!Prázdninová soutěž skončila!

Partner Caravan24

Partner Caravan24

Náhodné foto

Kalendář

<< Prosinec 2018 >>
Po Út St Čt Pa So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Nejnovější galerie

TOPlist
Mediální partner

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem

Zapomněli jste heslo?
Klikněte sem.
www.karavanypro.cz

Kdo je on-line

· Hosté on-line: 30

· Členové on-line: 2
martindo, outfish

· Registrovaní členové: 12,069
· Nejnovější člen: Man On The Way

Nástěnka

Abyste mohli napsat zprávu, musíte se nejprve přihlásit.

Kavek
17.12.2018 16:16
Nemáte někdo tip na nějakou malou slušnou el. centrálu ?

Terenak
10.12.2018 22:54
Dobrý den, neporadil by někdo s opravou na F.Ducato 2,5Td nemaže motor olej nahoru na vačku. Kde hledat příčinu a nebo co vyměnit. Díky

Schneegast
06.12.2018 22:19
Dobrý den, máme caravan hobby 560 deluxe 2000 a chtěla bych poprosit o radu jak složit stolek a narovnat matrace na ležení. Děkuji moc. lucie.snezna@sezna
m.cz

TrikeHonza
01.12.2018 10:44
Poděkování panu T.Kahounovi Tom-Car servis. Vyřízení veškerých formalit k přepsání celkové váhy obytného auta z 3850kg na 3500kg. Vřele doporučuji, příjemné jednání. Trike Honza Letohrad.

David250
28.11.2018 22:57
mate nekdo tip a zkusenost na parkovani pres noc, pobliz centra Prahy v dobe vanocnich trhu

campi-shop.cz

Číst diskuzi

Caravan24 » OSTATNÍ » Zaujalo vás
 Vytisknout diskuzi
VW T6 elektroverze
Elektromobil pro camping v provedení VW T6

Budoucí realita ?

Předchůdce Volkswagen I.D. Buzz byl již uveden na autosalonu v Detroitu v roce 2017. V srpnu téhož roku společnost oznámila, že I.D. Buzz bude připraveno k masové výrobě do roku 2022, to bylo ohlášeno na klasickém autosalonu Concours d'Elegance v Pebble Beach v Kalifornii.
Všechny prvky osvětlení ve VW I.D. Buzz se spoléhá na technologii LED a komunikuje s prostředím. Díky plnému propojení vozu by měla být dodávka schopna v budoucnu se řídit autonomně. Při stisknutí tlačítka je volant elektricky zapuštěn do palubní desky a osvětlení v kokpitu se změní ze žluté na bílou. Pak se řidič může posadit a odpočívat.
Baterie systému MEB by měla zajistit rozsah až 600 kilometrů. VW plánuje dvě velikosti 83 a 111 kWh. Podle společnosti trvá pouze 30 minut, kdy se pomocí rychlého dobíjení vozu dostane na 80% kapacity. Úložiště energie je ploché a dostane se do podlahy vozidla. To má za následek nízké těžiště vozidla, dobré rozložení hmotnosti a nakonec větší agility na silnici.
VW I.D. Buzz je dobrodruh, to dokazuje jeho pohon všech kol. Na přední nápravě je umístěn druhý elektromotor. Oba elektromotory mají výkon 150 kW a jsou spojeny s kardanovým hřídelem. VW celkově dává výkon I.D. Buzz s hrdým 374 koní. Podle VW zrychlení přichází za pět sekund od nuly do stovky, ale její maximální rychlost se má škrtit na 160 km / h.


https://www.promo...n=manually
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
a aby nedošlo k žádnému znečištění přírody, stlačíme tlačítko, volant se zasune do palubovky a my auto pošleme autonomně na výjezd samotné. Budeme si potřebu vykonávat doma na WC, vodu vypouštět do kanálu a prohlížet krásy světa snímané v reálném čase kamerou z auta na smartphounu v teple obýváku.

Už se netěším
 
Upravit
Já se zase těším až budu mít v budoucnosti auto pouze holografické, stejně jako manželku, děti, a přírodu. Vše si holograficky natáhnu do obyváku a až mě omrzí vše vypnu a půjdu hibernovat . To bude život ! Nechápu kde naši myslitelé došli k závěru, že lidé chtějí autonomní vozidla. Já tedy předem děkuji a nechci. Ale to jsem trochu odbočil od tématu.
 
Upravit
A zase jedna novinka
http://www.hybrid...ky-karavan
Míra + Eliška
 
Upravit


dojezd by se měl pohybovat kolem 200 km. tak cestou do Italie k moři 4-5 x nabíjet
no to je super Grin Grin Grin
Zelení a spol.se už asi úplně zbláznili Shock
Zdeněk 65 Alena 57, vnuk Péťa 15 občas i Matěj 10
 
http://traperi.sweb.cz/ Upravit
Zdenek a Alena napsal:



dojezd by se měl pohybovat kolem 200 km. tak cestou do Italie k moři 4-5 x nabíjet
no to je super Grin Grin Grin
Zelení a spol.se už asi úplně zbláznili Shock

A budu hur nebo, ze by lip?
 
http://www.lmfoto.cz Upravit
Zdenek a Alena napsal:
dojezd by se měl pohybovat kolem 200 km. tak cestou do Italie k moři 4-5 x nabíjet
Shock

To by musely být nabíjecí stanice 200km od sebe. Co když ale budou 250km? Už vidím posádku, jak se to snaží dotlačit. Grin
Robert a Hanka, Fokus + karavan Home-Car
 
Upravit
Tak je to nějaký nástřel, jak by to v budoucnu mohlo vypadat. Když vyjely první auta se spalovákem, šinuly si to pár kilometrů za hodinu a třeba v Anglii byl povinnou výbavou před nimi chodící člověk mávající praporky na znamení nebezpečí. Všechno má svůj vývoj. Já tomu fandím, zas tolik času vymyslet, co bude po ropě, není.
 
Upravit
spino napsal:

Tak je to nějaký nástřel, jak by to v budoucnu mohlo vypadat. Když vyjely první auta se spalovákem, šinuly si to pár kilometrů za hodinu a třeba v Anglii byl povinnou výbavou před nimi chodící člověk mávající praporky na znamení nebezpečí. Všechno má svůj vývoj. Já tomu fandím, zas tolik času vymyslet, co bude po ropě, není.


No s tou ekologii bych to viděl trochu jinak ,solární panely co zanechávají jednak při výrobě a likvidaci ? To samé se týká akumulátorů všeho druhu .Vždy je něco za něco je záleží na poměru co převažuje .

Ten dojez bych řešil silnější centrálou Grin a solární střechou vozu . Viděl jsem dodávku Citoen elektro . Nedalo mi to a šel jsem se na to podívat a vyzvědět nějaké info od kolegy . Otevřel mi ji za přepážkou bedna 80x80x100 vysoká baterie - dojezd 100km tak jsme se zasmáli a poděkoval jsem . To by kolegům na PPL asi nevyhovovalo .
:i Žijem jen jednou.
 
Upravit
O ekologii jsem taky nemluvil, to asi u pořád v podstatě malovýroby a pokračujícímu vývoji nelze zatím moc čekat. Oni i ty první auta se spalovacím motorem měly spotřebu větší než dnešní obytky a vůbec to stálo hodně zdrojů, než se dotáhly na úroveň, co jsou dneska. To je zkrátka cena za vývoj.
 
Upravit
Přejít na fórum:
Vygenerované za: 0.45 sekund
180,929,708 návštěv