karlosVWČlen Přidáno
před 5 letMam EuraMobil PRS675SB Fiat 150PS s Euro6 kupovany v 04.2018 a najeto7tkm. Nemam vubec problem s vykonem, spis kontrolou rychlosti. Na 6stku pri 2000ot. pohodovych 110 a v kabině neni slyset motor (ano polointegra je v tomhle lepsi. On ale pomalu neni slyset ani pri 140km/h :) tak nekdy jezdim rychleji nez bych mel a chtel. Prevodovka je jinak odstupnovana nez u predchoziho 150PS Fiata co jsem mel...ta 6stka ma znatelne delsi prevod a tedy mensi silu oproti kopci. Optimum otacek je mezi 1950 - 2100. Technicky tedy OK
Co se tyka nastavby tak tam nejake mouchy jsou a asi by kupujici cekal ze nebudou,ale pro stredne zrucneho uzivatele je to na par chvil premysleni a vylepsi si to sam a vysledek je lepsi nez z vyroby.....neni to nic co by musel nutne delat servis
Neznáte někdo člověka, který by měl teď taky nové Lyseo?
Lukas99Člen Přidáno
před 5 let
Já, integráč Lyseo 690i, přebíral jsem v červenci.
Lukas 39 + Pavla 38 + Matej 6 a Viki 2
-------------
Madarska Insignia 4x4 a cesky Bürstner Averso Top 520 TK
Pepa z PlzneČlen Přidáno
před 5 letAhoj. Mám Bürstner Aviano 11 let.Jedná se o intergrál. Najeto 230 tis. km. Motor původně 96 Kw, načipovaný hned v prvním roce na cca 150 Ps. Jenže u dieselu nejsou koně tak důležité. Důležitější je kroutící moment a u něj si nepamatuji, na kolik se zvýšil. Po načipování byl rozdíl velmi znatelný a spotřeba šla o něco dolů. Protože si vše píši, tak:
spotřeba za 11 let je 9,7 l/100 km
olej měněný vždy po 20 tis. km a dodnes žádné dolévání mezi výměnami, dokonce spíš mohu napsat, že ani pokles hladiny od výměny do výměny na rysce skoro znatelný.
1x měněna spojka
2x rozvody
1x všechny brzd. kotouče
2x brzdové destičky
oba spodní kulové čepy na př. nápravě
výměna chladiče klimatizace
oprava čerpadla klimatizace
výměna RGB ventilu
výměna zadních světel - koroze
1xvýměna startovací aku
2xvýměna nástavbové aku
výměna alternátoru
preventivní výměna vodního čerpadla před cestou do Maroka ve 170 tis.
2x oprava satelitu ve firmě Oyster
3xvýměna tištěného spoje topení Truma
výměna dřezové baterie
1xnástřik podvozku a podlahy
Motor stále neztrácí výkon. Jde velmi potichu ve všech otáčkách a od 120 km/hod se jedná o jen aerodynamický hluk, proto jezdím jen do 115 km/hod.
Protože si myslím, že těch závad na počet km nebylo tak mnoho a nic nenasvědčuje, že by mělo dojít k výměně něčeho závažného, asi Aviano už měnit za nové nebudu.
Nevím, zda se kvalita Burstnera za poslední roky zhoršila, já tuto kombinaci Italsko-německou mohu jen pochválit.
Mame 3 Lysea na pujcovne. Rok 17 a 18....