Citovat
tuareg napsal:
V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka
Citovat
hasky napsal:
Citovat
tuareg napsal:
V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka
Příčka?Ale tu jsem tam nikdy neměl.Smysl to ale dává.Nyní jsem narychlo proběhl net,ale nikde,na žádném fotu al-ko podvozku jsem příčku v tomto místě nenašel.Je možné že "soudruzi" v anglii udělali chybu a na příčku zapoměli.
Citovat
tuareg napsal:
Citovat
hasky napsal:
Citovat
tuareg napsal:
V tom místě kde máš tu červenou čáro je přìčka
Příčka?Ale tu jsem tam nikdy neměl.Smysl to ale dává.Nyní jsem narychlo proběhl net,ale nikde,na žádném fotu al-ko podvozku jsem příčku v tomto místě nenašel.Je možné že "soudruzi" v anglii udělali chybu a na příčku zapoměli.
Zítra ti ji nafotím
Citovat
tuareg napsal:
Tady je to trochu vidět, je to foceno zepředu. Je to profil U, na každý straně dva pevnostní šrouby.
Citovat
Petr V napsal:
mám karavan o délce i s ojí 725 cm, příčka tam je, je přišroubovaná na přední části šasi těsně před spojem rámu. Myslím si ale, že funkce příčky není zpevnit podvozek proti podélnému ohybu, ale proti příčnému zkroucení.
Hledal bych problém v tom spoji rámu. Není tam někde trhlina v materiálu někde kolem šroubů ? Předpokládám, že dotažení šroubů jsi kontroloval v první řadě.
Zkusil bych rám těsně za tím spojem podložit a ve dvou kontrolovat průhyb kde se to ohýbá a podle toho pak případně vyztužit, zpevnit.
Citovat
hasky napsal:
Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???
Citovat
hasky napsal:
Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???
Automatické sloučení 04.09.2016 17:55:
Citovat
hasky napsal:
Tak karavan opraven a teď zkusím dotaz.Poctivě jsem vše převážil a nákres vah přikládám.Co vy na to???
Tak mi to sem nešlo vložit,musel jsem na rajce - http://haskykarav...ravanu.jpg
Automatické sloučení 04.09.2016 17:57:
Tak teď už snad ano - http://haskykarav...ravanu.jpg
Citovat
Discoverfun napsal:
To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !
Honza/Discoverfun
Citovat
hasky napsal:
Citovat
Discoverfun napsal:
To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !
Honza/Discoverfun
Nyní ti musím velice oponovat - shnilého tam není vůbec a vůbec nic - hniloba není můj případ.Podlahu,boky a ostatní dřevěné(sendviche)jsem měl poctivě rozebrané.Včetně přepážky mezi obytným prostorem a předním kufrem.Karavan není ani krapet zatečený.S kolegou jsem cca.před rokem absoloval technickou prohlídku a následný servis obytného auta v Německu.Po tom co jsem viděl mohu konstatovat - naše servisy a technické kontroly jsou dle mého názoru mnohem a mnohem lepší - neuraž se.Možná to bylo tím že kolega je čech a lézt do pr....němcům nechtěl.Závěr??? - vůbec mě nenadchlo a nedojalo to,že děláš v německu na technické.
Citovat
Discoverfun napsal:
Citovat
hasky napsal:
Citovat
Discoverfun napsal:
To co pise Husky je ten Problem ze v Tom miste ma shnilou podlahu, tim padem sasi nema v podlaze oporu a kdyz jej pripne za Auto tak se
nosniky zkrouti, normalne se to u zdrave podlahy nemuze stat, sasi je pevne sesroubovane s podlahou a nemuze se hnout, je to ale velmi
nebezpecne pro jizdu, prives se muze lehce rozhoupat a kdyz se s tim nic neudela, tak zacnou nosniky v Tom miste praskat !
Delam u technicke kontroly vozidel v nemecku a takovyhle pripady nejsou ojedinele, do karavanu zacne zatikat pr.oknem a voda se nasakuje
primo do podlahy a kdyz se to necha, tak zacne hnit integrovany tram na prisroubovani podlahy k sasi a kdyz se to parktat na slunci zapari
tak to shnije jeste rychleji nez dreveny plot, jedina pomoc je vyndat nabytek,opravit podlahu, nebo skutecne dat dopredu pricku aby to sasi
nemohlo uhybat !
Honza/Discoverfun
Nyní ti musím velice oponovat - shnilého tam není vůbec a vůbec nic - hniloba není můj případ.Podlahu,boky a ostatní dřevěné(sendviche)jsem měl poctivě rozebrané.Včetně přepážky mezi obytným prostorem a předním kufrem.Karavan není ani krapet zatečený.S kolegou jsem cca.před rokem absoloval technickou prohlídku a následný servis obytného auta v Německu.Po tom co jsem viděl mohu konstatovat - naše servisy a technické kontroly jsou dle mého názoru mnohem a mnohem lepší - neuraž se.Možná to bylo tím že kolega je čech a lézt do pr....němcům nechtěl.Závěr??? - vůbec mě nenadchlo a nedojalo to,že děláš v německu na technické.
Nazdar, Ja jsem se neurazil, chtel jsem jen pripomenout moznost tveho problemu, ja jsem u technicke organisace -GTÜ , ktera provadi velmi svedomite
technicke prohlidky ob. vozu a karavanu, delame technicke posudky stavu vozidel, zavodnich üprav, a specialu, nemuzeme si dovolit u techto
vozidel udelat jen povrchni prohlidku, ale je tady statni organisace- TÜV kde se muze narazit na zkusebnu, ktera vyzkousi brzdy, svetla, probehne s baterkou spodek a je to ! U nas bys s tim sasim urcite neprosel prohlidkou, strhli bychom ti okamzite techn. plaketu a ten Caravan bys od nas
vezl na podvozku ! Ja mam v cechach taky prihlasene os. Auto, takze tam chodim k technicke kontrole, ti zkusebni technici jsou stejne prisni az
na to ze vetsinou ukazuji pred zakazniky nadnesenost a davaji na jevo ze jsou sef a chytaji se blbosti, ktere ve skutecnosti nejsou pro stav vozidla
relevantni, s nesmyslnymi pozadavky, jako na pr. turnusy techn. kontroly pro vozy do 3,5T rocne ,kdyz maji v papirech dva stejne vozy rozdilne
oznaceni typu,pritom maji moznost rozhodnout samostatne a nebo na priklad pusteni obytnych vozu a caravanu s kriminelnim plynovym rozvodem,
jak jsem to casto videl na kempech v cechach, o tyhle veci by se meli zajimat a je resit misto panovacnich nelogickych prikazu k zakaznikovi.
Urcite se u vas taky najdou organizace techn. kontroly, ktere prohlizeji vozidla na ksicht, a ja nepopiram ze i u nas, ale nemusis me takto hned
napadat, u nas musime mit vsichni Diplom, takze nejsme zadni blbci a musime zkouset zodpovedne, protoze kdyby se po technicke kontrole
stala havarie z duvodu technicke zavady, nami nepoznane, tak jsme za to plne zodpovedni a to si nikdo nevezme na svedomi!
s pozdravem, Honza/Discoverfun
Citovat
copy napsal:
to už radšej dorobiť dve priečky medzi tie pozdĺžne nosníky. Tak ako to robia teraz.