@Roman ST1
Olovo má smysl - pokud nabíječku už máš, a nevadí ti váha.
--------------------------------------------------------------------
LFP by stačilo např 50Ah (malý a lehoučký), ale je dobrý na něj dát Lixxx nabíječku. Olověná by to taky zvládla, ale dobrý to není. Musela by se tam dát drahá hlídací elektronika. Pro Lixxx nabíječku jednoduchej pasívní balancér postačí.
Pokud se ti líbí LFP řešení (je vysoce elegantní)
důvody pro
1) váha
2) životnost
3) 50Ah LFP umí dát 150A proudu jako nic
@pata
Umíme "zkrotit" i olověnou nabíječku (všechny dostupný auta mají EBL na olovo), ale pravda, ouplně jednoduchý to není. Musí tam být dvojitý jištění.
20Ah LFP na mover bych se bál dát.
Zkratovej proud moveru EM 303 na karavnu 1400kg (4-5cm vysoký prkno nebo kořen) je ke 150A. Osobně odměřeno u nás na dvoře. U těch větších poleze ke 180A. 20Ah x3C je 60A. To mover bezpečně překročí u vašich půldruha tunovejch vagónů.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@All
protože nemalá část lidí jsou špekulanti kteří si nepřidají za větší mover, tak velká část těch moverů jezdí trvale přetěžovaná. A návrh baterky 20Ah na 150A vodběry je těžce mimo mísu.
Kupecký počty, hoši bacha nato!
Fyzika platí pro všechny stejně !!!!
p.s. když sem se ptal ing.Bauera v Trumě jak testujou movery - tak mi bezelstně odpověděl že na výjezdu z garáží,.... asfalt hladkej jako sklo a bez jediný nerovnosti typu: kořen, klacek, obrubník,... A ty data bezelstně dali do datasheetu.
Kravaťáci,.... !M
Ještě něco: když se na netu za "super preis" objevil EM 203 tak se všichni rozjásali jaká je to "bohovská kúpa"
Docela by mě zajímalo, jestli se už někde veřejně přiznali ti, co si ho osadili na karavan těžší deseti až dvanácti metráků jak jim to jezdilo,.... (odpověď samozřejmě znám,....) páč pár nadšenců vosleplejch cenou jsem zklamal, když jsem to vodmítnul montovat na jejich půldruhatunovej karavan,....