PepiČlen Přidáno
před 14 letahoj,fotka by byla ,ale neumím to tam dát.Ten odkaz to je moc drahé zajdi do prodejny na počítače mají několik druhů,velikostí,podivej se kolik a jak velké ti tam vejdou,já je mám nad horní mřížkou mám 4,ztoho 1ks zapíná tepelné čidlo a ostatní když jsi toho všimnu zapínám sám.Jinak cena za kus je do 100kč,už jsem to zapoměl.Jinak to hodně pomáhá a lednička se nehřeje.Ahoj:_
LukasČlen Přidáno
před 14 letZdarec borci!
Dovolte dotaz. Mám v bydlíku osazenou chladničku Campingaz. Bydlíka jsme koupili asi tak před 4 roky, už tenkrát se mi zdálo, že při provozu na plyn to nějak málo chladí (ale taky vzadu málo hřeje). Na 220V je to OK, na 12V taky docela dobrý (omrzá výparník), ale na plyn je to bída....řekl bych, že tato situace se stále vyhrocuje a na plyn to chladí čím dál míň.....KMáte někdo zkušenost?
Díky předem za názory a rady!
Rapiďáci, tel: 725 707 636
Ludek LiberecČlen Přidáno
před 14 letAhoj L. brnkni V. Valciovi na rozkoš , však to máš za komínem .
DoskocilČlen Přidáno
před 14 letZdravím ahoj. Může to být ucpaná tryska těžšími uhlovodíkovými podíly, které se do ocel. lahví dostanou při plnění plynu - je to něco jako asfalt.
Stačí povolit a odšroubovat převlečnou matici a mezi trubkou a vlastním hořákem je měděný, nebo mosazný klobouček s dírkou. ta se vyčistí benzínem, a nebo jehlou (šicí potřeby), ale bez násilí, neboť lze snadno otvor zvětšit - je to tenký plíšek, pak by se aparatura mohla přehřívat a nechladila by vůbec.:r
našel sem na sběrném dvoře skoro kompletní lednici elektrolux stejna jako Dometic RM 4230 na 230V i 12V jede ale na plyn nedrží zapálená - čistil sem hořák aj tu trisku s mini dirkou z albalu asi sem ji propích víc a hořák hoří zůzně okolo. Dál mi chybí vnitřní mřížky, ovladací kolečka (snad nahrdim jinými), piezo zapalování- neškrtá, příp celý ventil plynu s pojistkou pro vypnutí přívodu plynu při zhasnutí plamene nebo tip na servis kde by byli ochotný se stim vůbec zabývat.
Mirek a JirinkaČlen Přidáno
před 14 letVětšina náhradních dílů je na e-schopech,neměl by být tak velký problém to sehnat.
1-den + 1-dna * 50+, Fiat Ducato 2,5D-Frankia (1994),člun ADVENTURE Fotky s našich cest jsou na
http://tvsat.rajc...Jedna z praxe - nežli všechny větráčky pro zvýšení účinnosti chlazení se mi osvědčilo mechanicky zvětšit odběr tepla z horního výparníku přidáním hliníkových doma róbo žeber. Je to jednoduché, fungijící vždy a nebaští to proud.........a zvládne to vykutit každý.......
TomTPČlen Přidáno
před 13 letTeda lidi..ani nevím jak mám poděkovat ze tohle fórum. Kromě jinýho v minulosti jsem si dneska opravil věc co mě sakra trápila a to ledničku, která ne a ne fungovat na plyn.. Vyčistil jsem hořák, trysku a z těla hořáku vyklepal a vyšťoural chlupatou kouli od nějakýho pavouka či co.... Plamen krásně modrej (předtím oranžovej) a za 30 minut namražená spirála mrazáku. Tímto děkuju všem dobrým lidem kteří dokážou přispět svým dílem k tomu, aby i někdo druhej byl šťastnej a spokojenej ! !)
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Ahoj všem, jsem taky jeden z těch co řeší problém s lednicí a jejím provozem na plyn. Byl by zde někdo od té lásky a změřil by teplotu v lednici a v mrazáku při chodu na plyn popřípadě na elektriku (12V či 220V). Při chodu na plyn mám žebra v prostoru lednice mokrá, řekl bych že by spíše měli omrzat. Lednice sice chladí ale nic moc výkon zkusím profouknutí a pročištění hořáku.
Dále mám pocit že lednice nereaguje na nastavení intenzity chlazení. Předpokládám že by se měl asi zmenšovat a zvětšovat plamen.
