Jen si myslím že to není problem nastavby karavanu ale fordu ten prodejce je vtom nevině je třeba zjistit jestli není u Fordu aktualizace softweru jelikož ty Šasi dodávany fabrikou stoji u vyrobce nastavby a softwer může být zastaraly a problemy co uz byly vyreseny na jiných kusek na tabe zatím čeká a proto bych na prodejce moc neplul může v tom být nevině až budeš vědet co tomu je pak křič že někdo za něco může ješte nikdo zde neví co tomu vlastně máš?Bohužel jsou kusy co jsou problémove a ty jsi ho možná zrovna trefil bohužel ono se na darmo neříká Fordem tam vlakem zpět
Tímto nechci někoho hájit ale dělám take s autama a lide jak jse jim něco stale na autě prví křičí na nepravem místě a přitom si to způsobili sami "třeba"
NemaludČlen Přidáno
před 7 letAhoj Všem
Koupil jsem náš vysněný obytňáček také od pana Harmáčka a musím říci, že jsem zatím s přístupem a komunikací vcelku spokojený a doufám že nebudu v budoucnu při pravidelných prohlídkách muset měnit názor. Možná jsem málo náročný .-)
Obytňáček jsem si vybral na veletrhu v Praze, složil zálohu a cca. 5 dní po veletrhu jsem volal panu Harmáčkovi a dohodli se na dalším postupu který byl naplněn z obou stran (Mé a doufám i pana Harmáčka) k oboustranné spokojenosti. Samo sebou někdo může namítnout, že při koupi takto drahých věcí by měl být přístup prodejce více, jak to správně vyjádřit, pro zákaznický :-), já si na to nepotrpím.
Musím bohužel souhlasit s Karlem, že motor 2,0 a ještě k tomu nový, pořádně praxí neozkoušený, bych asi v takto těžkém autu nebral ani kdyby bylo za milion :-)
Zvolil jsem osvědčenou klasiku, podvozek ducato 2,3 L, 150 PS, a jsem s tímto tahounem bez močoviny naprosto spokojený.
Někdo zde psal že pan Harmáček je "levák", mohl by jste se prosím poděllit více o Vaše zkušenosti? Myslím si, že je velice důležité se dozvědět co nejvíce pozitivních i negativních informací o konkrétním prodejci, aby další případní zájemci o koupi mohli mít tyto informace dopředu a zvolit ty seriozní.
Dále bych požádal administrátora (FUNa) Zda li by se podělil o jeho zkušenosti s panem Harmáčkem.
Zakladateli tohoto přízpěvku držím palce ať vám ve Fordu co nejdříve pomohou a můžete se již bezstarostně začít radovat z Vašeho nového obytňáčku :-)
Nad ničím neváhej a okamžitě se osobně domluv s prodejcem.
Nebo si najmi někoho kdo reklamaci za tebe vyřeší někdy je lepší oželet 50 tis na začátku než se trápit deset let.
To myslím naprosto vážně.
Nikdo za tebe nic nevyřeší a nikdo se tě nezastane . Stát nefunguje vše je jen divadlo které platíme.
Konkrétně stavebnictví je ve stavu kdy si můžeš dělat co chceš lhát a podvádět. Soused si postavil na našem pozemku opěrnou zeď a řešíme to sedum let. A to dodal statiku kde je napsáno že zeď je nestabilní a je nutno ji vyztužit. Momentálně je zeď povolena protože prý nepotřebuje povolení.
Denke daran: Amateure bauten die Arche, Profis die Titanic!!
Jak jsem psal jen podání reklamace tě vrací do hry. Čím spíše, tím lépe. Nejdůležitější je obsah reklamace.
Budeš mít dvě šance.
1. v reklamačním řízení provedou opravu
2. podaří se ti prokázat a naplnit počty reklamací na stejnou závadu jako neopravitelnou a tudíž možnost odstoupení od smlouvy
Myslím si dále, že je tady ještě jedna možnost: jednat přímo se zahraničním dodavatelem. V situaci co popisuješ, bych asi šel touto cestou, minimálně bych se pokusil telefonicky nebo emailem spojit s výrobce a zjistit možné kroky.
Jinak další kroky je jen vlastní kapsa a opravit na své náklady.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 7 letOdpovědnost za garanci nese prodejce obytného vozu jako celku.
Garanční prohlídky a uplatnění záručních oprav na nástavbu i na podvozek /tady Ford/ u prodejce.
nebo
-na nástavbu u prodejce nebo v jakémkoliv smluvním servisu nástavbáře v Evropě.
-na podvozek u prodejce /který to ve Fordu zajistí /nebo v jakémkoliv smluvním servisu Ford
Osobně bych v tomto stavu řešil servis Ford aby se určilo zda příčina závady jde od Forda, či od nástavbáře.
/pokud to lze jednoznačně určit/ Pokud ne tak ML ......
Jinak si nemyslím, že by při jízdě pod otáčky měl motor standardně padat do nouzáku..............
