Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Lednice na plyn nechladí: TECHNIKA - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Lednice na plyn nechladí

Poslední aktualizace před 3 roky
M
miskoosČlen
Přidáno před 14 let
Mal by som dotaz k tym co maju ventilator za chladnickou pre zlepsenie chladenia. Nenasla by sa neaka fotka ako to urobit kam umiestnit ??? Nasiel som toto http://www.campi-shop.cz/katalog/kata...o-lednickyMa niekto nieco podobne ?? ake su skusenosti ? Dakujem
Adria Coral A 660 SP
Upravil miskoos dne 08.06.2010 17:33, před 14 let
PepiPepiČlen
Přidáno před 14 let
ahoj,fotka by byla ,ale neumím to tam dát.Ten odkaz to je moc drahé zajdi do prodejny na počítače mají několik druhů,velikostí,podivej se kolik a jak velké ti tam vejdou,já je mám nad horní mřížkou mám 4,ztoho 1ks zapíná tepelné čidlo a ostatní když jsi toho všimnu zapínám sám.Jinak cena za kus je do 100kč,už jsem to zapoměl.Jinak to hodně pomáhá a lednička se nehřeje.Ahoj:_
LukasLukasČlen
Přidáno před 14 let
Zdarec borci!
Dovolte dotaz. Mám v bydlíku osazenou chladničku Campingaz. Bydlíka jsme koupili asi tak před 4 roky, už tenkrát se mi zdálo, že při provozu na plyn to nějak málo chladí (ale taky vzadu málo hřeje). Na 220V je to OK, na 12V taky docela dobrý (omrzá výparník), ale na plyn je to bída....řekl bych, že tato situace se stále vyhrocuje a na plyn to chladí čím dál míň.....KMáte někdo zkušenost?
Díky předem za názory a rady!
Rapiďáci, tel: 725 707 636
Ludek LiberecLudek LiberecČlen
Přidáno před 14 let
Ahoj L. brnkni V. Valciovi na rozkoš , však to máš za komínem .
DoskocilDoskocilČlen
Přidáno před 14 let
Zdravím ahoj. Může to být ucpaná tryska těžšími uhlovodíkovými podíly, které se do ocel. lahví dostanou při plnění plynu - je to něco jako asfalt.
Stačí povolit a odšroubovat převlečnou matici a mezi trubkou a vlastním hořákem je měděný, nebo mosazný klobouček s dírkou. ta se vyčistí benzínem, a nebo jehlou (šicí potřeby), ale bez násilí, neboť lze snadno otvor zvětšit - je to tenký plíšek, pak by se aparatura mohla přehřívat a nechladila by vůbec.:r
Z
zubrNováček
Přidáno před 14 let

Citovat

miskoos napsal:
Ja by som mal tiez dotaz ako zlepsit prudenie vzduchu okolo chaldnicky. Minuly rok ked sme isli do Spanielska isla chladnicka na plyn den pred cestou zapnuta predmrazena bolo -16 stupnov v mrazaku. Nemile zistenie nas vsak cakalo v spanielsku a to ze vsetky nase mrazene veci sa zmenili na riedku hmotu. Pritom isla stale na plyn cca 40 hod a nezaznamenal som chybu pretoze led neblikala. Je to chladnicka Thetford. Je mozne ze pri jazde je neakym sposobom ruseny plamen a ma to taky velky vplyv na vykon?? da sa tomu predist alebo to bola len neaka zahada nevysvetlitelna??
absorbční lednice musi stat rovně aby měla dobrý výkon pokud se auto naklání zkopce dokopce tak chladí špatně.
Z
zubrNováček
Přidáno před 14 let
našel sem na sběrném dvoře skoro kompletní lednici elektrolux stejna jako Dometic RM 4230 na 230V i 12V jede ale na plyn nedrží zapálená - čistil sem hořák aj tu trisku s mini dirkou z albalu asi sem ji propích víc a hořák hoří zůzně okolo. Dál mi chybí vnitřní mřížky, ovladací kolečka (snad nahrdim jinými), piezo zapalování- neškrtá, příp celý ventil plynu s pojistkou pro vypnutí přívodu plynu při zhasnutí plamene nebo tip na servis kde by byli ochotný se stim vůbec zabývat.
Mirek a JirinkaMirek a JirinkaČlen
Přidáno před 14 let
Většina náhradních dílů je na e-schopech,neměl by být tak velký problém to sehnat.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na http://tvsat.rajc...
D
DZIZIČlen
Přidáno před 14 let
Jedna z praxe - nežli všechny větráčky pro zvýšení účinnosti chlazení se mi osvědčilo mechanicky zvětšit odběr tepla z horního výparníku přidáním hliníkových doma róbo žeber. Je to jednoduché, fungijící vždy a nebaští to proud.........a zvládne to vykutit každý.......
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 13 let
Teda lidi..ani nevím jak mám poděkovat ze tohle fórum. Kromě jinýho v minulosti jsem si dneska opravil věc co mě sakra trápila a to ledničku, která ne a ne fungovat na plyn.. Vyčistil jsem hořák, trysku a z těla hořáku vyklepal a vyšťoural chlupatou kouli od nějakýho pavouka či co.... Plamen krásně modrej (předtím oranžovej) a za 30 minut namražená spirála mrazáku. Tímto děkuju všem dobrým lidem kteří dokážou přispět svým dílem k tomu, aby i někdo druhej byl šťastnej a spokojenej ! !)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
JirkacJirkacČlen
Přidáno před 13 let
A vo tom to tu je.
jirka
POSÁDKA Adria Matrix
X
xgojnyČlen
Přidáno před 13 let
Ahoj všem, jsem taky jeden z těch co řeší problém s lednicí a jejím provozem na plyn. Byl by zde někdo od té lásky a změřil by teplotu v lednici a v mrazáku při chodu na plyn popřípadě na elektriku (12V či 220V). Při chodu na plyn mám žebra v prostoru lednice mokrá, řekl bych že by spíše měli omrzat. Lednice sice chladí ale nic moc výkon zkusím profouknutí a pročištění hořáku.