Další drobnost která se mi děje, je občasné cvakání zapalování lednice během provozu na plyn. Plamen normálně hoří ale lednice si cca po 30s cvakne (zapaluje) a to klidně po dobu 10 min. Následuje 10 min bez cvakání a pak zase cvaká. Nápady a rady? Díky moc předem, doufám že jsem Vás nezahltil dotazy.
MikeyČlen Přidáno
před 13 letV souvislosti s tímto tématech se chci zeptat na naší ledničku v autě. Náš bydlík už je let starý a za dobu, co ho máme, nebyla lednička nikdy s plynem použita. Letos bych ale plyn použít chtěl a nevím, jestli to mohu udělat jen tak. Je předtím zapotřebí provést nějakou větší revizi? (podobný dotaz mám i na plynový vařič, který se použil naposledy před 5ti lety)
TomTPČlen Přidáno
před 13 letJá mám po několika hodinách provozu na plyn žebra studená a v mrazáčku je na spirále námraza. Nicméně po několika hodinách na max se mi nezdálo, že by se vnitřek nějak výrazně ochladil. Na teploměru asi 17 st. Po zapnutí ventilátoru, i když nebylo takový vedro, nicméně lednice dostatečně "topila", to kleslo na 12 st. Taky bych uvítal nějaké přibližné časové údaje potřebné k vychlazení lednice na plyn/230V (předpokládám že tělísko na 230V nebo 12V je jen jedno).
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Jiri MajkiČlen Přidáno
před 13 letNedávej to naplno dej na půl nebo třičtvrtě
TomTPČlen Přidáno
před 13 letCitovat
xgojny napsal:
Citovat
TomTP napsal:
Já mám po několika hodinách provozu na plyn žebra studená a v mrazáčku je na spirále námraza. Nicméně po několika hodinách na max se mi nezdálo, že by se vnitřek nějak výrazně ochladil. Na teploměru asi 17 st. Po zapnutí ventilátoru, i když nebylo takový vedro, nicméně lednice dostatečně "topila", to kleslo na 12 st. Taky bych uvítal nějaké přibližné časové údaje potřebné k vychlazení lednice na plyn/230V (předpokládám že tělísko na 230V nebo 12V je jen jedno).
Zapojil jsem lednici na plyn a asi po čtyřech hodinách je vevnitř cca 10°C a v mrazáku -10°C. Lednice byla prázdná a venku bylo asi 20°C. Nechám to běžet přez noc a uvidím kam to až sleze. Výkon nastaven na max. Po další kontrole v mrazáku zase jen -6°C. Tak jsem ztoho jelen.
No já nemám v mrazáku dvířka, při koupi karavanu už tam nebyly, takže to můžu měřit jenom tak všeobecně v tý mrazákový přihrádce. Ale zatím jsem to nedělal, o víkendu vyzkouším.
Tom & Pavla
Škoda Octavia II 1.9 TDI + Elddis Crown Crest
Tak dnes jsem částečně rozebral krabičku kde je umístěn hořák. Takže krásně vidím skoro celý plamen. První zjištění plamen je vysoký asi 2 cm a je jedno jesli je lednice na minimum nebo na maximum. Hořák je trubička ve které jsou asi 4 řezy široké cca 0,5mm. Ten plíšek s malou dírkou je pod těmito průřezy?
Říkám si jestli je spíš rozbitá regulace výkonu a nebo je přicpaná ta truska? Zkusím odmontovat hořák, snad to půjde jednoduše, a profouknout ho. Docela jsem se děsil kolísání teploty uvnitř mrazáku od -10°C až po 0°C.
Když jsem pustil lednici na 220V tak po třech hodinách -14 v mrazáku a v lednici 9st. Pak jsem bohužel musel auto odvést do stodoly trošku jsem se bál krup, které se blížili s bouřkou.
connyČlen Přidáno
před 13 letCauves.. Me celkem zajima (sice to funguje,ale je lepsi to vedet kdyz by to nefungovalo) jak funguje u lednice regulace. Viz minuly prispevek.. Velikosti plamene to neni, dale zapaloval resp. zapinat a vypinat plamen to taky nemuze delat (dle termostatu a jeho nastaveni), protoze alespon u me lednice je to tak,ze to zapalim, tim padem se otevre ventil a diky kontrole horeni pres bimetal je otevreny do te doby, dokud to hori. Cili pokud by prestalo, tak to vypne komplet... Takze celkem zahada..
Diky za vysvetleni..
Americky obytnak. Zere to, nejede to, ale to neva..