Ach ne! Kde je JavaScript?
Váš webový prohlížeč nemá povolen JavaScript nebo nepodporuje JavaScript. Pro správné zobrazení tohoto webu nebo pro upgrade na webový prohlížeč, který podporuje JavaScript, povolte JavaScript ve webovém prohlížeči.

Jinolice - kemp Eden-Prachovské skály-Babiččino údolí 16.-19.7.

Je to tady, další výjezd. Těšíme se a taky musím říct, že jsme doplnili pár podle mě potřebných věcí 😎 např. skřínku do předstanu, modrou, sedáky, modré 🙃

Vyrážíme do Jinolic, oblast Prachovských skal, kde jsem nikdy nebyla. Cesta probíhá skvěle. Mám trošku nervy, aby se zase něco nepokazilo, ale držím se. Po cestě zastavujeme na oběd ve skvělém BBQ Smoke house u Vysokého Mýta. Parkování klaplo i pro tři karavany. 😉Cesta je dlouhá, ale projíždíme Litomyšl, Hradec Králové, pořád je na co koukat. Dcery tedy valí pohádky na přehrávači, ale já se kochám. Manžel moc ne, protože si zapomněl vzít boční přídavná zrcátka 🙃 "Chlapi, dá se to i bez nich"😀

Po příjezdu do kempu Eden necháme muže, aby se poprali s kotvením. Říkám tomu kotvení, nevím, zda je to správné, ale mně to tak připadá 🤭 Odebíráme se s dětmi do restauračky. Malá, ale moc dobře vaří a pití taky fajn. Po cestě z našeho místa míjíme hřiště, písčitou pláž, wc a sprchy. Vše vypadá hezky, čistě, u nás spokojenost. Na sprchu potřebujete 20,- Kč, ale voda teče opravdu dlouho. Stihnete osprchovat sebe i dvě holky a to i s umytím hlavy 🤭.

Karavany jsou už zakotveny, tak se pouštíme do zabydlování. Tentokrát nám jde vše od ruky, takže za hodku už si dávám kafíčko.

Následující den se vydáváme do Prachovských skal, máme s sebou malé děti a štěně, takže jen malý okruh, cca na hodinu. I přesto jsou chvíle, kdy nést štěně není úplně příjemný zážitek. Byli jsme ale nadšeni, Prachovské skály nezklamaly. Také jsme zde stihli oběd, sice fastfood, ale což pro jednou🙃. Po procházce jede část z nás do Jičína. Nádherné město. Navštívíme domeček Rumcajse, Manky a Cipíska. Malé děti by snad vydržely den. My větší🤭 máme za 15 minut hotovo a čekáme. Po cestě k domečku dáváme kávu,italskou, v malinkém parčíku u hřiště s vodními atrakcemi. Paráda. Povedený den za námi. Večer si v kempu vyslechneme koncert skupiny od vedle, ale kolem 11:00 je klid.

V sobotu jsme se domluvili na výlet do Babiččina údolí, které je vzdálené cca hodinu cesty. Na začátku jsme se stavili ještě v jeskyni Rumcajse. No, bylo to spíš úsměvné. Ale pokud bydlíte v okolí, tak je jistě příjemné vyrazit na tůru s dětmi, po cestě se stavit u jeskyně a upéct buřty.  Nebo to mít jako cíl cesty.

A teď k Babiččinu údolí. Dlouho jsem neviděla něco tak pěkné, naprosto mi vše vyrazilo dech. Příroda, splav, mlýn, zámek, Staré bělidlo... Vše perfektně popsané, zorganizované. V zámku jsou i zkrácené prohlídky vhodné pro děti. Také si zde můžete nakoupit prezenty, povozit se na koni, podržet dravce na ruce, zchladit se v řece u splavu. A jako bonus jsme si dali domácí zmrzlinu. Kdo četl Babičku, nemůže být zklamaný. Krásný den. Večer opět skupina od vedle (vedlejší tábořiště) a ta opravdu hrála, nemít s sebou děti, jdu tam. Opět kolem půlnoci klid. Do vedlejšího tábořiště můžete celý den projít brankou. Také se dá obejít celý rybník, což mě úplně nelákalo. 🤭

Poslední den už jsme jen zaplatili, cca 700,- /noc, normální cena v kempu. A vyrážíme domů plni hezkých zážitků. Cesta zpět je vždy o nějakou tu hodinku kratší😎.

Tuto oblast a kemp Eden mohu jen doporučit, rozhodně nebudete zklamaní. Za mě velká jednička s hvězdičkou.