondenzační čáry za letadlem vznikají ve výšce přibližně nad 8km,tam je zima vždycky.Pro vznik čar je potřeba,aby vzduch byl ve stavu nasycení,tj že není schopen pojmout vodu v plyném skupenství a vytvoří se kapičky vody,které zmrznou.Pro vznik čar je tedy daleko důležitější vlhkost vzduchu.:_
Jinak kapitáne,jak jsem se trefil s počasím? :D
Citovat
vojta vach napsal:
Já lítám obojí,větroně jsem začal pozdějc.V motorových Ul mám kvalifikaci instruktora a zkušebního pilota,takže víc lítám s motorem.Ale baví mě víc větroň.
Citovat
viera a vlado napsal:
Citovat
vojta vach napsal:
Já lítám obojí,větroně jsem začal pozdějc.V motorových Ul mám kvalifikaci instruktora a zkušebního pilota,takže víc lítám s motorem.Ale baví mě víc větroň.
Keď už je to stejne trochu mimo si inštruktor ,alebo učiteľ??. Len na okraj my sme vždy hovorili,že meteorológ je človek ,ktorý vydáva hypotézu za pravdu.