Dále mám pocit že lednice nereaguje na nastavení intenzity chlazení. Předpokládám že by se měl asi zmenšovat a zvětšovat plamen.

Další drobnost která se mi děje, je občasné cvakání zapalování lednice během provozu na plyn. Plamen normálně hoří ale lednice si cca po 30s cvakne (zapaluje) a to klidně po dobu 10 min. Následuje 10 min bez cvakání a pak zase cvaká. Nápady a rady? Díky moc předem, doufám že jsem Vás nezahltil dotazy.
MikeyMikeyČlen
Přidáno před 13 let
V souvislosti s tímto tématech se chci zeptat na naší ledničku v autě. Náš bydlík už je let starý a za dobu, co ho máme, nebyla lednička nikdy s plynem použita. Letos bych ale plyn použít chtěl a nevím, jestli to mohu udělat jen tak. Je předtím zapotřebí provést nějakou větší revizi? (podobný dotaz mám i na plynový vařič, který se použil naposledy před 5ti lety)
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 13 let
Já mám po několika hodinách provozu na plyn žebra studená a v mrazáčku je na spirále námraza. Nicméně po několika hodinách na max se mi nezdálo, že by se vnitřek nějak výrazně ochladil. Na teploměru asi 17 st. Po zapnutí ventilátoru, i když nebylo takový vedro, nicméně lednice dostatečně "topila", to kleslo na 12 st. Taky bych uvítal nějaké přibližné časové údaje potřebné k vychlazení lednice na plyn/230V (předpokládám že tělísko na 230V nebo 12V je jen jedno).
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
X
xgojnyČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

TomTP napsal:
Já mám po několika hodinách provozu na plyn žebra studená a v mrazáčku je na spirále námraza. Nicméně po několika hodinách na max se mi nezdálo, že by se vnitřek nějak výrazně ochladil. Na teploměru asi 17 st. Po zapnutí ventilátoru, i když nebylo takový vedro, nicméně lednice dostatečně "topila", to kleslo na 12 st. Taky bych uvítal nějaké přibližné časové údaje potřebné k vychlazení lednice na plyn/230V (předpokládám že tělísko na 230V nebo 12V je jen jedno).


