Karel ProkopČlen Přidáno
před 7 letad1) měření bude hodně nepřesný (pokud je to voltík tak neví že baterka po nabití v klidu "sklesá")
ad 2) pro PRAVIDELNÝ nabíjení 2 elektrokol je 100Ah olova skoro málo, pro občasný to stačit bude.
ad 3) 14,1V pro nabíjení olova je O.K. správně to má chodit až ke 14,5V (opět měřicí chyba (úbytky na drátech k voltmetru)
pe3ikČlen Přidáno
před 7 letKarin Já a Rudolf - Mis van Techno 2018
Karel ProkopČlen Přidáno
před 7 letPokud je to skutečně technologie AGM tak ano.
ALE !!!! Nelíbí se mi že to na baterii není napsané.
Pokud by to byla nějaká "pseudo" AGM, tak bych to nedělal.
GardaČlen Přidáno
před 7 letPozor pokud ta baterie neni navrzena na "náš" zpusob cyklovani tak nemusi byt vhodna. Nekoukej jen na tech 12 let ale najdi zpusob pouziti. Pokud je navrzena do ustredny tak plati 12 let ale v obytce to nemusi byt akorat.
Ahoj.
Dokázal by mi někdo poradit s baterií Li ion. Podařilo se mi sehnat rok starou ale nepuožitou baterii z elektromobilu. Po jejím rozebraní z ní mohu extrahovat celkem 120 Li ion článků kde každý má 22Ah . Toto bych potřeboval poskládat seriově a paraelně. Doplnit balančními moduly a zajistit aby tuto baterii bylo možné nabíjet za jízdy a v kempu z přípojky 220v. Baterií budu používat pro napájení nástavby obytného auta Laika ecovip 9 a pro měnič na 220v. Soláry neuvažují.
Představa je články poskládat po 4 sériově a opatřit je konektorem a ty pak všechny paralelně připojit na hlavní větev. Jednotlivé bloky bych pak mohl používat pro elektrokolo 48v, motor módního člunu 12v atd. Mohl bych si vzít jen potřebný počet článků.
Děkuji Michal
Ahoj,
používá někdo odyssey jako trakční baterku?
karlosVWČlen Přidáno
před 6 let120Ah LiFePo4...na Silvestrovském výjezdu s úplně zanedbatelným dobíjením (bylo zataženo) a s topením po cca 75% času kvůli hafanům v autě. 4 dny...3 noci. Data o napětí baterie v obrázku.
karlosVW Připojili následující obrazek:
Obrázek nebyl nalezen
Jirka CanonČlen Přidáno
před 6 letZdar Karlosi, dávej si bacha na to, že napětí na LiFePo4 vůbec není ten nejdůležitější parametr.
Pro víc, mně napiš na email, který někde najdeš. Podle mně uvádíš díky změně napětí, tak chybu měření. Na mé baterii 180 Ah LiFePol po dobu cca 15 hodin při odběru 10,2 A mám pořád napětí 12,08 V ... Prostě skoro ideální zdroj proudu ... proto jsem si ji do dílny vlastně pořídil.
Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 letPrvní věc která by mě zajímala - jestli je možnost balancování jednotlivých článků.
Pokud ne, tak bych do toho rozhodně nešel.
VasuČlen Přidáno
před 6 letFiat Knaus 2,8 + dva senioři
Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 letcena je vysoce zajímavá, ale:
1) jestli to bude jako u Li-Ion článků 18650/5000mAh a byly z půlky plněný pískem, tak potěš pánbu,....
2) evidentně jsou to články zadělaný v krabici takže balancování bez otevření krabice je neproveditelný
3) pokud to někdo doveze - pučte mi to, zformátujeme to, změříme tomu kapacitu a budeme moudřejší,....a třeba to bude dobrý,....
Karel ProkopČlen Přidáno
před 6 let:) jistěže je známe.
výroba páně Kašpárkova. Kastlík je odolný Alu svařenec. Výborná (až oslnivá) je hlavně láce.
Občas je montujeme.
floridan79Člen Přidáno
před 6 letCitovat
Pegaso 2010 napsal:
Kontaktoval jsem prodejce těch baterii a ten mě řekl že tuto baterii již není třeba balancovat , = je určena pro 12V.
Výrobce Asie a kvalita - spolehlivost prý velmi dobrá.
Při objednávce více kusů by byla ještě sleva..
https://www.bch-b...rie-1536Wh
.... neni treba balancovat.....1 clanek 12V asi nema celej ten akumulator.... sklada se z nekolika clanku rekl bych a pokud ma i za rok fungovat tak bych fakt rekl ze by se ty jednotlive clanky balancovat mely ne? jinak se po case vzajemne znicej a silnejsi bude neustale dobijet ten slabsi.... Treba je to ale jak rika prodejce a zna nejakou technologii kterou jeste nezname. Kazdopadne je to prodejce, tzn. prodava.....
Fiat Ducato 280 Weinsberg Cosmos 1989 2.5TDI 4x4 (Kosmik)