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
kebuleČlen Přidáno
před 7 letTakže máme to písemně - je nutné vyměnit vstřikovače, auto je v nepojízdném stavu po 300 km.
GardaČlen Přidáno
před 7 letNedá se nic dělat, EU nám nedává možnost výběru, měli jsme také obytku se silnějším motorem...
Tomu nerozumim mam dojem ze pokud nechci jet s obytkou do stredu mest tak me nic neomezuje. Proc bych se mel zbavovat auta bez kurvitek? Vzdyt ne vsichni nemci nemaji nova auta a drzi si sve letite Hymery.
Navic to vypada ze se Fordu neco nepovedlo. Tento problem maji i mensi nove dodavky s timto motorem. Neni to poprve co vypustili zmetek.
copyČlen Přidáno
před 7 letpo piatich týždňoch že by zhrdzaveli vstreky? To sa mi nejak nezdá.
JiPe HighlandersČlen Přidáno
před 7 letNo jo Karle, dodávkový obsah motoru 2.3 u Ducata a Mastera je dnes už chlapácká záležitost pro milovníky velkých hrnců :-D.
A co třeba nový Crafter v sedmimetrové verzi, s tažným na 3 tuny a motůrkem jediného obsahu 2.0 tédéíííí ? Jasně to je něco jinýho, to je přece Fauvéčko :-D
Jitka a Pepa, vestavba MaLiBu 640 Charming
( Ducato L4H2 Maxi, 2.3 180 k, aut.)
Mám nového transita, dodávku, rok a půl, najeto 80 000 km, zatím úplně bez problému, vozim cca 1 tunu, je pravda, že pod 1500 otáček nejede. A ještě jsem vysledoval, že filtr se vypaluje cca po 400 km a je úplně jedno jak jedu.
Chtěl jsem koupit nový přívěs Hobby zde v ČR, volal jsem prodejci a jelikož to mám do Prostějova 160km chtěl jsem po telefonu zjistit jaké jsou možnosti, setkal jsem se s neochotou o čemkoliv mluvit po telefonu, ať prý přijedu osobně.
Tak jsem se sebrat zajel do Schaffer Mobil v Drážďanech a rovnou si jeden luxusní kousek odvezl. Osobně se mnou dokonce zajeli vyřídit zelenou kartou a převozní SPZ.
V ČR jsem zajel jednom pro novou pojistku, evidenčku a registr vozidel (max 2hod času).
misusČlen Přidáno
před 7 letAhoj
Zrezle vstriky se mi taky nezdaji,auto ma odlucovac vody a filtr. 5 tydnu stani je nic,spousta aut stoji i dele.
Probehla diagnostika ? Test v behu ? Test na stolici ?
Pokud je jiste ze sou na vymenu vem pravnika sepis reklamaci a dones nebo posli prodejci,ten bud musi resit sam,nebo odkazat na ford servis.
U fiata mam zkusenosti ze jedes rovnou k fiatu,je to zavada na podvozku a tu resi servisni sit fiatu.
Nic se neplati vse v ramci zaruky.
Takhle by to melo fungovat i u fordu.
kebuleČlen Přidáno
před 7 letPři naší druhé návštěvě servisu prý udělali detailní diagnostiku, ukazovali nám výstup z programu, trvali jsme na tom z důvodu možného odstoupení od smlouvy. Netvrdili, že se závada stala během 5 týdnů, ale my na to během těch 5 týdnů, co auto stálo v M.L. a čekalo jen na montáž doplňků, mohli přijít sami, když už se prodejci nechtělo a hlavně informaci o možné závadě MĚL, na rozdíl od nás.
(Zbytečně jsem v zahraničí zaplatila zálohu v kempu i cestovní připojištění.)
Byla chyba se spoléhat, že prodejce se vším pomůže a připraví tak, abychom během pár dní mohli odjet na dovolenou. Naopak - žádná zmínka o tom, že by bylo lepší si vůz třeba na týden odvézt a pak zase na montáž doplňků vrátit, vůbec nepadla, natož nějaká rada. Z mého pohledu naprosto amatérský a flegmatický přístup na způsob zajímá nás KVANTITA a ne KVALITA. Anebo když už ani 22 let praxe nepomůže.....
Pokud si vůz rozhodneme nevrátit, tak budeme požadovat náhradu vzniklé škody a také výdajů, které nám s převzetím závadného vozu vznikly, ale to bude třeba dát dohromady s právníkem.
A možná, že kdyby pan Harmáček nechal vůz prověřit hned po údajné obdržené informaci a rovnou servisovat v M.L. (třeba Autospektrum), nebyly by vstřiky v tak špatném stavu jako po naší cestě domů a pak 2x do servisu v Praze.
A možná také, že s naším vozem kvůli hlášce ve Fordu byl, proto věděl přesně, co bude motor hlásit - ale přesto vůz předal. Dnes bych tomu už i věřila, jelikož majitelé vozu se stejným motorem s ním žádný problém nemají, reklamují cosi na nástavbě, tak nevím, kteří další dva majitelé Benimaru mu mohli volat.