Warning: str_repeat(): Second argument has to be greater than or equal to 0 in /srv/www/caravan24.cz/www/maincore.php on line 169 Elektrokolo, sada: OSTATNÍ - Caravan24.cz
Výkup karavanu! Vykoupíme Váš obytný vůz, nebo karavan za hotové,volejte 606118358 www.vykupkaravanu.cz
Partneři webu:
hykro.cz odak.cz
https://www.cwn.cz/
Prohledávání webu:

Elektrokolo, sada

Poslední aktualizace před 6 let
K
kutil1Člen
Přidáno před 6 let
Ahoj, tady v tomto odkazu čtu, že pokud si budu dávat motor na moje jízdní kolo, tak může mít výkon 1000 W. Tedy mám na mysli, že dle toho textu v odkazu s takovým kolem mohu legálně jezdit na pozemních komunikacích v ČR. Mohou mi k tomu znalci problematiky něco napsat? Než jsem četl ten text v odkazu, tak jsem nebyl zviklán a myslel jsem, že ten limit v ČR je pro pozemní komunikace 250 W.


https://www.evbik...gislativa/
P
pave753Člen
Přidáno před 6 let
Pekný deň prajem.
Skoro by sa dalo povedať čo príspevok to iný názor.
Prešiel som na bicykli skoro celu Európu a niektoré Ázijské krajiny až po Izrael.
Bolo to spústa km a aj skúsenosti. Všetko sme prešli na cestných a trekových bicykloch.
No teraz jazdím už tretí rok radšej na MTB- elektro.
Výkon, rýchlosť e-bicykla, by podľa môjho názoru mal riešiť každý sam podľa svojich schopnosti a skúsenosti.
Každý by sa mal správať na bicykli tak , aby v prvom rade neohrozoval seba a iných.
Čím výkonnejší bicykel tým menej námahy na ňom.
Zákazy, príkazy sú najmä pre neskúsených.
Pavel
simchasimchaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

kutil1 napsal:

Ahoj, tady v tomto odkazu čtu, že pokud si budu dávat motor na moje jízdní kolo, tak může mít výkon 1000 W. Tedy mám na mysli, že dle toho textu v odkazu s takovým kolem mohu legálně jezdit na pozemních komunikacích v ČR. Mohou mi k tomu znalci problematiky něco napsat? Než jsem četl ten text v odkazu, tak jsem nebyl zviklán a myslel jsem, že ten limit v ČR je pro pozemní komunikace 250 W.


https://www.evbik...gislativa/

Ahoj, našel jsem si tu vyhlášku i přílohu a opravdu je tam změna oproti předchozí. Vypadá to tak, že se sjednotil výkon u elektromotoru i benzínoveho motoru na 1000 W. Je to celkem logické, vždy mi bylo divné, proč můžu mít 1000 W u benzínu a jen 250 W na elektrice a to na stejném kole.
Lada a AlenaLada a AlenaČlen
Přidáno před 6 let
Převody na kole nejsou jenom ty co jsou vidét http://www.hybrid...revodovkou
Láďa + Alena + vnučka Nikola , Karolínka,Viktorka
K
kutil1Člen
Přidáno před 6 let

Citovat

Lada a Alena napsal:

Převody na kole nejsou jenom ty co jsou vidét http://www.hybrid...revodovkou


Dal by se použít vícerychlostní náboj v zadním kole, když zmizí trojtác po instalaci středového motoru s jedním talířem?

https://www.cyklo...ni-naboje/
MartasikMartasikČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Lada a Alena napsal:

Převody na kole nejsou jenom ty co jsou vidét http://www.hybrid...revodovkou

Ahoj Laďo,
má podle tebe cenu kupovat nové elektrokolo nebo je lepší integrovat něco do stávajícího horského kola- popr. co by jsi mi doporucil jako ostrilenej elektrocyklo turista.
Dik Martin (y)
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
Kutil
na 3qualt Sturmey jsem najezdil asi 700km s 1000W HD pohonem na Fatbiku.
závěr: jede to, ale 3 kvalty jsou traqicky málo, ve velkým výkonu převodovka občas proskakovala.
V JBC na krámě stojí ještě Rohloff (14 kvalt) ale na tom jsem nikdy nejel a ten samotnej stojí přes 30.000Kč.
Martasik
obojí má svoje výhody i nevýhody: máme oba systémy, jezdíme na obou

All: 1000W elektropohon nemá homologaci a při provozu venku na to dbejte.
1000W elektrokolo prostě nemá homologaci pro provoz na veřejných komunikacích !!!
p.s.
:) Samozřejmě že ho mám. Jede skvěle. Jako šestiválec.
simchasimchaČlen
Přidáno před 6 let

Citovat

Karel Prokop napsal:

Kutil
na 3qualt Sturmey jsem najezdil asi 700km s 1000W HD pohonem na Fatbiku.
závěr: jede to, ale 3 kvalty jsou traqicky málo, ve velkým výkonu převodovka občas proskakovala.
V JBC na krámě stojí ještě Rohloff (14 kvalt) ale na tom jsem nikdy nejel a ten samotnej stojí přes 30.000Kč.
Martasik
obojí má svoje výhody i nevýhody: máme oba systémy, jezdíme na obou

All: 1000W elektropohon nemá homologaci a při provozu venku na to dbejte.
1000W elektrokolo prostě nemá homologaci pro provoz na veřejných komunikacích !!!
p.s.
:) Samozřejmě že ho mám. Jede skvěle. Jako šestiválec.

Ahoj Karle, díval jsi se na Vyhlášku Ministerstva dopravy č. 341/2014 a její přílohu?
Karel ProkopKarel ProkopČlen
Přidáno před 6 let
:) nedíval, páč tady to nikdo neřeší a my jsme banánistán.
Ale do německa bych se na kilowattě po silnici bál. Tam je zákaz jasnej. Proto po česku = Fatbike 1000W a venku Achilles Comp 250W (pseudo). Protože Bosch, Shimano, Brose i Yamaha 75-80Nm krouťáku z 250W taky nedokážou vyrobit. Fyzika platí pro (y) všechny.
Krom toho, Comp jede skoro stejně dobře jako ta Kilowatta.
VasuVasuČlen
Přidáno před 6 let
Před rokem jsme byli s partou na kolech kolem Neziderského jezera v Rakousku. A tam jsme slyšeli od jedněch Čechů na STPL u Slobody, že nějakou českou skupinu cyklistů kontrolovali rakouští policajti. Kdo měl na kole motor nad 250 W, tak požadovali přilbu na motorku a řidičák M. Nikdo přilbu na motorku neměl, tak jím kola zabavili a na zítra si půjčili přilby a dojeli si vyzvednout kola. Jestli to byla pravda, nebo ne, nepovím, ale na rakušáky by to pasovalo.
Fiat Knaus 2,8 + dva senioři
Vy můžete zobrazit všechny příspěvky v tomto fóru.
Vy nemůžete začít nový diskusní příspěvek v tomto fóru.
Vy nemůžete odpovědět v této diskusi.
Vy nemůžete začít v anketu v tomto fóru.
Vy nemůžete na tomto fóru nahrát přílohy.
Vy můžete stáhnout přílohy v tomto fóru.

Copyright © 2023

Powered by PHPFusion. Copyright © 2024 PHP Fusion Inc.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.

Theme by PHP Fusion Inc
44,283,186 unikátních návštěv | Vygenerované za: 0.22485 sekund | Průměrně za: 0.22485 (0) sekund | Dotazy: 98 | Použitá paměť: 2MB/4MB