Zapojil jsem lednici na plyn a asi po čtyřech hodinách je vevnitř cca 10°C a v mrazáku -10°C. Lednice byla prázdná a venku bylo asi 20°C. Nechám to běžet přez noc a uvidím kam to až sleze. Výkon nastaven na max. Po další kontrole v mrazáku zase jen -6°C. Tak jsem ztoho jelen. Ráno vstanu a v mrazáku -0,5°C a v lednici 10°C. Tak to je na pytel to by se mi roztekla zmrzlina.
Upravil xgojny dne 27.04.2011 10:50, před 13 let
Jiri MajkiJiri MajkiČlen
Přidáno před 13 let
Nedávej to naplno dej na půl nebo třičtvrtě
!y !@ !r !d :z
TomTPTomTPČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

xgojny napsal:

Citovat

TomTP napsal:
Já mám po několika hodinách provozu na plyn žebra studená a v mrazáčku je na spirále námraza. Nicméně po několika hodinách na max se mi nezdálo, že by se vnitřek nějak výrazně ochladil. Na teploměru asi 17 st. Po zapnutí ventilátoru, i když nebylo takový vedro, nicméně lednice dostatečně "topila", to kleslo na 12 st. Taky bych uvítal nějaké přibližné časové údaje potřebné k vychlazení lednice na plyn/230V (předpokládám že tělísko na 230V nebo 12V je jen jedno).


Zapojil jsem lednici na plyn a asi po čtyřech hodinách je vevnitř cca 10°C a v mrazáku -10°C. Lednice byla prázdná a venku bylo asi 20°C. Nechám to běžet přez noc a uvidím kam to až sleze. Výkon nastaven na max. Po další kontrole v mrazáku zase jen -6°C. Tak jsem ztoho jelen.


No já nemám v mrazáku dvířka, při koupi karavanu už tam nebyly, takže to můžu měřit jenom tak všeobecně v tý mrazákový přihrádce. Ale zatím jsem to nedělal, o víkendu vyzkouším.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
X
xgojnyČlen
Přidáno před 13 let
Tak dnes jsem částečně rozebral krabičku kde je umístěn hořák. Takže krásně vidím skoro celý plamen. První zjištění plamen je vysoký asi 2 cm a je jedno jesli je lednice na minimum nebo na maximum. Hořák je trubička ve které jsou asi 4 řezy široké cca 0,5mm. Ten plíšek s malou dírkou je pod těmito průřezy?
Říkám si jestli je spíš rozbitá regulace výkonu a nebo je přicpaná ta truska? Zkusím odmontovat hořák, snad to půjde jednoduše, a profouknout ho. Docela jsem se děsil kolísání teploty uvnitř mrazáku od -10°C až po 0°C.

Když jsem pustil lednici na 220V tak po třech hodinách -14 v mrazáku a v lednici 9st. Pak jsem bohužel musel auto odvést do stodoly trošku jsem se bál krup, které se blížili s bouřkou.
connyconnyČlen
Přidáno před 13 let
Cauves.. Me celkem zajima (sice to funguje,ale je lepsi to vedet kdyz by to nefungovalo) jak funguje u lednice regulace. Viz minuly prispevek.. Velikosti plamene to neni, dale zapaloval resp. zapinat a vypinat plamen to taky nemuze delat (dle termostatu a jeho nastaveni), protoze alespon u me lednice je to tak,ze to zapalim, tim padem se otevre ventil a diky kontrole horeni pres bimetal je otevreny do te doby, dokud to hori. Cili pokud by prestalo, tak to vypne komplet... Takze celkem zahada..

Diky za vysvetleni..
Americky obytnak. Zere to, nejede to, ale to neva.. Wink
X
xgojnyČlen
Přidáno před 13 let

Citovat

conny napsal:
Cauves.. Me celkem zajima (sice to funguje,ale je lepsi to vedet kdyz by to nefungovalo) jak funguje u lednice regulace. Viz minuly prispevek.. Velikosti plamene to neni, dale zapaloval resp. zapinat a vypinat plamen to taky nemuze delat (dle termostatu a jeho nastaveni), protoze alespon u me lednice je to tak,ze to zapalim, tim padem se otevre ventil a diky kontrole horeni pres bimetal je otevreny do te doby, dokud to hori. Cili pokud by prestalo, tak to vypne komplet... Takze celkem zahada..

Diky za vysvetleni..


No já bych osobně řekl že by se měla měnit velikost plamene. Taky jsem zjistil, že pokud naschvál sfouknu plamen, tak úplně okamžitě podpalovač hodí jiskru a jede se dál. Což jsem docela koukal. Kamarád upman mi říkal, že snad u jeho lednice se vypíná plamen, pokud není potřeba moc chladit. A pak se zase zapne. To kolísání teploty které jsem naměřil v mrazáku bu vypovídalo o něčem podobném. Nevím co by mohlo jinak způsobovat takové kolísání teplot. (10°C)
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,222,128 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.28162 sekund | Průměrně za: 0.28162 (0) sekund | Dotazy: 146 | Použitá paměť: 2.35MB/4MB