Citovat
DDT napsal:
Když uvažujeme o Skandinávii, děsím se, že tak daleko od domova zůstaneme podobně bez plynu. Plnící láhve mi připadnou dobré jen v případě, že půjdou naplnit. Dočetl jsem se, že někde, např. v itálii, už je doplňování zakázané. Doufám jen, že to není trend.
Citovat
DDT napsal:
Vím jen, že některé Benimary mají naftu a jiné ne.
Doinstalovat naftové topení mi připadne jako dobrý, ale drahý nápad. Pokud by šlo koupit láhev a tu potom odprodat zpět, připadne mi to levnější. Nevím však, jak je to s redukcemi a tak. Takže ještě jednou ... máte s tím někdo zkušenosti? :-)
Teď mi Benimar PL, kde jsem byl v servise, ukazoval Amerigas Nano a tvrdil, že se dají měnit po celé EU včetně Scandinávie. Nicméně tady v ČR by to měla být Flaga, ale ta na svých stránkách tyto láhve vůbec nemá uvedené. Víte, kde se dají měnit u nás?
http://nano.ameri...
Citovat
Lipicani napsal:
Doporučuji doinstalovat naftové topení, je vynikající mít topení jak na plyn tak na naftu. Pokud jezdíš opravdu v zimě, je dobré mít topení "pojištěné" záložním topením...
Citovat
DDT napsal:
Citovat
Lipicani napsal:
Doporučuji doinstalovat naftové topení, je vynikající mít topení jak na plyn tak na naftu. Pokud jezdíš opravdu v zimě, je dobré mít topení "pojištěné" záložním topením...
Naskytla se mi možnost koupit starší nezavislé topeni Webasto Thermo Top C Diesel ve 100% stavu. Jestli to chápu správně, je to typ, který se montuje do motorového prostoru a topí přes výfuky auta, tedy nikoli přes topení v nástavbě. Asi by to jako záložní topení stačilo.
Máte někdo představu, zda jde namontovat do Fiat Ducato, 2,3l , 96kW, rok výroby 2016? Popř. kdo na Moravě by to zvládl? Děkuji.